• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

CL på Stadion?

Started by Brems, September 03, 2006, 14:53:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brems

Dette har kanskje blitt diskutert i andre tråder, men;

Nå sikter vi oss inn på Champions League til høsten igjen. Kan da disse kampene spilles i Bergen?

Jeg bare stusser fordi det har jo blitt skrevet endel her inne om at UEFA-Cupen måtte gå i Stavanger/Oslo om vi karret oss videre i den.

SÃ¥ hva skjer OM vi vinner serien OG kvalifiserer oss til Pengeligaen?

Brems

jako

Vi vil ha nye garderober neste år, det samme gjelder flomlyset. Så det blir intet problem.

Bare Mjelde tar E-cup litt mer alvorlig neste år. Blir fremdeles flau når jeg tenker på årets exit.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

kapteinen

Brann vs Barcelona i finalen..Var en fin tanke ihvertfall.
Z

Marek

ons Ivar skal hem...

Lurkin

Quote from: "Marek"

Kan ikke du holde kjeft og ikke fucke opp alle trådene du er i. Kom med noen gode argumenter i Mjelde-tråden, eller oppfør deg som om du er over 14 år.
Berømte Brann fra Bergen

Marek

Quote from: "Lurkin"

Kan ikke du holde kjeft og ikke fucke opp alle trådene du er i. Kom med noen gode argumenter i Mjelde-tråden, eller oppfør deg som om du er over 14 år.
ons Ivar skal hem...

anders_flanderz

Saklig du va i dag då..: O
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Memelli

Det der er en helt idiotisk påstand. Det var langt i fra MIM sin feil ditt kjøtthue! Ta deg sammen!

Marek

Quote from: "Memelli"

Det der er en helt idiotisk påstand. Det var langt i fra MIM sin feil ditt kjøtthue! Ta deg sammen!

Hvem i helvete sin feil er det om det ikke er treneren da?
ons Ivar skal hem...

Memelli

Har du kanskje tenkt på at det er ett lag som står utpå den fordømte banen? Når vi spiller med vårt beste lag, mot et jævla svensk bondelag, så er det vel faen spillernes egen feil at de ikke klarer å SCORE!
Hva faen skal MIM gjøre med det da?

Marek

Du har sikkert helt rett, en trener har aldri skyld i resultater, hva skal vi med trenere egentlig?

Og hva med første kampen om jeg tør spørre? Fortsatt fornøyd MIM sitt lagutak?
ons Ivar skal hem...

Memelli

Quote from: "Marek"Du har sikkert helt rett, en trener har aldri skyld i resultater, hva skal vi med trenere egentlig?

Og hva med første kampen om jeg tør spørre? Fortsatt fornøyd MIM sitt lagutak?

Bataljonen

La nå ikke denne tråden skli ut i en ny "Mjelde tråd."
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Marek

Quote from: "Bataljonen"La nå ikke denne tråden skli ut i en ny "Mjelde tråd."
ons Ivar skal hem...

2rB

Brann hadde uansett tillatelse til å spille UEFA-cup på stadion denne sesongen - uansett hvor mye byggeplass det var til vinteren - meeeeeeen nå ser det jo ut som om det ikke blir noe problem...

Noen som veit kortid det blir lagt undervarme? Dette er vel kanskje det største problemet om Brann skal spille utover vinteren...

Bataljonen

Quote from: "2rB"
Noen som veit kortid det blir lagt undervarme? Dette er vel kanskje det største problemet om Brann skal spille utover vinteren...

Om jeg ikke tar feil så ville dette blir gjort når du gressmatte blir lagt, ferdig til 2008 sesongen. Får arrestere meg om jeg tar feil.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Marek

Quote from: "2rB"Brann hadde uansett tillatelse til å spille UEFA-cup på stadion denne sesongen - uansett hvor mye byggeplass det var til vinteren - meeeeeeen nå ser det jo ut som om det ikke blir noe problem...

Tenker du på framtidige sesonger eller RL i år? Får ikke håpe de legger ned en krone for å tilrettelegge for denne idiotiske turneringen.
ons Ivar skal hem...

Superjack

marek: jeg drømmer om seriegull CL finale, masse flotte damer osv osv.

La oss nå leve litt i lykkerusen av at trekløveret, med hjelp av pengemennene i hardeballer har fikset 2 av landets beste midtbanespillere. :)

Og Marek, skulle det gå skeis, så er det DIN skyld, og ikke MIM. :D
i taper ALDRI!

Marek

ons Ivar skal hem...

Tom C

Aldri mer Obos....

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"La nå ikke denne tråden skli ut i en ny "Mjelde tråd."

hmm.. Hvis ikke jeg tar helt feil sÃ¥ er "mjelde mÃ¥ gÃ¥ trÃ¥den" fortsatt i live, og ikke stengt..  der kan du diskutere din fetisj om Ã¥ se Mjelde sitt hode pÃ¥ et fat..  

Ellers ser jeg jo hvorfor du tidligere har blitt sparket fra dette forumet.. du klarer jo faen ikke Ã¥ la en trÃ¥d inneholde det som er meningen uten Ã¥ dra igang MIM diskusjonen..  spiller ingen rolle om jeg er uenig med deg, det kan vi ta i mjelde trÃ¥den eventuelt, men mÃ¥ten du holder pÃ¥ sÃ¥ ødelegger du alle andre trÃ¥der ogsÃ¥..

Du er blitt sparket ut før og jeg stemmer for å sparke deg igjen.. men du kommer vell bare tilbake med enda et nytt nick..

Tilbake til trådstarter:

Etter hva jeg forstod så hadde brann fått tillatelse til å spille gruppespill i UEFA cupen på staddaen, og da regner jeg med at de får de i CL også, spesielt når den nye stadion da er klar med bedre garderober og vip etc....

EDIT:  Beklager. jeg ser nÃ¥ at moderator har stengt "Mjelde mÃ¥ gÃ¥ trÃ¥den"....  trist..

Candyman

Snublefot: Er vel for at Mjelde tråden ble stengt at Marek måtte finne en annen tråd og skrive i. Synd den ble stengt ja, var greit å vite hvor vi hadde han. Lurer på om MIM har tatt en Soltvedt og tullet med konen til Marek...? Er jo litt av en vendetta dette her.

CL på stadda....goooosebumps!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Brems

Av alle de innleggene som har blitt slettet gjennom tidene her inne, er det intet mindre enn utrolig at denne tråden har fått utvikle seg i det villfaret den har kommet i nå!

Jeg spurte om CL på Stadion, og ikke hvorvidt det var Madam MIMs skyld at vi røk ut i år!

SKJERP!

Brems

Jay Tee

Her var det mye krangling.. Høres for meg litt rart ut og kreve Mjelde sitt hode på et fat når vi leder serien! At vi bæsjet litt på leggen mot et svensk førstedivisjonslag får vi heller bare ta lære av!
Eg e fornøyd med gull Mons eg!
eia brann

Marek

Bæsjet LITT på leggen?!?!? Som å si at Hitler var litt slem det!

NÃ¥ var det ikke jeg som dro opp Mjelde i eurosammenheng, det var nok jako.
Og registrerer at dere vil stenge ute folk som ikke er enige med dere.
Når en helt legitim tråd som spark mjelde nå blir stengt 2 ganger så gir jo det meg jo ikke mye annet valg enn å ytre mitt syn i andre tråder.

CL blir nok spillt på stadion om det skulle bli aktuelt.
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

spillerne for faen! de hadde en dårlig dag på jobben!!! sån er det bare! kan ikke klandre MIM for tapet mot amatørene fra sverige! han gjorde alt riktig!!! dette er spillerne sin feil!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"

spillerne for faen! de hadde en dårlig dag på jobben!!! sån er det bare! kan ikke klandre MIM for tapet mot amatørene fra sverige! han gjorde alt riktig!!! dette er spillerne sin feil!!

Kan dere virkelig klandre meg for å svare på dette selv om det ikke har noe med tråden å gjøre?

Om han hadde gjort alt riktig så hadde vi ikke tapt, så utrolig enkelt er det.

Selv POL har jo sagt at laguttaket var en STOR tabbe.

Beklager at jeg ikke holder meg til temaet, men denne tosken fortjener et svar.
ons Ivar skal hem...

Lurkin

Quote from: "Marek"Bæsjet LITT på leggen?!?!? Som å si at Hitler var litt slem det!

NÃ¥ var det ikke jeg som dro opp Mjelde i eurosammenheng, det var nok jako.
Og registrerer at dere vil stenge ute folk som ikke er enige med dere.
Når en helt legitim tråd som spark mjelde nå blir stengt 2 ganger så gir jo det meg jo ikke mye annet valg enn å ytre mitt syn i andre tråder.

CL blir nok spillt på stadion om det skulle bli aktuelt.

Kan du ikke lage et anti-Brann-forum sammen med noen trøndere? Du vil jo tydeligvis ikke det beste for Brann.

INGEN AV DISSE IDIOTENE HAR ENDA IKKE SERVERT GODE ARGUMENTER!

...så hvorfor krangler vi med 13-åringer?

Ontopic: Tror at det skal gå bra med eventuelt CL-spill på Stadion, forhåpentligvis så vil vi ha spillere til å komme oss til gruppespillet.
Berømte Brann fra Bergen

Marek

Quote from: "Lurkin"[Kan du ikke lage et anti-Brann-forum sammen med noen trøndere? Du vil jo tydeligvis ikke det beste for Brann.

Anti-Brann forum? Betyr dette at her inne skal vi bare diskutere ting som er fint og flott?

Argumenter har du fått drøssevis av i de gamle trådene (som blir stengt).
Iflg reglementet plikter du å orientere deg før du skriver.
ons Ivar skal hem...

abe78

Er Marek en gammel kjenning?
.og husk!

Lurkin

Quote from: "Lurkin"[Kan du ikke lage et anti-Brann-forum sammen med noen trøndere? Du vil jo tydeligvis ikke det beste for Brann.

Anti-Brann forum? Betyr dette at her inne skal vi bare diskutere ting som er fint og flott?

Det er et adjektiv foran 'argumenter' som du bør ta og føle litt på..

Vi skal DISKUTERE ting rundt Brann, det du driver med defineres ikke som diskusjon.

Iflg reglementet så skal man signere en 'jeg er over 13 år eller har tillatelse fra foresatte..' for å få en brukerkonto. Leverte du din skriftlig?
Berømte Brann fra Bergen

Marek

Det er et adjektiv foran 'argumenter' som du bør ta og føle litt på..

Vi skal DISKUTERE ting rundt Brann, det du driver med defineres ikke som diskusjon.

Iflg reglementet så skal man signere en 'jeg er over 13 år eller har tillatelse fra foresatte..' for å få en brukerkonto. Leverte du din skriftlig?

Du gir deg ikke hva? Jeg er villig til å diskutere dette til du blir blå i trynet, men gjør det i riktig tråd er du snill.
ons Ivar skal hem...

Geddi

Om ikke tråden kommer tilbake til topic snarest, så stenges den ved neste anledning.
Unngå personhets/trakasering/chatting. Det resulterer i advarsler til brukere som for eksempel er blitt sendt ut ifb med denne tråd.
vh
Geir Tonning

Chrisstah

Quote from: "Brems"Dette har kanskje blitt diskutert i andre tråder, men;

Nå sikter vi oss inn på Champions League til høsten igjen. Kan da disse kampene spilles i Bergen?

Jeg bare stusser fordi det har jo blitt skrevet endel her inne om at UEFA-Cupen måtte gå i Stavanger/Oslo om vi karret oss videre i den.

SÃ¥ hva skjer OM vi vinner serien OG kvalifiserer oss til Pengeligaen?

Brems

så vidt eg vet så skal vel stadion ordnes opp etter tippekiga slutt stemmer ikke dette? hvis det stemmer så tror eg at staddaen e kvalifisert til å ha CL spill! men hva skjer med royal league da?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up