• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gull-sang

Started by birki, September 18, 2006, 19:34:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oddewo

no må alle øve inn teksten eller skrive den ut å ta med, eg synes den var bra.
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

bernu

Quote from: "oddewo"no må alle øve inn teksten eller skrive den ut å ta med, eg synes den var bra.


ALLE må ikke gjøre det..... Jeg syns sangen er forferdelig og kommer ikke til å synge den.
HANSA - Z

kapteinen

Quote from: "bernu"
Quote from: "oddewo"no må alle øve inn teksten eller skrive den ut å ta med, eg synes den var bra.


ALLE må ikke gjøre det..... Jeg syns sangen er forferdelig og kommer ikke til å synge den.


Kjekt at du ville fortelle alle på forumet dette..Sitt ned og hold kjeft!!
Z

bernu

Jeg sier da bare min mening ! Er ikke det poenget med et diskusjonsforum ? Eller er det du som bestemmer reglene her ??
Når noen forteller at alle må lære seg tekster, alle må synge, alle må printe ut osv ..... da må vel jeg få si at jeg ikke liker sangen og kommer ikke til å synge.
Makan til tullekaptein....

Ps. Kjekt at du vil fortelle alle på forumet at du er uenig med meg da....
HANSA - Z

kapteinen

Quote from: "bernu"Jeg sier da bare min mening ! Er ikke det poenget med et diskusjonsforum ? Eller er det du som bestemmer reglene her ??
Når noen forteller at alle må lære seg tekster, alle må synge alle må printe ut..... da må vel jeg få si at jeg ikke liker sangen og kommer ikke til å synge.
Makan til tullekaptein....


Er det en ting som er nok av på dette forumet så er det negativitet.Har du en mening om noe så syng ut men å komme med utelukkende negative kommentarer om et emne bør du holde deg for god for.Eg syntes ikke at alle forslagene som er her inne er like gode men eg går ikke inn å slenger fra meg for det.Har du nokke konstruktivt å komme med så værsågod, men at du syntes sangen er stygg og ikke kommer til å synge med er vel strengt tatt ingen som har nytte av å vite.

Og nei, eg bestemmer ikke reglene og jada, eg e en kjempe tullekaptein, men hvis du en dag sitter heme og har lyst å bidra med en sang eller ide ser du ikke meg spy ut drit om kor dårlig sangen var og at dette gidder ikke eg å være med på å synge!!
Z

bernu

Jeg har bidratt og kommet med mange ulike sangforslag, men har etterhvert skjønt at visse typer sanger kommer aldri til å bli innført.
Derav feil melodivalg, for lang tekst osv.
Denne sangen er blant de. Det må da vær mulig å kritisere en sang uten å måtte komme med et motforslag hver eneste gang.
Jeg er utrolig lei av alle mer eller mindre tullesangene som blir hauset opp av folk med 10 innlegg og 1 mnd fartstid her på forumet. Virker som de ikke har vært på Stadion i det hele tatt de senere årene. Lett å høre hva slags sanger og rop som blir innført.
Det har kommet mange gode sangforslag siste året, men alt drukner i mengden.
Jeg håper neste års sangkomite får litt orden og styring på dette, slik at ihvertfall noen sanger innføres og at det blir foretatt litt sensur på gode og dårlige forslag.
HANSA - Z

grei

Når det kommer forslag til sanger som rett og slett hadde vært flaut å høre på Stadion må man selvfølgelig kunne si fra.

Men det er kanskje like greit å ikke bry seg, ingen av disse sangene finner jo veien ut fra internett uansett.

bernu

Quote from: "grei"Når det kommer forslag til sanger som rett og slett hadde vært flaut å høre på Stadion må man selvfølgelig kunne si fra.

Men det er kanskje like greit å ikke bry seg, ingen av disse sangene finner jo veien ut fra internett uansett.
HANSA - Z

kapteinen

Quote from: "bernu"Jeg har bidratt og kommet med mange ulike sangforslag, men har etterhvert skjønt at visse typer sanger kommer aldri til å bli innført.
Derav feil melodivalg, for lang tekst osv.
Denne sangen er blant de. Det må da vær mulig å kritisere en sang uten å måtte komme med et motforslag hver eneste gang.
Jeg er utrolig lei av alle mer eller mindre tullesangene som blir hauset opp av folk med 10 innlegg og 1 mnd fartstid her på forumet. Virker som de ikke har vært på Stadion i det hele tatt de senere årene. Lett å høre hva slags sanger og rop som blir innført.
Det har kommet mange gode sangforslag siste året, men alt drukner i mengden.
Jeg håper neste års sangkomite får litt orden og styring på dette, slik at ihvertfall noen sanger innføres og at det blir foretatt litt sensur på gode og dårlige forslag.


Helt enig med deg der!
Er mye dårlig som blir postet, men mye bedre å komme med et konstruktivt innlegg som du kommer med no.
Syntes bare det blir litt flåsete den første kommentaren.
Z

Stoffi

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "bernu"Jeg har bidratt og kommet med mange ulike sangforslag, men har etterhvert skjønt at visse typer sanger kommer aldri til å bli innført.
Derav feil melodivalg, for lang tekst osv.
Denne sangen er blant de. Det må da vær mulig å kritisere en sang uten å måtte komme med et motforslag hver eneste gang.
Jeg er utrolig lei av alle mer eller mindre tullesangene som blir hauset opp av folk med 10 innlegg og 1 mnd fartstid her på forumet. Virker som de ikke har vært på Stadion i det hele tatt de senere årene. Lett å høre hva slags sanger og rop som blir innført.
Det har kommet mange gode sangforslag siste året, men alt drukner i mengden.
Jeg håper neste års sangkomite får litt orden og styring på dette, slik at ihvertfall noen sanger innføres og at det blir foretatt litt sensur på gode og dårlige forslag.


Helt enig med deg der!
Er mye dårlig som blir postet, men mye bedre å komme med et konstruktivt innlegg som du kommer med no.
Syntes bare det blir litt flåsete den første kommentaren.


Støttes. Vedtatt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

oddewo

Takk for støtten kapteinen. Og jeg forventer ikke at alle skal printe eller alle skal øve, det er bare en måte å få med noen på. Ja det er nok feil ord valg å bruke: nå må alle og dere skal printe osv. Men poenget er å les det og gi faan eller heng deg på lasset bernu. Og når måtte man ha ansinitet for å si noe på forumet?????

Du virker bare sår, og irritert for at sanger som du synes er for lang eller feil melodi, er det noen som tar tak i og prøver å løfte frem. Sorry at eg ikkje har kunnet hjelpe deg også.( men har jo for lav ansinitet eg vet du)
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

oddewo

E det flere som blir med på denne mot lyn????
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

dex1974

Inspirert av tippetuppens kritikk har jeg følgende forslag til sang der vi kan få med oss Monsamjelden...ville blitt en revolusjon på supportersiden det her :

"-Mons Ivar Mjelde,kan vi vinne?
-BrannBataljonen,klart vi kan!"

Unnskyld men kunne ikke dy meg;-)

Ellers er jo ikke forslaget til birken så aller værst men med mine 32 år på baken og ingen unger så er jeg ikke så kjent med Sabel.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Med hjerte i Brann

Sangen var faktisk printet i dagens (gårdagens) BA  :) Da er det lov å håpe på at det er flere som kan denne og er med å synge mot RBK!
Gleder meg  :wink:
yen è Bergen og laget è Brann

Go Up