• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mest tragiske eg har lest :D

Started by KennethS, September 21, 2006, 02:38:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

FYFAEN for en idiot!! håper han brenner sammen med de oransje fargeklattene oppi der!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Dette må jo være kødd! "Dette drittlaget"??? hahaha! Vi leder serien, mens AaFK sliter med å slå lagene i 1.divisjon.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Slapp av, det er nok bare en lokal Stråmyhr som er litt sur fordi de ikke fikk Gashi selv. Enten er fyren 14 år og analfabet, eller så er det ett utrolig dårlig forsøk på å parodiere bergenser :)

Marek

Det utløste da en fin diskusjon hos disse stormen folkene. Koselige farger.
ons Ivar skal hem...

tormi

Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


Kollar leget.
ons Ivar skal hem...

Snublefot

Quote from: "Marek"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


Kollar leget.


hur är läget?

Marek

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Marek"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


Kollar leget.


hur är läget?


Jag trivs best at kolla läget i öpna landskap.
Finna ut om non er mychet mychet bollskikkligt.
ons Ivar skal hem...

blahblah


Chrisstah

Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


enig! hvorfor skal andre supportere være på andre sine sider! hvor kan ikke supportere holde seg til sine respektive sideR??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


enig! hvorfor skal andre supportere være på andre sine sider! hvor kan ikke supportere holde seg til sine respektive sideR??


Greit å sjekke hva som skjer da for de som måtte gidde det.
Hold dine venner nær deg men dine fiender enda nærere var den noen kloke menn i gamle østen som sa.
ons Ivar skal hem...

Superjack

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


enig! hvorfor skal andre supportere være på andre sine sider! hvor kan ikke supportere holde seg til sine respektive sideR??


Det var da uhyre morsomt å gå inne på klanen sin vpn.no da Gashi akkurat hadde signet for Brann! :D
i taper ALDRI!

Chrisstah

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


enig! hvorfor skal andre supportere være på andre sine sider! hvor kan ikke supportere holde seg til sine respektive sideR??


Det var da uhyre morsomt å gå inne på klanen sin vpn.no da Gashi akkurat hadde signet for Brann! :D


ja var inne å så der etter linker herfra, men skjønner ikke hvorfor supportere skal henge på andre supportere sine forum!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Er ikke snakk om å henge, men å sjekke innom en gang i blant for å se på hva som rører seg. Er innom kjernen.no, vpn.no og fugla kanskje en gang i uken. AaFK-forumet er en kilde til forlystelse om man er langt nede.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

syns egentlig forum skal være litt "privat" snakk mellom supportere!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Hvorfor i all verden? Jeg synes det kan være hyggelig med et par ord med motstandersupportere som ligger nivået over mange av dem på åpne forum, som VGD-
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BRANN - FOR ALLTID

Skifte lag...jadda. Personen kan jo umulig være fotballsupporter. Altså, det går an å skifte bil eller bosted - ja til og med kone. Men fotballag skifter man aldri - ALDRI! Forballag er en skjebne og tildelt ved fødselen - e du født i Bergen er du BRANN supporter ( også kan du ha lokal-laget ditt, som du spilte for som drittunge som "lag nr 2").

Herregud- blir helt matt av sånt mas...merker at jeg blir dritsur. Måtte guttungen brenne i helvete - taper.
RANN - FOR ALLTID

Stalin

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"e du født i Bergen er du BRANN supporter\


I beg to differ. Man er da på ingen måte pålagt å heie på
det lokale laget. Finn deg et lag, og hold deg til det.
Samma hvor det er fra.

Er forsåvidt enig at et man holder seg til ett lag,
det som trådstarter linker til regner jeg med er gammeldags
kødd. Jeg velger å tro at noen ikke kan være såpass dumme.

Kruxleiven

Helvete for et forum. Får vondt i øynene. Oransje er bare ikke pent.

Angående å henge på andre fora er det vel få som slår www.kfl.no eller www.ffksupporter.net når deres respektive lag har tapt. Graden av total slakt er også skyhøy når Tromsø taper. Spesielt når de hadde Normark sto det mye artig på sidene til Isberget. For de av oss som bruker 4-5 timer på nett per dag så er ikke bataljonen nok liksom. Da tyr man til andre steder også.

tormi

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "tormi"Ka i granskauen gjør en brannsupporter på Aafk sin side??? Da tenker jeg på trådstarter...


enig! hvorfor skal andre supportere være på andre sine sider! hvor kan ikke supportere holde seg til sine respektive sideR??


Det var da uhyre morsomt å gå inne på klanen sin vpn.no da Gashi akkurat hadde signet for Brann! :D


Joda seff - gjør det samme selv. Har til og med i en periode i fjor sunket så lavt å regge meg på rbk.no for å plage noen fjortiser. At jeg tørr skrive det... er jo 30 sjøl :)

Merker eg blir skikkelig barnslig når det gjelder fotball og Brann...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: Stalin
Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"e du født i Bergen er du BRANN supporter\


I beg to differ. Man er da på ingen måte pålagt å heie på
det lokale laget. Finn deg et lag, og hold deg til det.
Samma hvor det er fra.


Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN. Eg kan imidlertid være enig med deg når det gjelder lag i f.eks. England. All den tid man ikke er derfra må man på et eller annet tidspunkt velge et lag, og holde seg til det (f.x. Arsenal, og det var for jævlig helt frem til -89!)

Ellers så merker eg også at eg blir utrolig barnslig av fotball og BRANN. Når eg leser mine egne innlegg tror eg det er en fjortis som har vært på ferde, men så er det meg....(på 35!)
RANN - FOR ALLTID

fiindus

Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN...

Hva med alle oss som holder oss til Brann men ikke er fra Bergen? Er vi lav-kaste? Paria? Min store åpenbaring kom på Stadion, fra da av var det bare Brann. Før det hadde det ikke vært noe seriøst. Men plutselig ble det det. Men jeg vokste opp i Grimstad. Er jeg dømt til å måtte holde med Jerv i 3. divisjon for evig? Hvor man kommer fra har ikke noe å si, hva hjertet brenner for har alt å si.

fettnok

selvfølgelig er det ikke noe problem å holde med brann hvis du er fra ett annet sted enn bergen, MEN jeg synes personlig at brann burde ta litt ansvar å plassere disse supporterene på en egen avsperret del på stadion. er egentlig litt forjevlig at disse "untermenschen" skal få lov til å bevege seg fritt på stadion blant oss fullblodsbergensere. jeg merker iallefall at jeg synes det er litt ubehagelig.
ette går aaaaaldri bra!

larmjohan

Alle som ikke er Bergensere, men likevel har forstått grunleggende kvaliteter er på mange måter en fare for stadion. Vi ser striler og annet komme og gå på stadion som om det ikke skulle være forskjell på folk. I eldre dager var der mer markert og tydelige normer for hvordan godtfolk og striler skal forholde seg. Det vi har sett i senere år, er at striler beveger seg bort fra den naturlige ydmyke og underdanige holdningen som tradisjonelt og historisk har definert de sosiologiske kulturforskjellene. Nå ser jeg mer og mer striler i fri utfoldelse, dvs lavkultur som søker kulturnormalitet. Dette er kanskje særdeles ubehagelig på borteturer da man som kulturby og kulturbærere er i posisjon til å proklamere kvalitet nasjonalt.

slang

Quote from: "fettnok"selvfølgelig er det ikke noe problem å holde med brann hvis du er fra ett annet sted enn bergen, MEN jeg synes personlig at brann burde ta litt ansvar å plassere disse supporterene på en egen avsperret del på stadion. er egentlig litt forjevlig at disse "untermenschen" skal få lov til å bevege seg fritt på stadion blant oss fullblodsbergensere. jeg merker iallefall at jeg synes det er litt ubehagelig.


håper dette var ironisk.....
ansa 08

Snublefot

Quote from: "fettnok"selvfølgelig er det ikke noe problem å holde med brann hvis du er fra ett annet sted enn bergen, MEN jeg synes personlig at brann burde ta litt ansvar å plassere disse supporterene på en egen avsperret del på stadion. er egentlig litt forjevlig at disse "untermenschen" skal få lov til å bevege seg fritt på stadion blant oss fullblodsbergensere. jeg merker iallefall at jeg synes det er litt ubehagelig.


ha ha.. du er en syk syk mann:>   men artig at noen her har litt ironi.

Som mange vet allerede er jeg fra Sandefjord, men elsker brann og bergen av hele mitt hjerte..

Til saken: Man er ikke fotball supporter om man skifter lag over en lav sko.. Skifte lag?  sånt skjer ikke..  Har man først fått kjærlighet for et lag, så bytter man ikke.. og hadde det kommet en kar inn her og satt: Hei alle sammen. Jeg har vært i klanen i 12 år, men nå har jeg blitt brann supporter, for klanen er noen jævla idioter, så hadde ihvertfall ikke jeg tatt i mot han med åpne armer.. hold for faen meg laget ditt i tykt og tynt..

Candyman

Sant. Er jo seff mange mennesker som kommer fra mindre plasser som ikke har TL lag, men som allikevel elsker fotball. Da blir det gjerne til at de holder med ett lag de fikk ett tidlig forhold til. Kanskje de som barn har vært i Bergen og sett noen kamper. Helt greit.

Men de som bytter i voksen alder. Det er det kun tapere og tegneseriesupportere som gjør. En stor skam. Selv ved nedrykk gjør man ikke sånt.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "fiindus"Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN...

Hva med alle oss som holder oss til Brann men ikke er fra Bergen? Er vi lav-kaste? Paria? Min store åpenbaring kom på Stadion, fra da av var det bare Brann. Før det hadde det ikke vært noe seriøst. Men plutselig ble det det. Men jeg vokste opp i Grimstad. Er jeg dømt til å måtte holde med Jerv i 3. divisjon for evig? Hvor man kommer fra har ikke noe å si, hva hjertet brenner for har alt å si.


Hmmm, merker jeg må moderere meg litt her... Du er selvfølgelig hjertelig velkommen som BRANN supporter og langt fra noe lav-kaste! Har full forståelse for at folk fra "grisgrendte strøk" har behov for et eliteserielag.

Men å komme fra Bergen og bli LSK eller RBK supporter???!!! GUD FORBY!!

Jeg synes din situasjon kan sammenlignes med min situasjon ift favorittlag i England (eller i andre land for den sakens skyld). Klart vi skal få lov å velge oss et lag der, og forholdet kan bli ganske så lidenskapelig (men for min del kommer det aldri i nærheten av forholdet jeg har til BRANN, jeg ville aldri kunne kommet i noe lojalitetskonflikt).

Hypotetisk sett kan jo du komme i en lojalitetskonflikt....La oss si at Abramovich fant ut han skulle øse noen mrd over Grimstad, bygge nytt stadion og kjøpe noen spillere....la oss si at vi er i 2015 og det er seriefinale mellom Jerv og BRANN i flomlyset på nye flotte Grimstad stadion...hva gjør du (vær ærlig nå....)?
RANN - FOR ALLTID

abe78

Heier på Brann såklart. Latterlig diskusjon denne tråden har utviklet seg til. Dette har vi diskutert mange ganger før i tidligere tråder. Forstår ikke helt hva man prøver å oppnå med de.
.og husk!

fiindus

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"
Quote from: "fiindus"Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN...

Hva med alle oss som holder oss til Brann men ikke er fra Bergen? Er vi lav-kaste? Paria? Min store åpenbaring kom på Stadion, fra da av var det bare Brann. Før det hadde det ikke vært noe seriøst. Men plutselig ble det det. Men jeg vokste opp i Grimstad. Er jeg dømt til å måtte holde med Jerv i 3. divisjon for evig? Hvor man kommer fra har ikke noe å si, hva hjertet brenner for har alt å si.


Hmmm, merker jeg må moderere meg litt her... Du er selvfølgelig hjertelig velkommen som BRANN supporter og langt fra noe lav-kaste! Har full forståelse for at folk fra "grisgrendte strøk" har behov for et eliteserielag.

Men å komme fra Bergen og bli LSK eller RBK supporter???!!! GUD FORBY!!

Jeg synes din situasjon kan sammenlignes med min situasjon ift favorittlag i England (eller i andre land for den sakens skyld). Klart vi skal få lov å velge oss et lag der, og forholdet kan bli ganske så lidenskapelig (men for min del kommer det aldri i nærheten av forholdet jeg har til BRANN, jeg ville aldri kunne kommet i noe lojalitetskonflikt).

Hypotetisk sett kan jo du komme i en lojalitetskonflikt....La oss si at Abramovich fant ut han skulle øse noen mrd over Grimstad, bygge nytt stadion og kjøpe noen spillere....la oss si at vi er i 2015 og det er seriefinale mellom Jerv og BRANN i flomlyset på nye flotte Grimstad stadion...hva gjør du (vær ærlig nå....)?


He he. Den er ikke vrien. Hadde aldri vært på fotballkamp før en høstdag i 2001 (bortsett fra sneket meg gratis inn på 2. omgang og sett på Jerv da jeg var gutt...) Men så fant min kone på å gi meg CL-kvalik-kampen mot Levski i 30-årsgave - og der og da ble jeg grepet av en spirituell opplevelse jeg aldri hadde kjent maken til før. Og jeg VISSTE at det ikke var noen vei tilbake. Det var nokså utrolig, iallfall opp til det punktet. Siden har jeg knapt gått glipp av en eneste kamp, bortsett fra når ekteskapet virkelig krever det :)
Sånn er det med den saken. La Jerv vinne CL for min skyld, men som sagt her i tråden: Man skifter ikke lag. Easy as that.

Lurkin

For en koslig historie, haha. Så mange måter å bli frelst på.
Berømte Brann fra Bergen

BRANN - FOR ALLTID

He he. Den er ikke vrien. Hadde aldri vært på fotballkamp før en høstdag i 2001 (bortsett fra sneket meg gratis inn på 2. omgang og sett på Jerv da jeg var gutt...) Men så fant min kone på å gi meg CL-kvalik-kampen mot Levski i 30-årsgave - og der og da ble jeg grepet av en spirituell opplevelse jeg aldri hadde kjent maken til før. Og jeg VISSTE at det ikke var noen vei tilbake. Det var nokså utrolig, iallfall opp til det punktet. Siden har jeg knapt gått glipp av en eneste kamp, bortsett fra når ekteskapet virkelig krever det :)
Sånn er det med den saken. La Jerv vinne CL for min skyld, men som sagt her i tråden: Man skifter ikke lag. Easy as that.[/quote]

OK - jeg gir meg....det er vel aldri en regel uten unntak....men jeg mener nå likevel at du må holde et øye med Jerv også....var ikke det Jan H Halvorsen (evig helt!) gamle klubb?
RANN - FOR ALLTID

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "abe78"Heier på Brann såklart. Latterlig diskusjon denne tråden har utviklet seg til. Dette har vi diskutert mange ganger før i tidligere tråder. Forstår ikke helt hva man prøver å oppnå med de.
RANN - FOR ALLTID

Stoffi

Quote from: "fiindus"Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN...

Hva med alle oss som holder oss til Brann men ikke er fra Bergen? Er vi lav-kaste? Paria? Min store åpenbaring kom på Stadion, fra da av var det bare Brann. Før det hadde det ikke vært noe seriøst. Men plutselig ble det det. Men jeg vokste opp i Grimstad. Er jeg dømt til å måtte holde med Jerv i 3. divisjon for evig? Hvor man kommer fra har ikke noe å si, hva hjertet brenner for har alt å si.


Meget godt poeng.

Vi får slå fast at hvis du er fra Bergen, så SKAL du holde med Brann. Er du fra Oslo eller Seljord, så holder man med hvem man vil pga mangel på alternativer.  :wink:

Men på den seriøse delen, jeg mener det mangler noe hos en bergenser som holder med f.eks vålerengen. Bergenserdefinisjonen inneholder Brann hvis man er fotballinteressert overhodet.
En bergenser som ikke holder med Brann, er ikke en "god" bergenser.

Men dette gjelder ikke for alle andre steder, som f.eks Oslo
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "fiindus"Der er jeg bare dypt uenig....er du fra Bergen holder du deg til BRANN...

Hva med alle oss som holder oss til Brann men ikke er fra Bergen? Er vi lav-kaste? Paria? Min store åpenbaring kom på Stadion, fra da av var det bare Brann. Før det hadde det ikke vært noe seriøst. Men plutselig ble det det. Men jeg vokste opp i Grimstad. Er jeg dømt til å måtte holde med Jerv i 3. divisjon for evig? Hvor man kommer fra har ikke noe å si, hva hjertet brenner for har alt å si.


Meget godt poeng.

Vi får slå fast at hvis du er fra Bergen, så SKAL du holde med Brann. Er du fra Oslo eller Seljord, så holder man med hvem man vil pga mangel på alternativer.  :wink:

Men på den seriøse delen, jeg mener det mangler noe hos en bergenser som holder med f.eks vålerengen. Bergenserdefinisjonen inneholder Brann hvis man er fotballinteressert overhodet.
En bergenser som ikke holder med Brann, er ikke en "god" bergenser.

Men dette gjelder ikke for alle andre steder, som f.eks Oslo


folk kan jo holde med løv ham og!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"folk kan jo holde med løv ham og!
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"folk kan jo holde med løv ham og!


faktisk enig med deg for engangs skyld men, hvis løv ham skulle rykke opp? kan ikke holde på 2 lag i tippeligaen! kan selfølgelig holde en tommel opp for de bare de ikke ødelegger for oss"
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Sikkert lederen til supporterklubben for Løv-Ham, han holder jo med VIF. Overgangen til Gashi var kanskje litt hard å svelge :p

Han var jo også oppe i Aalesund på supporterfest i forbindelse med "Avspark" på TV2.

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"folk kan jo holde med løv ham og!


Hvis de konkurrerer med Brann, jo!
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "Chrisstah"faktisk enig med deg for engangs skyld men, hvis løv ham skulle rykke opp? kan ikke holde på 2 lag i tippeligaen! kan selfølgelig holde en tommel opp for de bare de ikke ødelegger for oss"


Nå har jo jeg ingen følelser for Løv Ham, bare artig at de har rotet seg opp i Adecco ligaen.
At klubben fra den hardt prøvede, men akk så kjære bydelen Laksevåg skal gå opp i Tippeligaen ser jeg på som svært lite sannsynlig.
Men dette skjedde jo med Fyllingen, da valgte mange fra dalen Fyllingen.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"faktisk enig med deg for engangs skyld men, hvis løv ham skulle rykke opp? kan ikke holde på 2 lag i tippeligaen! kan selfølgelig holde en tommel opp for de bare de ikke ødelegger for oss"


Nå har jo jeg ingen følelser for Løv Ham, bare artig at de har rotet seg opp i Adecco ligaen.
At klubben fra den hardt prøvede, men akk så kjære bydelen Laksevåg skal gå opp i Tippeligaen ser jeg på som svært lite sannsynlig.
Men dette skjedde jo med Fyllingen, da valgte mange fra dalen Fyllingen.


Laksevåg???? LøvHam er fra Dalen!
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Laksevåg???? LøvHam er fra Dalen!


Du sier ikke det? Nå prøvde jeg å fortelle at mitt lag er Laksevåg og ikke Løv Ham. At Løv Ham kan rote seg opp i Tippeligaen om la oss si 5 år ser jeg ikke på som usannsynlig.
ons Ivar skal hem...

Langhår

Quote from: "Chrisstah"
faktisk enig med deg for engangs skyld men, hvis løv ham skulle rykke opp? kan ikke holde på 2 lag i tippeligaen! kan selfølgelig holde en tommel opp for de bare de ikke ødelegger for oss"


Slik sett er jeg enormt heldig. Som tidligere Fyllingen-spiller har jeg alltid hatet Løv-Ham. Så det blir ingen problemstilling om Løv-Ham mot enhver formodning noensinne skulle rykke opp.

Ikke at det hadde vært spesielt vanskelig om Fyllingen rykket opp heller, der er og blir Brann som er laget. Ingen over ingen ved siden av....
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Chrisstah

Quote from: "Langhår"
Quote from: "Chrisstah"
faktisk enig med deg for engangs skyld men, hvis løv ham skulle rykke opp? kan ikke holde på 2 lag i tippeligaen! kan selfølgelig holde en tommel opp for de bare de ikke ødelegger for oss"


Slik sett er jeg enormt heldig. Som tidligere Fyllingen-spiller har jeg alltid hatet Løv-Ham. Så det blir ingen problemstilling om Løv-Ham mot enhver formodning noensinne skulle rykke opp.

Ikke at det hadde vært spesielt vanskelig om Fyllingen rykket opp heller, der er og blir Brann som er laget. Ingen over ingen ved siden av....


helt enig med deg! hadde sandviken kommet til tippeligaen så hadde eg aldri byttet lag uansett! ingen over og ingen ved siden av!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"helt enig med deg! hadde sandviken kommet til tippeligaen så hadde eg aldri byttet lag uansett! ingen over og ingen ved siden av!


Men du ville hatt Sandviken på 2. plass, like bak Brann?
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"Laksevåg???? LøvHam er fra Dalen!


Du sier ikke det? Nå prøvde jeg å fortelle at mitt lag er Laksevåg og ikke Løv Ham. At Løv Ham kan rote seg opp i Tippeligaen om la oss si 5 år ser jeg ikke på som usannsynlig.


Jaja. I innlegget ditt så det ut som om at du snakket om LøvHam hele tiden - og bommet grovt på geografien...
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"Laksevåg???? LøvHam er fra Dalen!


Du sier ikke det? Nå prøvde jeg å fortelle at mitt lag er Laksevåg og ikke Løv Ham. At Løv Ham kan rote seg opp i Tippeligaen om la oss si 5 år ser jeg ikke på som usannsynlig.


Jaja. I innlegget ditt så det ut som om at du snakket om LøvHam hele tiden - og bommet grovt på geografien...


Litt klønete kanskje, skal være enig i det. Fikk vel en tåre i øyekroken når jeg skrev om bergens vakreste bydel; Laksevåg.
ons Ivar skal hem...

Candyman

Jeg holder med en hel haug med lag. Alle lag jeg har spillt for, bydelslag, Brann og Arsenal. Har ikke noen problemer med det. Og skulle noen av de møte hverandre så blir det Brann.

Men hadde jeg møtt Brann med mitt eget lag, så hadde jeg jo ikke begynnt å score selvmål. Blir nok aldri en problemstilling, hehe, men det får isåfall bli Mjelde og POL sitt. Hadde de latt meg spille på Brann, så hadde Opdal sluppet og hente ballen ut fra nettet etter meg... :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up