• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Viking-Brann - hvordan vil vi ha det?

Started by tormi, September 13, 2006, 12:29:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

Det typiske scenarioet i ordentlig Brann stil ville jo vært at Viking allerede da er klar for nedrykk og likevel slår oss og dermed frator oss gullet.

Nixon

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130369

Det ser jo nesten ut til at de har gitt opp allerede...

Ellers er vel kanskje best at de allerede er klar for nedrykk. Noe sier meg at alle de nye spillerne på Viking ikke har følelser nok for laget til å gidde å gå ned med flagget til topps.
Rød makt på Hansa!

Plekter

Helt klart best om de sikret seg i kampen før...

kapteinen

Beste er jo klart hvis Viking ikke har noe å spille for, dvs allerede klar for nedrykk.

Men er jo faktisk litt synd hvis de rykker ned.
Tippeligaen trenger profiler og lag med mange supportere både for stemningen sin del og nivået på norsk fotball.I år har det jo heller vært lavmål fra siddisene men tippeligaen blir et samlet bedre produkt med de med.
Z

Toff

Det beste er at alt er avgjort før den kampen. Bran vinner hjemme mot hamkam og blir seriemester. Og Viking har alt rykket ned. Så blir det en fin og gemyttelig kamp hvor vi kan stå å synge og kose oss med at vi er mester og viking rykker ned.
off

Oppreist

Kanskje vi heller skulle håpe på følgende scenario: Brann trenger ett poeng for å ta seriegull, Viking ett for å klare seg.  Viking leder med ett mål før vi scorer på overtid ved Miller.  

Det blir rød eksplosjon og vi skummer ølet med siddisene før vi drar hjem og hopper opp og ned på Torgallmenningen.  

Dette scenariet betinger at både Brann og Viking leverer varene og vel så det fremover.  :)
Stein på stein blir Steinar.

Jay Tee

eia brann

Rune felt F

Viking leder 2-1 til det gjenstår 4 minutter av kampen. Viking klarer å ta kvalikplassen(som for øvrig bryne har tatt i 1.div) med et poeng. Over høytaler anlegget hører vi at vår gamle venn Raymond Kvisvik utlignet via beinet til Vidar Riseth mot Rbk et minutt før slutt og at kampen der er nå over. Brann trenger da et poeng pga Rbk har bedre målforskjell. Det er da Erlend Hanstveit tar initativet fra Kvisvik og fosser nedover venstrekanten, leverer ballen til PVM som sender ballen inn i feltet igjen og Hanstveit treffer dårlig på skuddet men det går via Ragnvald Soma og inn i buret bak en forfjamset Asper i Vikingburet.
Brann vinner serien foran Rosenborg, mens Viking må ut i to tøffe kamper med Bryne. Ingen tappekraner i Bergen står stille i uker fremover, og Charlie Miller får sammen med Bergen en velfortjent fest som varer i uker...

Lite realistisk, men for en drøm...

anders_flanderz

Quote from: "kapteinen"Beste er jo klart hvis Viking ikke har noe å spille for, dvs allerede klar for nedrykk.

Men er jo faktisk litt synd hvis de rykker ned.
Tippeligaen trenger profiler og lag med mange supportere både for stemningen sin del og nivået på norsk fotball.I år har det jo heller vært lavmål fra siddisene men tippeligaen blir et samlet bedre produkt med de med.

AAfk vil no være på nivå med siddisene mene no eg..!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chrisstah

blir gullet delt ut siste serierunde uansett eller blir det delt ut med engang noen vinner?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Quote from: "Chrisstah"blir gullet delt ut siste serierunde uansett eller blir det delt ut med engang noen vinner?

Det er allerede delt ut. Men jeg skal ikke røpe noe.
Legg ned hele klubben!

C@Bøe_79

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Chrisstah"blir gullet delt ut siste serierunde uansett eller blir det delt ut med engang noen vinner?

Det er allerede delt ut. Men jeg skal ikke røpe noe.

Det blir vel delt ut på fotballtinget før sesongen, etter loddtrekning..
Rosenborg har 50 lapper i bollen
Vif,Viking og Lsk 10 lapper
Stabæk og Odd 8 lapper
Brann har 4 lapper
Og resten av lagene har 2 hver.
Så hvis vi vinner i år er det en kjempebragd...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tormi

Det blir utlevert så snart vinneren er klar. Forøvrig er jeg enig i at det er fint om vi og Viking klarer oss med uavgjort!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up