• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bestill Partoutkort NĂ? !

Started by Bataljonen, September 23, 2006, 23:04:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Quote from: "fettnok"spĂžr igjen: finnes det noe setekart?

Det finnes ikke pr idag noen setekart pÄ denne tribunen. Send en mail til hansa07@bataljonen.no om forespÞrsler om ledige plasser.
Brukes kun til moderering pÄ forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian BĂže

fettnok

har fÄtt plass, trenger bare ett setekart.
ette gÄr aaaaaldri bra!

ole3000

Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter pÄ hver rad. I dag gÄr det fra venstre mot hÞyre pÄ numrene. Ble det lettere nÄ?
i gÄr for en til!

Erlend

Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. NÄr fÄr jeg informasjonen/medlemskortet som hÞrer til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sÄnn siden jeg fÞrst var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??

fettnok

vet hvor plassen blir:) men jeg skulle gjerne hatt ett setekart hvis noen har ett. er alltid kjekt Ă„ ha.
ette gÄr aaaaaldri bra!

Gud

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. NÄr fÄr jeg informasjonen/medlemskortet som hÞrer til? kommer det sammen med partoutkortet?
Bare sÄnn siden jeg fÞrst var i gang: hvorfor heter det partoutkort istedenfor bare sesongkort??

I Bergen har det alltid hett partoukort, og slik skal det fortsatt vĂŠre. Andre steder i Norge heter det sesongkort, men vi bergensere forbeholder oss retten til Ă„ vĂŠre litt mer dannet og kaller det derfor partoukort.

Bataljonen

Quote from: "Erlend"Vet det er en liten avsporing her, men det sto at partoutkortene inkluderte medlemskap i BBB. NÄr fÄr jeg informasjonen/medlemskortet som hÞrer til? kommer det sammen med partoutkortet?

Medlemskapet som er inkludert i partoutkortprisen gjelder for sesongen 2007. Brann sender ut faktura for partoutkortet i midten av november mnd og nÄr denne innbetalingen er bokfÞrt bli medlemskortet sendt ut.

Mvh
Christian BĂže

brann:)

men eg lurer pÄ en ting. eg skal pÄ borteturen no til helgen. der mÄ du ha medlemskap. og eg har bestillt patourkort til neste Är pÄ nedre hansa sÄ mÄ eg kjÞpe medlemskap til turen eller gÄr det greit at eg har kjÞpt patourkort. sÄnn at eg slepper Ä kjÞpe patourkort med medlemskap og kjÞpe medlemskap nÄr eg ska pÄ turen blir jo ganske dyrt dÄ.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Tifo-gruppen

Du mÄ nok kjÞpe medlemskap nÄr du skal pÄ tur. Partoutkortet gjelder neste sesong og det vil ogsÄ medlemskapet som fÞlger med gjÞre.
Mvh Morten
VĂŠr med Ă„ stĂžtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge pÄ tribunen og skaper liv:)

Erlend

Ole300 sa:
Det er to felt. Hvert felt har 14 rader og ca 38 seter pÄ hver rad. I dag gÄr det fra venstre mot hÞyre pÄ numrene. Ble det lettere nÄ?

Er det fra venstre mot hÞyre for de som sitter pÄ Hansa eller motsatt?

brann:)

kan du gje meg tall pÄ kor mange patourkort da e solgt?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Stoffi

Quote from: "brann:)"kan du gje meg tall pÄ kor mange patourkort da e solgt?

Det hjelper Ä lese i trÄden fÞr du spÞr om noe som nettopp er svart pÄ. 580 partoutkort stÄr det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

symo

Quote from: "Erlend"Ole300 sa:

NÄr du sier fra venstre mot hÞyre. Er det da nÄr du stÄr pÄ tribunen, eller nÄr du stÄr pÄ banen og ser pÄ tribunen? Jeg mener det fÞrste.

Dette har vert en problemstilling fĂžr. Men husker ikke hva vi kom frem til.

Stoffi

Quote from: "symo"
Quote from: "Erlend"Ole300 sa:

NÄr du sier fra venstre mot hÞyre. Er det da nÄr du stÄr pÄ tribunen, eller nÄr du stÄr pÄ banen og ser pÄ tribunen? Jeg mener det fÞrste.

Dette har vert en problemstilling fĂžr. Men husker ikke hva vi kom frem til.

Hvis du stÄr i midtsirkelen og ser opp pÄ Hansa, sÄ begynner 1 fra venstre og bortover.

Bataljonen

En liten oppdatering: Det er nÄ solgt rundt 750 partoutkort pÄ Nedre Hansa.

Mvh
Christian BĂže

duttleif

har ikkje fÄtt bestillt partoutkort enda. prÞver Ä fÄ med meg andre.
sÄ eg lurte litt pÄ ka som er fristen til Ä bestille pÄ nedre hansa?
einaste som stÄr er at rekninge blir sendt ut i mitden av november.

Pondan

Du har no en god stund pÄ deg enda tror jeg...

ole3000

Dette gÄr mot fulle midtfelt dere:) Var det ikke slik at de to feltene pÄ sidene ogsÄ ble "bataljonsfelt" hvis de to midterste feltene ble utsolgt med partoukort?
i gÄr for en til!

Min

Neste sesong gjĂžr jeg comeback pĂ„ stadion.  :shock:

Ja jeg skal vÊre Êrlig jeg har ikke gÄtt regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter rÄd fra psykolog og forstÄsegpÄere valgte jeg Ä ikke fornye sesongkortet den pÄfÞlgende sesongen, og meldte meg ogsÄ ut av BST. :(

Jeg sneik meg pÄ stadion i gÄr. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 pÄ stadion. Sant nok jeg satt pÄ felt E mot BT og var skikkelig brisen sÄ kan vÊre jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke sÄ nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nÄ. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet Ä fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fĂ„ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fĂ„r heller vĂŠre. Sesongen 07 gjĂžr jeg comeback og jeg hĂ„per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sĂ„ lenge TromsĂž rykker ned  :D

Bataljonen

Ny oppdatering: Vi runder Ăžyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Mvh
Christian BĂže

Stoffi

Quote from: "Min"Neste sesong gjĂžr jeg comeback pĂ„ stadion.  :shock:

Ja jeg skal vÊre Êrlig jeg har ikke gÄtt regelmessig siden vi spilte kvallikkamp mot Sandefjord. Jeg gikk stort sett depressiv hele sesongen gjennom og etter rÄd fra psykolog og forstÄsegpÄere valgte jeg Ä ikke fornye sesongkortet den pÄfÞlgende sesongen, og meldte meg ogsÄ ut av BST. :(

Jeg sneik meg pÄ stadion i gÄr. Til tider fantastisk stemning men ikke helt som i gamle dager, til tross for at det var 19 000 pÄ stadion. Sant nok jeg satt pÄ felt E mot BT og var skikkelig brisen sÄ kan vÊre jeg gikk glipp av det som kom fra hansa. :oops:

Uansett, til poenget: Ble ikke sÄ nedfor i dag som jeg hadde trodd. Hadde Brann tapt kvallikkampen mot Sandefjord hadde livet tatt slutt, men har sannsynligvis vokst det fra meg nÄ. I dag stod jeg opp klokken 19:00. I gamle dager hadde jeg sluttet Ä fungere til neste gang Brann seiret. :roll:

Hvordan jeg skal fĂ„ fri fra jobben og hva min psykolog syntes om all dette fĂ„r heller vĂŠre. Sesongen 07 gjĂžr jeg comeback og jeg hĂ„per jeg ser dere alle der :) Borteturer blir heller ikke noe problem sĂ„ lenge TromsĂž rykker ned  :D

Godt Ă„ se at du kommer tilbake, til tross for psykologrĂ„d om Ă„ ikke gĂ„.  :)

900 partoutkort pÄ BBB-feltet? Dette lover meget bra. :) Fortsatt lenge igjen til partoutkortsalget stenger.

paf

Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder Ăžyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. PÄ tide med utvidelse allerede? I sÄ fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gÄ for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner Ä selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann mÄ begynne Ä hive pÄ folk?
Godt jobbet alle sammen!

Xminator

Enig, her er det vel bare Ä hive seg rundt og fÄ med seg to to siste feltene ogsÄ :) Har stor tro pÄ at dette blir en virkelig god stemningsskaper pÄ stadion. Utfordringen blir selvsagt Ä holde trykket oppe nÄr det gÄr trÄtt pÄ banen, eller for den del sÞrge for at folk er ferdige med pÞlsene til andre omgang starter.

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer fÞr 10 minutter fÞr kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan fÄ folk til Ä komme 40-50 minutter fÞr kampen sÄ det er litt trÞkk under oppvarmingen?

Stoffi

Quote from: "Xminator"

En annen ting som kan bli ett problem er at folk ikke kommer fÞr 10 minutter fÞr kampen. Har Bataljonen gjort seg noen tanker om hvordan man kan fÄ folk til Ä komme 40-50 minutter fÞr kampen sÄ det er litt trÞkk under oppvarmingen?

Brannfrelst

Dette er jo faktisk en god idÚ nÄ nÄr "Hansa VIPen" blir flyttet over pÄ Nordre tribune. Mulig for BBB Ä lÄne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort fÞr salget egentlig er startet!! InnevÊrende sesong var det vel solgt 3-400 pÄ Store stÄ? Stor forandring.
2.10.07-Gullet kom hem!

symo

Hvordan gÄr det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. ForÞvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er pÄ nett Ä leser.

Nixon

NÄ var poenget til Xminator Ä fÄ folk opp pÄ tribunen.
Ikke under den...
RÞd makt pÄ Hansa!

Brannfrelst

Er jo litt lettere Ä komme tidligere nÄr du allerede er 1 min unna tribunen. Og det er jo ogsÄ mulig Ä stenge av serveringen 30 min fÞr kampstart. Men la ikke denne trÄden skli ut i et helt annet enn emne;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "symo"Hvordan gÄr det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. ForÞvrig veldig bra med 900 allerede.

Er det forresten kommet ut noe info til medlemmene ang. sesongkort/plassering av de syngende. Er jo ikke alle som er pÄ nett Ä leser.

Uten Ä vite det helt sikkert, sÄ tror jeg sangfeltet er fyllt opp. Jeg og mine har 2 eller 4 plasser pÄ sangfeltet, resten av oss stÄr rett ved siden av. Kommer ikke til Ä merke sÄ mye til hvem av oss som stÄr pÄ sangfeltet og hvem som ikke stÄr der.

Forsangfeltet er forresten formet som en T. Husker ikke helt i farten hvilke seter og rekker det gjelder.

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Er jo litt lettere Ä komme tidligere nÄr du allerede er 1 min unna tribunen.

Da er det ogsÄ lettere Ä komme 1 minutt fÞr...
RÞd makt pÄ Hansa!

Bataljonen

Quote from: "paf"
Quote from: "Bataljonen"Ny oppdatering: Vi runder Ăžyeblikkelig 900 solgte partoutkort.

Dette er jo kjempebra. PÄ tide med utvidelse allerede? I sÄ fall: Hvilken vei? Eller skal vi bare gÄ for hele feltet med det samme? Ser at Brann snart begynner Ä selge resten av nedre Hansa. Er da litt dumt om Brann mÄ begynne Ä hive pÄ folk?
Godt jobbet alle sammen!

Det er vel litt over 250 ledige plasser igjen men det gÄr jevnt og trutt. Vi har en dialog med Brann om sidefeltene ogsÄ men vi kan ikke "holde av" en haug med plasser pÄ sidefeltene i lengre tid. SÄ kom igjen de som Þnsker Ä lage et helvettes trÞkk pÄ Hansa til neste Är og bestill ditt partoutkort sammen med gjengen.

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Klart dette er noe Ä tenke pÄ men vi har ikke et godt svar pÄ dette. Men et meget aktuelt spÞrsmÄl som man bÞr tenke pÄ. NÄ har vi vinteren igjennom Ä eventuelt gjÞre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Dette er jo faktisk en god idÚ nÄ nÄr "Hansa VIPen" blir flyttet over pÄ Nordre tribune. Mulig for BBB Ä lÄne Brann buisness club til et vorspiel sted foran hjemmekampene? Hadde vert genialt,og folk hadde sikkert kommet litt tidligere. Godt alterativ til fotballpuben.
Ellers er det glimrende at vi nesten har solgt 1000 partoutkort fÞr salget egentlig er startet!! InnevÊrende sesong var det vel solgt 3-400 pÄ Store stÄ? Stor forandring.

Som jeg skrev i annen trÄd om dette sÄ har vi ytret Þnske om Ä fÄ bruke dette lokalet til neste sesong og Brann er positiv til dette. Vi skal ha videre samtaler om dette ila vinteren og se hva vi kan komme frem til.

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Quote from: "symo"Hvordan gÄr det med forsangerfeltet? Noen som melder sin interesse? Blir jo ikke noe poeng hvis det bare er 50 interesserte. ForÞvrig veldig bra med 900 allerede.

Forsangerfeltet er godt fylt opp, nÄ er det kun ledig fra rad 4 og nedover sÄ vi tror vi har fÄtt samlet en god gjeng her.
NÄr det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomÞte/dugnadsmÞte ift dette om ikke sÄ altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som Þnsker Ä bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjÞre. Eventuelle spÞrsmÄl omkring dette rettes til Morten pÄ talhaug@bataljonen.no

NÄr det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt pÄ hansa07@bataljonen.no adressen.

Mvh
Christian BĂže

Xminator

Quote from: "Bataljonen"

Klart dette er noe Ä tenke pÄ men vi har ikke et godt svar pÄ dette. Men et meget aktuelt spÞrsmÄl som man bÞr tenke pÄ. NÄ har vi vinteren igjennom Ä eventuelt gjÞre noe i forhold til bla dette. Innspill mottas med takk.

Har bare en lĂžsning og den er nok i seneste laget Ă„ komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer fĂžr.

Nixon

En av de viktigste oppgavene til forsangergruppen bÞr vÊre Ä komme tidlig og starte syngingen. Det vil forhÄpentligvis trekke med seg flere.
RÞd makt pÄ Hansa!

krĂžvel vellevold

Har bare en lĂžsning og den er nok i seneste laget Ă„ komme med. Unumererte seter. Da blir det konkurranse om de beste setene og folk kommer fĂžr.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krĂžvel vellevold"

Som du sÄ pent sier det i en annen trÄd, da fÄr de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stÄ pÄ bataljonsfeltet kommer en halvtime fÞr.

krĂžvel vellevold

Quote from: "krĂžvel vellevold"

Som du sÄ pent sier det i en annen trÄd, da fÄr de skaffe seg sesongkort ett annet sted. De som virkelig vil stÄ pÄ bataljonsfeltet kommer en halvtime fÞr.

Det er helt feil. Folk vil stÄ der fordi de vil synge. Hvis de er nÞdt til Ä mÞte opp en halvannen time fÞr kampen for Ä fÄ seg en bra plass fÞr alle fjortisene gjÞr det, sÄ finner de seg et heller en annen tribune de kan fÄ en fast plass. Mener du man skal gjÞre supporterfeltet sÄ lite attraktivt som mulig? NÄ kan vi dessuten administrere plassene slik vi vil, og ikke risikere at 500 fjortisjenter okkuperer midten med en gang portene Äpner.
Legg ned hele klubben!

2rB

Da har Brann lagt ut nytt kart over stadion: kart_stadion.pdf

Noen som forresten veit stÞrrelsen pÄ feltene pÄ Hansa?

Viss eg husker rett er det er vel 14 rader oppover?
Kor mange seter er det i bredda? Likt pÄ alle feltene?

Edit... eg fann eg fann... + sÄg at det lÄg ein html-versjon av kartet tidligere i trÄden...
QuoteErlend sa:
Ole300 sa:

Erlend

jeg har kjĂžpt paroutkort pĂ„ hansa for meg selv, men nĂ„ fant jeg plutselig ut at ogsĂ„ noen venner har tenkt seg Ă„ kjĂžpe partoutkort der ogsĂ„.  GĂ„r det an Ă„ fĂ„ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?

Stoffi

Quote from: "Erlend"jeg har kjĂžpt paroutkort pĂ„ hansa for meg selv, men nĂ„ fant jeg plutselig ut at ogsĂ„ noen venner har tenkt seg Ă„ kjĂžpe partoutkort der ogsĂ„.  GĂ„r det an Ă„ fĂ„ byttet plass slik at jeg kommer ved siden av de?

Send mail til bataljonen, mye bedre enn Ă„ poste her.

Erlend

greit takk for svar.  Mente egentlig om det er mulig Ă„ fĂ„ gjennomfĂžrt men antar det er det ut i fra svaret ditt

Timmen

Ser at det stÄr omtalt pÄ brann.no at man nÄ ikke trenger Ä fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken pÄ Ä ikke mÄtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, sÄ kan du altsÄ sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjÞpe partoutkort for to Är? Eller har Brann innfÞrt sÄ mange nye varianter av billetter at det rett og slett gÄr i ball for de ansvarlige?

Bataljonen

Quote from: "Timmen"Ser at det stÄr omtalt pÄ brann.no at man nÄ ikke trenger Ä fornye partoutkortet sitt hver sesong:"Om du skulle fristes av tanken pÄ Ä ikke mÄtte fornye ditt partoutkort hver eneste sesong, sÄ kan du altsÄ sikre deg din plass gjennom Brann Allemenningen. Mer informasjon om alle fordelene Brann Allmenningen gir finner du her".
Vile dette si at man kan kjÞpe partoutkort for to Är? Eller har Brann innfÞrt sÄ mange nye varianter av billetter at det rett og slett gÄr i ball for de ansvarlige?

Dette gjelder for enten 2, 6 eller 15 Ă„rs leie.

http://www.brann.no/index.php?mapping=121

Mvh
Christian BĂže

Timmen

SĂ„ de skrive partoutkort,men mener seteleie?
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5106
Jaja, men da er det jo i beste fall villedende reklame. Med vilje, eller av ren dumhet.

symo

Forsangerfeltet er godt fylt opp, nÄ er det kun ledig fra rad 4 og nedover sÄ vi tror vi har fÄtt samlet en god gjeng her.
NÄr det gjelder denne sanggruppen/forsangerfeltet vil vi ha et infomÞte/dugnadsmÞte ift dette om ikke sÄ altfor lenge. Her vil vi invitere alle de som Þnsker Ä bidra til gruppen, enten med nye tekster, sanger, kamprop eller annet arbeid som gruppen skal gjÞre. Eventuelle spÞrsmÄl omkring dette rettes til Morten pÄ talhaug@bataljonen.no

NÄr det gjelder info til de som har bestilt partoutkort er det sendt returmail til de som har bestilt pÄ hansa07@bataljonen.no adressen.

Det jeg lurer pÄ er om det er sendt ut info til medlemmene som ikke har bestillt sesongkort. Da mener jeg til alle medlemmene. Er nok endel som ikke har fÄtt med seg at det vil vÊre lurt Ä bestille sesongkort nÄ for Ä fÄ plass pÄ nedre hansa. Hadde vel da vert greit med et skriv der det stÄr at det haster hvis du vil stÄ med de syngende.

Eller stod det noe om dette i "stein pÄ stein"?

Mener det vil vÊre lurt Ä samle flest mulig som er interessert i Ä lage stemning. Og da lettere mulighet for Ä utvide til felt A og D ogsÄ

Bataljonen

Det er ikke sendt ut brev til vÄre medlemmer. Det er i lengre tid gjort klart hva som var planen med nedre hansa og om hvordan bestillingen foregÄr. Det har lagt ute pÄ nettsiden vÄr lenge samt vi har annonsert om dette i avisen og pÄ Brann sinde hjemmesider.

Mvh
Christian BĂže

Bataljonen

Da er vi kun 36 partoutkort fra Ä runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 fÄr en god klem fra Henk :)

Mvh
Christian BĂže

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"Da er vi kun 36 partoutkort fra Ä runde 1000 solgte ! Den heldige som blir nummer 1000 fÄr en god klem fra Henk :)

230~ partoutkort solgt bare de siste 10 dagene. :)

Go Up