• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Rosenborg, billetter og priser

Started by Alastor, September 12, 2006, 23:37:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alastor

Jeg og en kompis har planer om å ta turen over fjellet og få med oss denne kampen, blir mitt første besøk på stadda og jeg har derfor svært lite peil på ting...

Vi reiser på et trangt budsjett, og er derfor interessert i så billige billetter så mulig - så hva er egentlig billettprisene på kampen? Står at man skal få tak i billige billetter til et par av feltene..men billigste til de to kampene som er ute nå er oppgitt til 240,- pr billett..og det gjelder ALLE feltene..

Så jeg skjønner ikke så mye :).

Hvor billige billetter kan man få - og hvordan? Samt, er det greiest å dra på narvesen eller bestille på nett om man skal ha billetter tirsdag morgen den 03. oktober? (Regner med det blir etterspørsel).

EvenSteven

Du kan få studentplasser på Hansa, fra rad 9 og nedover.. koste 70 Kr stk.
Ellers kan dere stå foran gamle sitte; Felt T ... Koster 50 for student og 100 for voksne....Storestå koster 130 for Ikke-medlemmer.....

Men 70 Kr på Hansa er bra pris + da ser dere også greit....

Billetter til Rosenborg-kampen er ikke lagt ut for salg enda, men når det gjøres er det enkleste å kjøpe på nett og hente på Narvesen/ 7-11....
Der kan man velge ut akkuratt hvilke seter man vil sitte på..

www.billettluka.no
eller enda enklere : http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Alastor

Men hvorfor får jeg bare 240,- pr billett på billettluka.no ?

Kun kompisen min som er student, er de kjipe på studentleggsjekken, og kan vi evt allikevel sitte ved sidenav hverandre om han får studentbillett og ikke jeg?

EvenSteven

Finner du Rosenborg-kampen på billettluka.no ??

Grunnen kan i så fall være at salget ikke er startet enda.. jeg kan ikke se kampen på Branns hjemmesider ( link over )..
Uansett... de sjekker ikke om dere er studenter...

Vi e di beste

Du må passe på at du tar vekk "1 barn".
Billettluka har av en eller annen grunn 1 voksen og ett barn som standard.

Edit : Rosenborg-billettene blir lagt ut 3.oktober kl 10.

Alastor

Så det, og har valg 1 voksen :). Men velger til brann - odd, bare overrasket over at selv om det er såpass lang tid til kamp så er det BARE dyre billetter igjen..selv om det er ledige på alle felt.

Billigste pris er 240,- og det er uansett felt liksom.

Så man får de billigste prisene på billettluka.no også?

chris_henrik

Velkommen til Stadion Alastor.

Egentlig skal de nederste radene på hele Hansa, og de to feltene på hovedtribunen som er nærmest Hansa (F og G) selges for kr 70 pr sete om du velger Barn/Student/Honør på billettluka.

MEN... Selv om det er ledige plasser på disse feltene har ikke billetter blitt solgt for denne prisen siden en gang i mai. Brann har rett og slett satt opp prisene, men det er ikke alle som har fått det med seg. Derfor feilopplysningen fra de andre i tråden.

Skal du kjøre budsjett har du to alternativer:
1. Stå på Store-stå til kr 130 pr pers

2. Hoste opp en bestemor med BT abonnement, som kan bestille en slik pakke for deg. (kr 230 for 2 pers) http://www.bt.no/kundesenter/abonnement/abonnentkortet/article270142.ece
<BRANN> ..... DKFM

abe78

Bare tullprat. Det der er seriøs feilinformering.

Student og barnepriser eksisterer forsatt på de nederste radene på Hansa, slik det har gjort de siste årene. 70 kroner for et sete. Tror ikke det er lett å finne to ved sidene av hverandre lengre, men enkle seter til 70 er det mange av.

Ellers er de to ståfeltene fine alternativer.
.og husk!

EvenSteven

chris_henrik

Quote from: "EvenSteven"

Jeg tar hatten min og går. En liten skandale at jeg gir meg ut for å være informert, og må så til de grader irettesettes. Som en liten forsvarstale forsvant studentprisen på disse setene en gang i mai, men er nå tydeligvis tilbake. http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?p=99324#99324
<BRANN> ..... DKFM

oslo øst

alastor du kan for helvete holde deg hjemme sÃ¥ du kan la  oss andre som følger laget  uansett hvor dem er pÃ¥ tabellen
1 kamp på stadioen ????? regner med at du var på cupfinalen i 2004 ??
og vi kan vi glemme samme stemninga på stadioen som det var mot enga for 30 % av de som får tak i billetter mot rævaborg er vel på sin første kamp i år
det her kan vi takke brann for
hvorfor legge billettene ut så sent ???
andre klubber har lagt ut billetter for alle hjemmekampene
er det noe vi trenger mot rævaborg så er det trykk i fra tribunen
og de 30 % er vel der for å prate med hverandre
vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ikke får billett
kommer til å bli så jævla skuffa
det er vel takken for å fulgt laget i 20 år
vi får vel se 3 okt. om det blir noe billett på meg
men utrolig skuffa over brann om hvorfor de legger ut billettene ut sÃ¥  jævla sent

Alastor

Quote from: "oslo øst"alastor du kan for helvete holde deg hjemme sÃ¥ du kan la  oss andre som følger laget  uansett hvor dem er pÃ¥ tabellen
og vi kan vi glemme samme stemninga på stadioen som det var mot enga for 30 % av de som får tak i billetter mot rævaborg er vel på sin første kamp i år
men utrolig skuffa over brann om hvorfor de legger ut billettene ut sÃ¥  jævla sent

Hei!

Jeg er 22 år, bodd alene hjemmefra med dårlig økonomi de siste årene. Familien min har heller aldri hatt særlig god økonomi, og å kunne dra tilbake til bergen (min far er født og oppvokst på Møhlenpris) har derfor ikke vært aktuellt - før nå, når jeg faktisk har økonomi til å reise selv.

Skjønner godt at du ønsker billett til kampen, og er sure på folk som er der for å sole seg i glansen - men jeg har vært brannsupporter siden jeg var 4 år (da jeg ble interessert i fotball og pappa fortalte meg hvilket lag jeg skulle heie på :P), de brannkampene jeg har vært på har jeg sunget og ropt (og ja, har vært på flere kamper enn cupfinalen :)).

Så - jeg skjønner din frustrasjon - men det blir feil å la den gå utover meg.

Alastor

Quote from: "EvenSteven"

Se der ja, det var det om man gikk inn på de ulike feltene.

Jeg så bare på oversiktsbildet jeg - med fargekoder iforhold til pris. Der var hele stadion farget blå, med pris 240 i følge tabell :).

Men takk for all hjelp alle sammen - da føler jeg meg klar for bestilling.

Chrisstah

Quote from: "oslo øst"alastor du kan for helvete holde deg hjemme sÃ¥ du kan la  oss andre som følger laget  uansett hvor dem er pÃ¥ tabellen

gå å legg deg!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Atlet Orvanger

Jada, legg ut alle billetter med en gang og la svartebørshaiene få kloen i billettene. Det er det som kommer til å skje på den kampen. Heldigvis er systemet der du betaler når en henter billettene borte.

Alastor

Quote from: "The Boss"

Fantastisk, rett og slett fantastisk :).

Finnes det egentlig en bedre kamp å debutere på enn Brann - RBK da? Finnes det en bedre kamp å få mersmak av stadion for å kunne returnere en annen gang?

Dere skal få ha deres meninger i fred, er glad for at dere er i et klart mindretall på dette forumet :).

The Boss

Hva vet du om vi er i ett mindretall? nei, seriøst, det er massevis med ledige plasser på ullevål.. gå å kos meg med lyn-stabæk eller noe, ta en champis eller 2 i pausen å vær fornøyd med d...

Atlet Orvanger

Tydligvis noen som er redd for at Alastor skal kjøpe de siste billettene foran nesene deres. Har ikke dere supefans sesongkort?

Snublefot

Quote from: "The Boss"Hva vet du om vi er i ett mindretall? nei, seriøst, det er massevis med ledige plasser på ullevål.. gå å kos meg med lyn-stabæk eller noe, ta en champis eller 2 i pausen å vær fornøyd med d...

abe78

Støttes 100 %.

Vi trenger alle og greit - det kommer noen ekstra på rosenborgkampen - jeg driter i det. Jeg håper bare de får en så fin opplevelse at de også kommer på de "vanlige kampene".
.og husk!

oslo øst

fikk ikke sesong kort var for sent ute
2 måneder før sesongen begynte
en ting kan jeg no si får jeg ikke billett så blir det svartebørs
liverpool bremen malmø  ( aldri frysi sÃ¥ jævli )bulgaria litauen sveits
alle stedene jeg har vært med brann
ser nesten alle kamper hjemme og borte
hvis jeg nå ikke skal få meg en billett til rosenborg
og muligens være med på ett seriegull etter 20 år med brann
ja så blir det hele bare jævla trist

Atlet Orvanger

I de årene jeg har fulgt Brann kan jeg ikke huske mange kamper der en ikke fikk kjøpt billett på kampdagen. 16. mai i år er ett unntak. Som den supersupporteren du er klarer du nok å sikre deg EN av de 8000 billettene som legges ut for salg. Om ikke....

Nixon

Slapp av folkens. Tror dere at kampen blir utsolgt på noen minutter?
Det vil nok gå noen dager, så alle som kjenner sin besøkelsestid vil få billett.
Rød makt på Hansa!

Snublefot

Quote from: "oslo øst"fikk ikke sesong kort var for sent ute
2 måneder før sesongen begynte
en ting kan jeg no si får jeg ikke billett så blir det svartebørs
liverpool bremen malmø  ( aldri frysi sÃ¥ jævli )bulgaria litauen sveits
alle stedene jeg har vært med brann
ser nesten alle kamper hjemme og borte
hvis jeg nå ikke skal få meg en billett til rosenborg
og muligens være med på ett seriegull etter 20 år med brann
ja så blir det hele bare jævla trist

såklart det blir trist for din del.. men det betyr ikke at du skal rakke ned på andre som eventuelt skaffer seg det.

jeg og bestilte sesongkort ca 1 - 2 mnd før sesongen startet.. ikke noe problem. Og det er stort sett alltid ledige billetter.. store stå bli ihvertfall ikke utsolgt første dagen tror jeg..

oslo øst

tro meg denne kampen blir utsolgt i løpet av 20 min hvis ikke mindre
har ett spørsmål
lønner det seg å prøve seg på nettet eller møte opp på stadioen eller mixen på minde ??
sikreste måten på å få seg en billett

Rune felt F

Quote from: "The Boss"Hva vet du om vi er i ett mindretall? nei, seriøst, det er massevis med ledige plasser på ullevål.. gå å kos meg med lyn-stabæk eller noe, ta en champis eller 2 i pausen å vær fornøyd med d...

Tror dere er i et mindretall. Lite hyggelig av dere å prøve å skremme vekk folk som vil komme på stadion, uansett om det er "tidenes kamp". Eneste måten å være sikker på å få billett til alle kampene er å kjøpe partourkort. Det var tilgjengelig i flere måneder før de stoppet salget, så det finnes vel ingen gode unnskyldninger for å ikke ha partourkort.

Og Alastor: Jeg har flere ganger vært å kjøpt billett til venner ved siden av der hvor vi har noen partourkort. Dette er studentkort og koster kr 70+gebyr kr 20 pr billett. Ved flere kamper så kom det opp at det kostet kr 240 pr billett helt til jeg faktisk trykket "betal". Da kom totalsummen opp, kr 180,- og det var det jeg ble belastet. Om dette er billettselskapet sin feil eller Brann sin vet jeg ikke, men det er bare å trykke fortsett helt til du ser den riktige summen. Studentpriser er på Hansa opp til rad 9 og hele felt F og G. Men det er ikke mange gode plasser og ikke mange ved siden av hverandre pga sikkert 70% er allerede partourkortplasser. Men tror det også er muligheter for studentpris på Bt-tribunen, men der er ikke det samme stemning som i Hansa(også kalt frydenbø) så er du på stadion første gang så anbefaler jeg deg å sitte nærmest hansatribunen selv om plassene ikke er all verdens....

grei

Det blir null problemer å skaffe seg billetter til denne kampen dersom man planlegger litt. Den siste kampen kan det imidlertid bli mer styr å ordne billetter til.

tag7

PATETISK!

Hvis Oslo �st var slik en god brann supporter, hadde han husket å kjøpe partoutkort i tide.

Slike uttalelser kan dere dra til helvete med.

Og er ikke Oslo �st en Vålerengen supporter? Som prøver å egge oss opp mot hverandre?
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

Snublefot

hehe.. joda, er kjempe-prippen:>

Bare fordi jeg er ekstremt imot casuals, imot å nekte folk å komme på stadion fordi de ikke har vært der før, og stort sett veldig imot at folk ikke kan behandle hverandre med respekt (respekt er noe man skal gjøre fortjent til er det noe som heter.. jeg mener at man skal ha respekt for alle man treffer/snakker med, så sant ikke denne personen gjør seg ufortjent respekten.)

Ja, jeg er sikkert prippen.. og skulle gjerne ønsket fred pÃ¥ jord, og sukker pÃ¥ jordbærne..  hvis du ikke gidder Ã¥ høre pÃ¥ meg sÃ¥ er det helt fint for meg The Boss. hadde du tatt en øl med meg før kamp en dag hadde du sikkert ikke hatt noe imot meg siden.. jeg er egentlig en kjernekar:>  (helt ærlig..hehe)

kjerring på 50 eller gutt på 24.. sikkert samme ulla..

Superjack

Quote from: "Alastor"

Finnes det egentlig en bedre kamp å debutere på enn Brann - RBK da? Finnes det en bedre kamp å få mersmak av stadion for å kunne returnere en annen gang?

Dere skal få ha deres meninger i fred, er glad for at dere er i et klart mindretall på dette forumet :).

Velkommen på stadion Alastor, gled deg til en stor opplevelse. :D
Drit i surpompene :)
i taper ALDRI!

monzilla

tormi

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Alastor"

Velkommen på stadion Alastor, gled deg til en stor opplevelse. :D
Drit i surpompene :)

Kan bare hive meg på denne: DRIT I SURPOMPENE! Velkommen skal du være.

Folk er jo helt ute på stoff hele gjengen.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

Quote from: "Atlet Orvanger"Tydligvis noen som er redd for at Alastor skal kjøpe de siste billettene foran nesene deres. Har ikke dere supefans sesongkort?

HAHAHAHAHAHAHA!
Tenkte akkurat det samme. For de kan jo selvfølgelig ikke ha dårlig økonomi for det får jo Alastor høre.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

Quote from: "tormi"
Quote from: "Atlet Orvanger"Tydligvis noen som er redd for at Alastor skal kjøpe de siste billettene foran nesene deres. Har ikke dere supefans sesongkort?

HAHAHAHAHAHAHA!
Tenkte akkurat det samme. For de kan jo selvfølgelig ikke ha dårlig økonomi for det får jo Alastor høre.

god økonomi.. men sikkert dÃ¥rlig timing eller noe.. jeg har aldri hatt problemer med Ã¥ skaffe billetter..  eneste gangen jeg sleit litt var pÃ¥ ullevÃ¥ll.. men heldigvis fikk jeg billett til slutt.. min største kveld ever:>

nummer9

Denne BT billetten, som gjelder: "1 voksen + 1 barn/ungdom under 16 år."

Går studenter med studentbevis som barn/ungdom på denne billetten?

EDIT: Snekket med bt, det fungerer ikke.

The Boss

Quote from: "The Boss"Joda, har partoutkort på feltZ eg.

Go Up