• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bytte billett med meg til Brann-RBK

Started by annus74, October 19, 2006, 13:18:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

annus74

Hei! Jeg var en av mange som ikke klarte å få billet til bortefeltet sammen med kjernen til søndagens kamp. Men nå har jeg fått kjøpt en sitteplassbillett midt på langsiden på felt c. Jeg lurer på om det er noen som har billett til bortefeltet som er interissert i å bytte billett med meg? JEg vil så gjerne stå sammen med kjernen.


hansagutt1

Ble litt kort det innlegget mitt, men linken over er til Brann sin hjemmeside hvor det står at man kan være behjelpelig med å få byttet billetter dersom man har billetter hos feilt lag sine supportere.

Var og inne og så på qxl nå og det er mange auksjoner der inne så til de som enda ikke har fått billett så er jo det en mulighet. Ikke noe problem å få en billett til under tusen kroner.

hansagutt1

Angående dette med billetter så gikk det noen billetter for 700kr på qxl nå nettopp. Har fulgt litt med på auksjonene, og det ser ut til at det blir færre og færre auksjoner samtidig som og prisen har gått litt ned.

Superjack

Quote from: "hansagutt1"Angående dette med billetter så gikk det noen billetter for 700kr på qxl nå nettopp. Har fulgt litt med på auksjonene, og det ser ut til at det blir færre og færre auksjoner samtidig som og prisen har gått litt ned.


Så en åndikk som skulle ha 3k for billettene. Måtte han brenne inne med dem og i frustrasjon tråkke over på vei til butikken.
i taper ALDRI!


Go Up