• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sanger..

Started by chamill, September 19, 2006, 02:13:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Quote from: "Morriss"

http://youtube.com/watch?v=XHa99gWFfuY

Ja vi vinner - Klart vi gjør shalalalalalalala.
Brann fra Bergen scorer måååål shalalalalalala.
*resultatet* Eks: "3-0"!

Det e' enkelt - jæævlig enkelt shalalalalala
Brann fra Bergen scorer mååål shalalalalala
Herlig!

!

Ut med kuken, hele uken, shalalalalala
Ut med kuken, hele uken, shalalalala, KUKEN!

Tror vi var før Japsene her :)

Chrisstah

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Morriss"

http://youtube.com/watch?v=XHa99gWFfuY

Ja vi vinner - Klart vi gjør shalalalalalalala.
Brann fra Bergen scorer måååål shalalalalalala.
*resultatet* Eks: "3-0"!

Det e' enkelt - jæævlig enkelt shalalalalala
Brann fra Bergen scorer mååål shalalalalala
Herlig!

!

Ut med kuken, hele uken, shalalalalala
Ut med kuken, hele uken, shalalalala, KUKEN!

Tror vi var før Japsene her :)

haha hørte den i frdrikstad første serie kamp når det kom en fyr langt bortpå bryggen der så hørte jeg den sangen! morsomt når han sang så svarte nesten hele metz!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chrisstah"kossen går den derre vålerngen rykker ned igjen hura hurra?

Går den ikke bare sånn a?
Vålerengen rykker ned igjen hurra hurra, å Vålerengen rykker ned igjen HURRA HURRA! å Vålerengen ....osv....

Den beste er jo den LSK kom med:

Vi tenner på Vålerenga kjerke, så hopper vi opp og ned, vi tenner på Vålerenga kjerke, og alle kan bli med. husker ikke resta

det er vel ikke lsk sin! det er velen fyr fra bømlo som har laget tror jeg! mener å ha lest det på en uoffiseiel brann side!

Jeg regnet med den var LSK sin siden det er de som har sunget den, og jeg ikke har hørt den andre steder. Ikke kom med at det var Urawa Reds!
Det er godt mulig at det er en dude fra Bømlo, men jeg har som sagt hørt den av Kanari.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Chrisstah"kossen går den derre vålerngen rykker ned igjen hura hurra?

Går den ikke bare sånn a?
Vålerengen rykker ned igjen hurra hurra, å Vålerengen rykker ned igjen HURRA HURRA! å Vålerengen ....osv....

Den beste er jo den LSK kom med:

Vi tenner på Vålerenga kjerke, så hopper vi opp og ned, vi tenner på Vålerenga kjerke, og alle kan bli med. husker ikke resta

det er vel ikke lsk sin! det er velen fyr fra bømlo som har laget tror jeg! mener å ha lest det på en uoffiseiel brann side!

Jeg regnet med den var LSK sin siden det er de som har sunget den, og jeg ikke har hørt den andre steder. Ikke kom med at det var Urawa Reds!
Det er godt mulig at det er en dude fra Bømlo, men jeg har som sagt hørt den av Kanari.

er ikke hundre prosent sikker!

Corran

Quote from: "Morriss"Minner meg om Argentina, og sydlands stemning. Ikke karsk og trønderbart, da har du ikke fulgt med så lenge.

Ole ole ole i sanger er håndball i Norge Fysj

Og shalalalalalala er ikke Argentina og sydlandsk for meg Det minner meg om rbk Gjerne ikke pga at de synger det men bare er sånn. Og det er jo bare min mening
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Morriss

Aldri fulgt med på håndball så jeg vet ikke. Når det gjelder Argentina VS Trøndelag, så mener jeg fortsatt at dette ikke minner meg om bartene. "å rosenborg, å rosenborg, er norges beste lag" osv minner meg om trønderne, og det kommer aldri til å endre seg.

fortune

Noen som  vet hva den sangen som RBK spiller etter at de en sjelden gang putter? De spilte den iallefall i RL-kampen, og den var ganske fengende... Galatasaray bruker forresten samme melodien...
First is first, second is nothing

Siggen

Vet ikke om noen har vært borti denne før, men jeg tror ikke det er noen andre norske lag som har laget en versjon. Med en fabelaktig tekst hadde den vært kjempebra.

http://www.youtube.com/watch?v=uhT65CxeTto

Dr. Nansen

Quote from: "Siggen"Vet ikke om noen har vært borti denne før, men jeg tror ikke det er noen andre norske lag som har laget en versjon. Med en fabelaktig tekst hadde den vært kjempebra.

Uuut av norge Bergen ut av norge
Viii e Brann vi trenger ingen andre

Tekst til "refrenget"?

fengende sang vertfall

Siggen

Quote from: "Dr. Nansen"
Quote from: "Siggen"Vet ikke om noen har vært borti denne før, men jeg tror ikke det er noen andre norske lag som har laget en versjon. Med en fabelaktig tekst hadde den vært kjempebra.

Tekst til "refrenget"?

fengende sang vertfall

Godt forslag, og i verset kunne forsangeren eventuelt ha sunget:

Vil vi ha en republikk?

og så kan alle svare:

Vi vil ha en republikk!

en republikk, en republikk, en republikk oooooohhh...  

Ut av Norge Bergen ut av Norge osv...

krøvel vellevold

Quote from: "Siggen"

Tekst til "refrenget"?

fengende sang vertfall

Vil vi ha en republikk?

og så kan alle svare:

Vi vil ha en republikk!

Det høres ut som om vi tar standpunkt til om Norge skal være republikk eller kongedømme. Og det var vel ikke det som var meningen?

Apropos: Helsingborg-fansen sang om "Fritt Skåne" og hadde dette "danske" flagget med gult kors, som visstnok er Skåne-flagget. Men det må jo være kjipt å ha en stat der erkefienden (Malmö FF) er med...
Legg ned hele klubben!

Siggen

Quote from: krøvel vellevold
Quote from: "Siggen"

Tekst til "refrenget"?

fengende sang vertfall

Vil vi ha en republikk?

og så kan alle svare:

Vi vil ha en republikk!

Det høres ut som om vi tar standpunkt til om Norge skal være republikk eller kongedømme. Og det var vel ikke det som var meningen?

/quote]

Jeg synes kanskje refrenget gir en viss pekepinn til hva som i denne sammenhengen menes med republikk. Går uansett fint å forandre "Vi vil ha en republikk" til "Bergen skal bli republikk", hvis det er mere oppklarende. Chelsea fansen synger jo i utgangspunktet om en engelsk utgave av den stereotypiske "fotikk-tøsen" (tenk Pondus). De legger til en ny ting i hvert vers; "Has she got a hairy ars? - Yes she`s got a hairy ars" osv... Kunne sikkert ha laget en herlig bergensk versjon om det samme...

smaalanda

Synes sangen er sinnsykt tøff vertfall. Har ikke hørt noe tippeligalag har den, hadde vær herlig å fått en bra sang opp, og innført. Sangen krever en god forsanger, men tror ikke det skal by på problemer. Den som allerede er postet er ikke noe dårlig forslag, men ser at det kan by på problemer det med om vi mener Norge eller Bergen.

En ting er sikkert bra at vi er frammpå, og en så bra sang bør vi ha en tekst til før noen andre har det.
KMO!!!

Chrisstah

http://www.youtube.com/watch?v=73MIJ7avLUU&mode=related&search=

hadde vært kult å fått i gang en sang på den melodien som kommer etter 40 sek! utrolig fengende!!

Go Up