• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Festen på søndag blir på MOOD!

Started by vekkreist, October 19, 2006, 13:32:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vekkreist

sjekk
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article775628.ece

"iBergen.no lager fest for de billettløse i anledning seriefinalen. - Her kommer alle inn, så lenge de er kledd i rødt og synger Brann-sanger, sier redaktør Henrik Færevåg."

Blir altså ingen storskjerm ute, men et inne arrangement på Mood. Like greit spør du meg, var ikke hypp på å stå ute i regnet ;)[/i]

Brannmann rob

Litt forskjell på 750 plasser og 30 000 ja:P

vekkreist

Ja..er jo det ;) Men jeg tror nok mange tar turen, hvis ibergen.no og Brann annonserer dette skikkelig...

Candyman

Tåpelig...

Driter i Mood. Hva med de andre pubene som viser kamper for oss hele året, norske og engelske? Nei, støtt heller opp om stampuben, drit i Mood, Henrik F. og resten av bøtteballetten. Hvor er de resten av året? Dessuten er det meldt sol på BA!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

vekkreist

De andre pubene blir sikkert stappfulle den dagen... jeg syns det er et bra alternativt.

Morriss

Huff, jeg liker ikke Mood. Heldigvis har jeg ordnet billett nå, men om ikke hadde jeg bare sett den på en sportsbar. Mood er ikke en plass jeg liker meg egentlig.

krøvel vellevold

Er dette den festen det skulle komme 50000 på?
Legg ned hele klubben!

vekkreist

ja..er vel det, men de har vel innsett at interessen for å se kampen på storskjerm i byn har dabbet av litt, så de har nok valgt Mood for å kjøre litt safe

Utmedsnolken

Quote from: "krøvel vellevold"Er dette den festen det skulle komme 50000 på?

Punktumet forsvant vel et sted i prosessen, 500.00 mente de sikkert
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up