• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billett til kveldens kamp - inntekt til TV-aksjonen

Started by Netthandelen, October 22, 2006, 10:13:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KEA

Quote from: "Netthandelen"Støtt en god sak og by her:
http://netthandelen.no/tv/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=5991738
Lykke til med budrunden!

Har selv partoutkort og plass på Stadion i kveld.

Men for de som desperat ønsker seg en billett og ser dette som en mulighet til å slå to fluer i en smekk: Hvordan kan man vite sikkert at beløpet faktisk går til går til inntekt for Leger Uten Grenser, og ikke rett i lommen på en svartebørshandler? Hvor dokumenteres det at Netthandelen.no er offisiell auksjonspartner for TV-aksjonen 2006?

Nixon

Quote from: "KEA"Hvordan kan man vite sikkert at beløpet faktisk går til går til inntekt for Leger Uten Grenser, og ikke rett i lommen på en svartebørshandler? Doukmentasjon, takk!

Slå opp donere i ordboken...
Rød makt på Hansa!

KEA

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KEA"Hvordan kan man vite sikkert at beløpet faktisk går til går til inntekt for Leger Uten Grenser, og ikke rett i lommen på en svartebørshandler? Doukmentasjon, takk!

Slå opp donere i ordboken...

Jeg vet utmerket godt hva donere betyr - det som fikk meg til å reagere var at det står: "Litt over kl.18, blir høystbydende oppringt av giver, -som kan møte opp utenfor stadioen for avlevering av billett." Det synes jeg ser temmelig suspekt ut. Hvis han først donerer billetten til Leger Uten Grenser (enten de nå er representert ved Netthandelen.no eller ikke) så får han i så fall sørge på at betalingen for billetten havner i en bøsse utenfor Stadion, og ikke i hånden på den glade giver.

OK?

idrettsvegen

Han hadde ikke mulighet til å se kampen - men har mulighet til å møte utenfor Stadion for å hente pengene? :)

Nixon

Netthandelen driver ikke med kontant betaling via tredjeperson. Så pengene vil nok som vanlig finne veien til TV-aksjonen via innbetaling til Netthandelen sin konto.
Rød makt på Hansa!

KEA

Quote from: "idrettsvegen"Han hadde ikke mulighet til å se kampen - men har mulighet til å møte utenfor Stadion for å hente pengene? :)

Quote from: "Nixon"Netthandelen driver ikke med kontant betaling via tredjeperson. Så pengene vil nok som vanlig finne veien til TV-aksjonen via innbetaling til Netthandelen sin konto.

Dersom det er riktig at vedkommende ikke selv får ut pengene fra Netthandelen.no er det jo riktig som du sier Nixon, men vet man dette? Bare en ikke gir ham penger i hånden utenfor Stadion så er det muligens greit. Men som idrettsveien sier var det jo pussig at giveren ikke har mulighet for å bruke billetten selv (kanskje han har flere billetter), men at han faktisk kan møte opp utenfor Stadion omtrent til samme tid.

Jeg blir bare så forbannet over disse svartebørssnylterne som har skodd seg på ekte supportere i lang tid.

Nixon

Man må ikke bli helt paranoid.
Og strengt tatt står det heller ingen steder at det er giver som skal dele ut billetten...
Rød makt på Hansa!

KEA

Når det gjelder svartebørshandelen foran denne kampen har det vel vært all grunn til å bli paranoid, men jeg håper selvsagt du har rett og at denne donoren kun har ærlige hensikter.

krøvel vellevold

Quote from: "idrettsvegen"Han hadde ikke mulighet til å se kampen - men har mulighet til å møte utenfor Stadion for å hente pengene? :)

Ja? Det kan jo være han skal ett eller annet kl. 2030. kanskje han skal ta et fly kl. 2100?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "Nixon"Netthandelen driver ikke med kontant betaling via tredjeperson. Så pengene vil nok som vanlig finne veien til TV-aksjonen via innbetaling til Netthandelen sin konto.

Riktig, netthandelen er ikke ett 3. parts auksjonssted. Det er egne varer som auksjoneres bort.

Go Up