• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vikingkampen

Started by audun, October 16, 2006, 11:51:44 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

audun

For å få tak i en av de 800 brannbillettene må vi betale 200 kr for først å bli med i bataljonen`og dt har eg strengt tatt ikkje råd til og de billettene er nok utsolgt allerede..
.. men om eg kjøper "nøytral" billett her i Stavanger, er det då mulighet for meg å komme meg dit brannsupporterene står?? Vil IKKJE stå sammen med siddisene !!

2rB

Viking har sagt at alle med Brann-effekter ikkje skal blandes med Viking-bermen...
Men om dei ikkje klarer lage plass til deg blant Brann-supporterne, og ikkje får lov å sitte der du har kjøpt plass... Ka gjør du då?

Ein kalkulert risiko?

Tullpip

Mye som spiller inn på om du er omringet av siddiser eller bergensere der nede. Hvis brann ikke har muligheten til å ta gull Må du forberede deg på siddiser rundt deg.

Hvis brann spiller om gull, og viking har sikret plassen, tror jeg at det blir mye bergensere på tribunen.

Hvis brann spiller om gull, og viking om plassen, blir det nok litt av hvert. Mest siddiser, vil eg tro, men sitter nok grupper med bergensere rundt deg.

Og hvis du vil ha bergensere rundt deg: Kjøp mer enn en billett og gi selg dem videre (til innkjøpspris) via bataljonen. (ja, jeg ser at dette kan se ut som oppfordring til svartebørssalg, men velger å ta det med da jeg enda ikke har skaffet meg billett)

Ferguson

Quote from: "2rB"Viking har sagt at alle med Brann-effekter ikkje skal blandes med Viking-bermen...
Men om dei ikkje klarer lage plass til deg blant Brann-supporterne, og ikkje får lov å sitte der du har kjøpt plass... Ka gjør du då?

Ein kalkulert risiko?

Ifølge Dag Vestlund i NFF så har du krav på å se kampen uannsett kor¨du har plass. Den utalelsen kom Vestlund med i forbindelse med at Brannsupportere hadde kuppet billeter fra Rosenborgfansen. Han mente at Brann måtte la de stå der eller flytte de til ett annet felt. De skal uannsett se kampen for ellers har de ikkje fått den varen de har betalt for.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

audun

en vil jo ha plass sammen med likesinnede... Det  stod på viking sidene at det ble ikkje solgt mer enn en billett pr person??!!

Klaus_Brann

Når blir billettene til Viking kampen lagt ut????
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Pondan

DET KOMMER INFO OM DETTE... Klarer ingen å LESE hva som blir skreve ang Viking billetter?

Go Up