• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nå er vi der snart!

Started by Morriss, September 19, 2006, 23:58:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Morriss

Nå er det ikke lenge igjen til vi er der. Snart står vi der på målstreken, og det er vi som er førstemann over. Nå skal vi snart sprette korkene på hva enn folk drikker på, og vi gleder oss! Nå fyller vi snart opp hele Bergen sentrum med elleville bergensere og annet folk som også holder med Brann. Nå er det ikke lenge igjen før vi snur Bergen fullstendig på hodet, det er ikke lenge igjen før folk henger opp ned i alle statuer og høyder så er mulig å klatre opp i. Snart vaier Brann-flaggene i hver eneste flaggstang over hele byen, og trommene fra alle byen buekorps slår hardere enn noensinne.
Nå er gullet på vei tilbake til Bergen folkens! Og resten av verden gruer seg til å se bilder fra Bergen når festen står på som verst, det er nemlig da de er nødt til å innse det de har fornektet så lenge,; at Bergen er verdens navle når det gjelder fotball, og at Brann er verdens beste lag!

Nå skal vi bare pløye oss videre i serien, bare seks kamper igjen så er det gull, gull og atter gull som står på menyen. Når Brann vinner serien er det nesten slik at vi burde får en mye større pokal enn den de pleier å dele ut, for vi fortjener virkelig en større pokal enn de andre, ingen vinner er mer verdig enn Brann! Vi skal samle 100 000 mennesker på torvalmenningen, og alle som en skal synge til strupen begynner å blø. Og vi skal fortsette å feire i flere dager, gjerne i flere uker i strekk, for dette er noe vi kan feire med god samvittighet i lang, lang tid. Vi skal male hele byen rød, og gjerne hele Norge også!

Nå er det påtide at vi begynner å ta fullstendig av folkens! Nå må folk bli gal og sprø, og bare rable fullstendig. Nå må dere bygge opp forventningene og planlegge festen, for tro meg; den kommer! Vi tar gull i år folkens, jeg har ikke det minste fnugg av tvil i mitt hjerte! Nå skal klubben vi elsker over alt annet her i verden ta seriegullet.

Jeg personlig drikke mye vann før den avgjørende kampen, bare sånn i tillfelle jeg skulle gå tom fort tårer. Så skal jeg feire 4-5 dager i strekk. Skal selvfølgelig ta det litt rolig i begynnelsen, for så å eksplodere fullstendig litt senere på kvelden. Så skal jeg bare holde et jevnt driv i noen dager, helt til hjertet mitt stopper eller jeg sovner uten at jeg klarer å stå imot, så tar jeg en runde eller to til! Nå må folk handle inn pils (for alle byens kraner og butikker vil gå tom), vi trenger noen kilo med pyro pr. pres, og alt annet som man trenger når man feirer et seriegull til Bergen og Brann!

Nå er det på tide at vi tar fullstendig av resten av tiden inn mot gullet. For jeg VET at Brann tar gullet i år. Det finnes ikke tvil!!!!!!

C@Bøe_79

Dette innlegget lukter det lykkepille av:P
Det er mye som kan gå gale enda, og det er langt igjen.

La meg bruke en illustrasjon om hvor vi er:
Vi leder suverent etter første omgang av hopprennet i Kollen, og sitter klar på bommen for andre hoppet og det er mye oppdrift i brakken..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Morriss

Kall meg heller "manisk ett eller annet". Selvfølgelig er vi ikke der enda, men det er søren meg ikke langt igjen. Og det ser lysere ut nå enn det noensinne har gjort. Merker at det er oppturer og nedturer om en annen for tiden, ikke fordi Brann gjør det dårlig, men fordi frykten for at dette ikke skal gå veien er til tider intens, mens det av og til også er på grensen til erotisk i være Brann-supporter.

Nei, vi får vel bare prøve å nyte øyeblikkene fremover. Men jeg er ihvertfall en av de som mener at vi må holde motet oppe, det er ikke vits i å moderere seg, ikke før det faktisk ryker til H... Helt frem til det øyeblikket skal jeg være sikker i min sak; vi tar gullet folkens, og det er deilig!!!

arntf

Tull C@Bøe_79!

Innlegget til Morriss lukter bare pur begeistring. Det er inspirerende å lese, selv for en som ikke er Brannsupporter.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Henki

Quote from: "arntf"Tull C@Bøe_79!

Innlegget til Morriss lukter bare pur begeistring. Det er inspirerende å lese, selv for en som ikke er Brannsupporter.

Hehe, lett for en trønder å si, som tross alt har vært med på noen seriegull etterhvert. Tror denne Morriss og alle andre som mener det er opp og avgjort at gullet havner i Bergen i år skal ta seg en bolle og vente til Andresen eventuelt står der med pokalen i hånden. Så får vi andre krysse fingre i mellomtiden  :D
Ballen skal fremover!

arntf

Kjenner følelsen ja, selv om Morriss kanskje tar det litt på forskudd. Men det er jo nettopp det som gjør at innlegget hans virker friskt og morsomt. Opp gjennom årene så har jo også det og ta seieren på forskudd vært litt en slags Brann-spesialitet, men det skal vi kanskje ikke rippe opp i her... ;-)

Lykke til, i alle fall!
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Chrisstah

Quote from: "arntf"Kjenner følelsen ja, selv om Morriss kanskje tar det litt på forskudd. Men det er jo nettopp det som gjør at innlegget hans virker friskt og morsomt. Opp gjennom årene så har jo også det og ta seieren på forskudd vært litt en slags Brann-spesialitet, men det skal vi kanskje ikke rippe opp i her... ;-)

Lykke til, i alle fall!

opp gjennom årene har vi ødelagt det med spillersalg av beste kvalitet! tror at vi vinner i år! men at vi får kamp helt inn til døren!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Morriss

QuoteNei, vi får vel bare prøve å nyte øyeblikkene fremover. Men jeg er ihvertfall en av de som mener at vi må holde motet oppe, det er ikke vits i å moderere seg, ikke før det faktisk ryker til H... Helt frem til det øyeblikket skal jeg være sikker i min sak; vi tar gullet folkens, og det er deilig!!!

Corran

Hele sesongen har folk sagt til meg at jeg ikke må ta av eller bli høy på pæren eller klysete. Mitt svar har alle ganger vært det samme. Best å gjøre det mens en har sjangsen Etter sesongen kan det være for seint men i gullrus har eg tenkt å være fram til det ikke er mulig lengre. Ikke så ofte vi har kunent være det og aldri så lenge :-)

Og å gå rundt å si at hvis Brann vinner såååååå Vel det er en del av det å være i gullstriden.

Hadde ikke trodd eg skulle oppleve gull til Brann i min leve tid men nå tror eg på det. Så Morriss Din lykkerus og entusiasme er på sin plass nå mens du har sjangsen og måtte det vare til neste sesong
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Super Hasund

Ska bli deilig me 20 seriemesterskap på rad etter over 40 år me ingenting.
La Folket Synge

*Feltz*

Go Up