• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN SKJERP DERE!!!!

Started by ROSENBORGEBEST, October 22, 2006, 20:04:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Men Mr.Captain... da slår jeg en kontra på deg, sitt deg ned på BT, å hør etter hvor mye du får med deg fra Z og SS?

Som jeg nevnte i sted, tror det er vanskelig å få et objektivt svar med mindre noen fra hovedtribunen kan komme på banen.

kapteinen

Quote from: "Mr_Soma"Men Mr.Captain... da slår jeg en kontra på deg, sitt deg ned på BT, å hør etter hvor mye du får med deg fra Z og SS?

Som jeg nevnte i sted, tror det er vanskelig å få et objektivt svar med mindre noen fra hovedtribunen kan komme på banen.


Bingo, var jo akkurat det jeg sa!!
Z

Xminator

Hold kjeft rævhull. Laget ditt kommer til Stadion for å spille Oddfotball. Hva er det med bergenstrenere og viljen til å ødelegge fotballen?

Konstaterer at verden har gått ett steg videre og at selv RBK må hale ut tiden fra første minutt for å hente poeng på Stadion.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Hold kjeft rævhull. Laget ditt kommer til Stadion for å spille Oddfotball. Hva er det med bergenstrenere og viljen til å ødelegge fotballen?

Konstaterer at verden har gått ett steg videre og at selv RBK må hale ut tiden fra første minutt for å hente poeng på Stadion.


helt enig! De er kjepphøye som faen før kampen, men hva skjer? Jo, de spiller som Odd (som forøvrig var RBKs navn i begynnelsen). Makan til pyser altså! Begynne å hale ut tiden allerede før halvtimen... og dette skal liksom være Norges beste lag? Med RBKs økonomiske makt er det som om ManU eller Chelsea skulle safe inn 0-0 mot Reading allerede fra begynnelsen av kampen.
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Hold kjeften din forbanna trønderpakk...

Dere vant kampen, og gullet.. Du burde nå for faen være fornøyd med det, og holde deg for god til å komme inn hit etterpå...

Henki

Quote from: "Mr_Soma"Sang ut resten av Stadion... foruten de første 10 min av første omgang og like etter scoringen til Andresen.

Nå stod vel du på SS (?) og jeg var 20 meter fra pakket - så mulig det ikke er så lett å få et objektivt svar på det, men er rimelig sikker på at de som befant seg på hovedtribunen hørte trønderne temmelig godt - dessverre.


Jeg sitter ca. midt på hovedtribunen. Jo det var god lyd fra RBK-delen på tribunen men ikke faen om de laget mest lyd. At det blir stille blant oss på 1-3 og desto mer livat fra dem er vel ikke akkurat unaturlig.
Ballen skal fremover!

Go Up