• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

BT neste sesong

Started by Siggen, October 18, 2006, 13:29:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Siggen

Regner med å befinne meg på "feil" side neste sesong. Jeg lurer litt på stemningen der borte. Blir det sånn at ammende mødre kaster brystpumpen på deg dersom du ber dommeren dra til hælvete eller blir det omtrent som på Hansa i år?

Slabbedaskovic

Første tenker eg :P Tviler på det blir som hansa, stemningen kommer til å bli bra neste år der borte

Speedy

Bt er grei nok, men er mange småbarnsfamilier der(!) og fjortiser. Er ikke noe kjefting om man roper mye, men barna snur seg en hel del iallefall. Alikevel så er det noen barskinger der, med dyp røst som man merker har hatt sin storhetstid på SS før de ble far. De gangene jeg har sittet der, er folk litt stille i begynnelsen og tør ikke å skrike å gaule, men det kommer seg etterhvert... Iallefall hvis du skriker og gauler selv, da henger de seg på og henger seg på når trøkket er som best.

PS! Setene er gode også!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Endre

Vi må huske at det er Hansa som er familietribune i år, og stemningen er da vitterlig bra der ;)

Tror stemningen blir bra på BT neste år, studentbillettene vil nok sørge for det.

Radney

Håper bt blir bra slik at det blir trøkk fra alle kanter på stadion!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Mr_Soma

Vi får sette standaren der mot Rosenborg på søndag - da er det mange av oss fra Z som blir å finne der.

Radney

høres bra ut.. Vi får skremme de hjem igjen der de kommer fra!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

jako

Quote from: "Mr_Soma"Vi får sette standaren der mot Rosenborg på søndag - da er det mange av oss fra Z som blir å finne der.

Er dere blitt flyttet eller er det noen som ikke fikk tak i billett?

Spør kun av ren nysgjerrighet:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

The Boss

Quote from: "Mr_Soma"Vi får sette standaren der mot Rosenborg på søndag - da er det mange av oss fra Z som blir å finne der.

Mange av oss? javel... den var ny!

Go Up