• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannsupportere sloss mot Brannsupportere

Started by Nixon, September 17, 2006, 23:04:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

Fy da så sint..... ;)
Du er jo en stor motsigelse hele du...
Orker faktisk ikke begynne å ramse opp alle. Virker ikke som du helt vet hva du vil mene. Ellers så vet du ikke hva casualskulturen går ut på.

Hvis du påstår at ikke klær og slåssing er en del av kulturen lurer jeg på hvor du har vært i det siste....
Men det er vel ganske opplagt hvem som fremstår som sint og agressiv her.
Vold neste ?
HANSA - Z

bernu

Quote from: "GBA"
Quote from: "bernu"Hele casualskulturen er jo bare helt latterlig.
Jeg ler like godt hver gang jeg ser denne gjengen der de kommer, med like Burberry caps'er, Lacostegensere, hvite sneakers, Stone Island jakker osv osv.... Og den eneste felles interessen de har er å sloss med andre lags supportere! GET A LIFE !
Ja ja .. lenge leve duste-Norge !!
'

Og du sitter/står på felt z din klovn. Er ikke casual selv med det var de guttene som lagde Felt Z


Guttene som lagde felt Z ?? Fillern ... jeg trodde det var Sk Brann jeg i samarbeid med det byggefirmaet som lagde Hansa. Dumme meg....
HANSA - Z

Bergen Sin Gutt

Quote from: "bernu"Du er priceless.... :)
Det var du som startet denne diskusjonen her om hvorfor folk ikke liker "guttene".


Det er jo faen meg spot on. Altfor mange dømmer andre og behandler dem som dritt fordi de ikke er helt lik som dem selv. Det ene sekundet hyler og bærer de seg om bråk, slåssing og kvalme, mens de i det andre står for det selv. God bedring til slike.


QuoteDet er du som argumenterer for at det er kult å slåss mot andre supportere.


Link til hvor jeg har sagt noe slikt, takk. Eller lyver du igjen?

QuoteDet er dere som gang på gang viser at dere har helt andre interesser enn Brann.


Igjen: hva vet du om meg? Gang på gang? Har du eksempler i fleng? Server de gjerne.

QuoteOg det er da dere selv som promoterer dere som " noe annet enn en vanlig supporter" - både når det gjelder klær og voldtendenser.


Igjen: hva vet du om meg? En Brann-supporter er vel for pokker en Brann-supporter så lenge man brenner for og elsker laget, men de kommer i mange forskjellige utgaver. Når har dette blitt promotert da? Kan du vise til noe? Har det vært stand på Torgallmenningen? Enorme bannere på kampene? Er proklamert på Dagsrevyen? Klær nå igjen? Det finnes mange som interesserer seg for designerklær og mote uten at de er hverken Casuals eller voldelige. Mange blant Brann-fansen også.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "bernu"Fy da så sint..... ;)
Du er jo en stor motsigelse hele du...
Orker faktisk ikke begynne å ramse opp alle.
Men det er vel ganske opplagt hvem som fremstår som sint og agressiv her.
Vold neste ?


Se der ja. Jeg har anklaget deg for å spre løgner, og linke til utsagn du påstår at jeg har kommet med, men ingen bombe at du ikke kan motbevise det. Forøvrig er jeg overhodet ikke sint.

"Vold neste"? For å si det rett ut: du er jammen meg bra barnslig. God bedring.

bernu

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "bernu"Du er priceless.... :)
Det var du som startet denne diskusjonen her om hvorfor folk ikke liker "guttene".


Det er jo faen meg spot on. Altfor mange dømmer andre og behandler dem som dritt fordi de ikke er helt lik som dem selv. Det ene sekundet hyler og bærer de seg om bråk, slåssing og kvalme, mens de i det andre står for det selv. God bedring til slike.


QuoteDet er du som argumenterer for at det er kult å slåss mot andre supportere.


Link til hvor jeg har sagt noe slikt, takk. Eller lyver du igjen?

QuoteDet er dere som gang på gang viser at dere har helt andre interesser enn Brann.


Igjen: hva vet du om meg? Gang på gang? Har du eksempler i fleng? Server de gjerne.

QuoteOg det er da dere selv som promoterer dere som " noe annet enn en vanlig supporter" - både når det gjelder klær og voldtendenser.


Igjen: hva vet du om meg? En Brann-supporter er vel for pokker en Brann-supporter så lenge man brenner for og elsker laget, men de kommer i mange forskjellige utgaver. Når har dette blitt promotert da? Kan du vise til noe? Har det vært stand på Torgallmenningen? Enorme bannere på kampene? Er proklamert på Dagsrevyen? Klær nå igjen? Det finnes mange som interesserer seg for designerklær og mote uten at de er hverken Casuals eller voldelige. Mange blant Brann-fansen også.


Nå snakker ikke jeg om alla andre som er interessert i klær, jeg snakker om casualskulturen som består av klær OG slåssing. Jeg driter da i hva slags klær dere går med, men når dere bruker Brann som et skalkeskjul for å slåss, da sier jeg i fra.

Og når det gjelder promotering er det vel nok å nevne alle "incidentene" som har vært siste året. Bråk i Bergen, bråk i Kristiansand, bråk i Oslo....
Dere er da ganske så stolte og raskt frempå når det først smeller.
" ja da det var oss :D "

Og NEI, jeg snakker ikke om deg personlig, jeg snakker generelt om casuals. Men siden du tydligvis er en del av dette, bruker jeg benevningen 'dere'.

Men tror ikke vi blir enige om dette.... jeg avslutter her.
Ps. Apropos det å være barnslig : det er stygt å kaste stein i glasshus....
HANSA - Z

Bergen Sin Gutt

Bernu: bråk i Kristiansand og i Oslo? Det var det vel overhodet ikke. Ingen bruker Brann som et "skalkeskjul for å slåss". For en latterlig, enkel og uriktig påståns. De du snakker nedsettende om har gått på Stadion siden før de begynte på skolen, følger laget i tykt og tynt, reiser land og strand rundt for å se dem, og elsker klubben av hele sitt hjerte.

Du må gjerne tro noe annet hvis det passer inn i det bildet av verden du VIL ha, men det er jo ikke noe granatsjokk slik som du lyver og bærer deg.

Gi meg eksempler på hvor jeg har vært barnslig i denne tråden, så skal jeg gjerne innrømme det hvis det har rot i virkeligheten.

Brann_copper

Dette er noe av det MINST oppbyggelige som er skrevet her inne, og det sier ikke så rent lite. Kutt ut spørytet begge to!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

kapteinen

Hvilken av bussene er det alt dette skjedde på?
Eg tok bussen kvart over så eg bare lurer på om det var på denne.
Z

Stoffi

Denne diskusjonen har sporet helt av takket være enkelte "juletrær".

Før noen begynner å slenge med leppen mot meg, så vil jeg påpeke at jeg er selv et "juletre" og har ingen tilknytning til guttene, utenom at jeghar et par "bekjente" der.

Nå hadde det vært flott med en versjon fra noen andre enn guttene, slik at vi kan enten få bekreftet eller justert episoden.
Basert på den vinklingen som hittil er fortalt, virker det som om guttene ikke startet det. Men mange her flyr rett i strupen på dem, uten grunn og uten fakta.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Marek

Til Bergen Sin Gutt:

Du kan komme med så mange skrik om dobbeltmoral, blind syn og andre ting du bare vil, men du gjør intet for å oppklare hva Guttene virkelig er, du bare benekter og benekter, hva med å være tøff nok til å forklare oss hva det er siden alle her tydeligvis tar feil.
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Bergen sin gutt skrev:
Enkelte interesserer seg for denne kulturen andre for andre kulturer. Folk er ikke like.

Folk er ikke like nei, men at folk interesser seg for forskjellige kulturer er ikke noen unnskyldning for den tåpelige casualskulturen...
Er det sånn: "Folk er ikke like lissom, så la nå de casualsfolka holde på sånn de vil... Det er det de er interessert i..."???


Bergen sin gutt skrev:
Tja, kan nesten ikke huske sist jeg så en Burberry-cap. Lacoste er vel et merke brukt av alle slags mennesker over hele verden. Annenhver person jeg ser på gaten går med hvite trainers. At du ler av folk som interesserer seg for mote og designerklær sier jo sitt om deg.


Det han sikkert mente var vel at dette med merkeklær og hvite trainers er en ting som dere? casuals bruker...Det går nok ikke på at folk ler av folk som går med merkeklær, det er i så fall tåpelig...men at han ler når casuals kommer gående i en gjeng med merkeklær alle sammen, gjerne hvite trainers, fred perry osv, du vet hva vi snakker om...De kommer der i "uniformene" sine, sånn ser det ut...De går i merkeklær, andre går i Brann drakt...


Bergen sin gutt skrev:
Det er sprøyt, og ren løgn. Men du må gjerne flyte rundt i din egen lille verden å tro at det er slik. Du frermstår ikke som særlig smart med slike uttalelser. "Get a life?" Fei for egen dør først.

Det er vel ikke sprøyt og ren løgn? Det er vel en av tingene casuals er interessert i...Merkeklær, fotball og slossing..(vet ikke hvilken rekkefølge)


Bergen sin gutt skrev:
Du er vel en av de helt store bidragsyterne på det punktet, slik som du fabler i vei i denne tråden.[/quote]

Den er jeg ganske enig med deg i faktisk.Det går an å holde innleggene noenlunde saklige her inne...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "Marek"Til Bergen Sin Gutt:

Du kan komme med så mange skrik om dobbeltmoral, blind syn og andre ting du bare vil, men du gjør intet for å oppklare hva Guttene virkelig er, du bare benekter og benekter, hva med å være tøff nok til å forklare oss hva det er siden alle her tydeligvis tar feil.


Og hvilken sammenheng har det med denne tråden?
Jeg har vært i slåsskamper dusinvis av ganger opp gjennom årene fra jeg var liten, skal du bringe det opp hver gang noe som har med meg å gjøre diskuteres?

Greit nok, guttene står for noe de fleste av oss er imot. Men slik som du og flere andre holder på, skulle man tro at du var den/de brannsupporteren(e) som laget kvalme for guttene.

Hold deg til tema, for faen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Marek

Quote from: "Stoffi"
Og hvilken sammenheng har det med denne tråden?
Jeg har vært i slåsskamper dusinvis av ganger opp gjennom årene fra jeg var liten, skal du bringe det opp hver gang noe som har med meg å gjøre diskuteres?

Hold deg til tema, for faen.


Du skriver som vanlig masse dumt Stoffi.
Bergen Sin Gutt's opprinnelige tråd het noe slikt som "Dere som ikke liker Guttene". Der han fortalt om denne episoden på bussen hvor en fyr skal ha provosert og manet til slåsskamp og derpå fått juling etterpå. Guttene følte seg provosert nettopp pga den grupperingen de er medlem av. Derfor synes jeg det er på tide å klargjøre hva dette egentlig handler om.

Hva er det folk frykter ved å fortelle om hva Guttene står for og deres konformitet.
ons Ivar skal hem...

Marek

Quote from: "Snublefot"helt utrolig Marek Motyka. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være enig med deg i noe som helst:>  Men jeg ser at vår holdning til vold er helt samstemt.


Vel, iflg Naitsirk så er jo jeg en Casual selv.
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Quote from: "Marek"
Quote from: "Stoffi"
Og hvilken sammenheng har det med denne tråden?
Jeg har vært i slåsskamper dusinvis av ganger opp gjennom årene fra jeg var liten, skal du bringe det opp hver gang noe som har med meg å gjøre diskuteres?

Hold deg til tema, for faen.


Du skriver som vanlig masse dumt Stoffi.
Bergen Sin Gutt's opprinnelige tråd het noe slikt som "Dere som ikke liker Guttene". Der han fortalt om denne episoden på bussen hvor en fyr skal ha provosert og manet til slåsskamp og derpå fått juling etterpå. Guttene følte seg provosert nettopp pga den grupperingen de er medlem av. Derfor synes jeg det er på tide å klargjøre hva dette egentlig handler om.

Hva er det folk frykter ved å fortelle om hva Guttene står for og deres konformitet.


Nei du, hva tror du folk frykter når det gjelder guttene??Buksevann?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"
Nei du, hva tror du folk frykter når det gjelder guttene??Buksevann?


Skrev nok litt feil, mente hva frykter Guttene med å fortelle om seg selv.
Jeg vet ikke engang om de ser på seg selv som Casuals.
ons Ivar skal hem...

Geddi

Folkens, skjerpings!
Tror det er lenge siden en tråd fortjente å bli slettet  slik som denne. Men nøyer meg med å stenge den foreløpig.
Den er for lengs sporet av, er mye drittslenging samt noen som faktisk forsvarer vold! Advarsler til brukere er sendt ut.

Tråd er stengt.
vh
Geir Tonning

Go Up