• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Messenger Robot

Started by JamSlam, September 13, 2006, 12:34:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JamSlam

Hei!

Jeg har laget en messenger robot "Kjuagutt" som ligger på http://robot.msn.no/Gallery.aspx .

Dette er en Messenger robot for de som trenger litt Bergen/Brann i hverdagen. Roboten er fortsatt under utvikling og jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger.

Hvis Bataljonen er interessert så kan jeg sikkert få overført roboten til Bataljonen slik at dere kan drive videreutvikling og hoste programmet som kjører etter konkurranseperioden hos Microsoft er over.

Jeg kunne selvfølgelig gjerne tenkt meg en Xbox så dere må gjerne stemme på Kjuagutt i robotkonkurransen hvis dere vil :-)

Ikognoti

Sier du "Heia Brann" til fyren, så svarer han med "Jo mer du preikar tull, jo mer lærar eg"

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

JamSlam

huffda! liten glipp der, teksten "Jo mer du preikar tull, jo mer lærar eg" er bare en vilkårlig tekst når han ikke forstår, jeg skal legge inn en passende tekst når noen skriver "Heia Brann". Forslag?
F.eks "Det har du f¤#%& ta meg rett i", "Du ikje så dum som du ser ut som du!" eller "seriemestre 2006!"

Stalin

Wow! Når jeg trodde enkelte ikke kunne ha mindre å gjøre.

BRANN gutten fra Os!

lære den:
HATER, HATER, HATER NFF!!
HATER, HATER, HATER NFF!!!!!!!!
RANN<3

JamSlam

Stalin:
Dette er vel det klassiske svaret når man blir konfrontert med noe man selv ikke ser poenget med. Det er jo bare en tilbyder av tjenester og da tenker jeg ikke på de som finnes nede i strandgaten. Det å lage en god dialogmotor er også veldig utfordrende med tanke på kunstig intelligens, både ut fra et teoretisk perspektiv og i praksis. Nye medium vil alltid slå bra an med "kidsa" kanskje du rett og slett er begynt å bli for gammel?

Chrisstah

ka e dette robot greiene ?? hjelper han deg med nokke??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

JamSlam

Chrisstah:
Jeg så du prøvde og det virket som du skjønte funksjonaliteten. Det er også mulig å prate med roboten om løst og fast hvis du vil.

Go Up