• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mest tragiske eg har lest :D

Started by KennethS, September 21, 2006, 02:38:36 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Candyman"Jeg holder med en hel haug med lag. Alle lag jeg har spillt for, bydelslag, Brann og Arsenal. Har ikke noen problemer med det. Og skulle noen av de møte hverandre så blir det Brann.

Men hadde jeg møtt Brann med mitt eget lag, så hadde jeg jo ikke begynnt å score selvmål. Blir nok aldri en problemstilling, hehe, men det får isåfall bli Mjelde og POL sitt. Hadde de latt meg spille på Brann, så hadde Opdal sluppet og hente ballen ut fra nettet etter meg... :-)


For meg ser det ut for at du holder med BRANN og Gunners (to ekspsjonelt gode valg forresten) og at du sympatiserer med en haug andre lag. Og det gjør vel alle? Personlig håper jeg at bartene og engen taper alle kamper (med unntak hvis det skulle hjelpe BRANN at de vinner en kamp). Sånn sett sympatiserer jeg med alle lag som spiller mot rbk og enge....(ps jeg ville faktisk forventet et selvmål eller to av deg om du skulle få kontrakt med et annet eliteserielag enn BRANN :-)
RANN - FOR ALLTID

Candyman

Selvfølgelig. Skulle jeg fått kontrakt med bartene eller oslobønda, så hadde jeg nok sikkert spillt årsverste når vi møtte Brann. Ny norsk rekord i selvmål. Skjønt jeg antar jeg ville blitt byttet ut. Men så blir det heller aldri ett problem, for jeg hadde aldri spillt for noen av de. Får holde meg til Brann og Gunners :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up