• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Midtbanen til Brann

Started by KillerMiller, August 31, 2006, 20:43:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "jako"Det ser kanskje ikke så vanskelig ut fra tribunen. men det er noe helt annet å gjøre det midt i kampens hete. Og jeg er meget overasket over at du ikke skjønner såpass.
Quote from: "jako"Synes forøvrig du kan spare deg for den utdritingsargumentasjonen din.


Her må jeg si at jeg ble veldig usikker. Kan ikke se at innlegget mitt driter ut noen. Men du kan kanskje gi et lite hint?
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Synes forøvrig du kan spare deg for den utdritingsargumentasjonen din.


Her må jeg si at jeg ble veldig usikker. Kan ikke se at innlegget mitt driter ut noen. Men du kan kanskje gi et lite hint?


Det er dette jeg sikter til:

Quote* Hvis man ser etter står Hanstveit helt alene og vinker på Miller. Så det var et naturlig valg. Fin pasning, javel. Men det får da være måte på skryt...


Du sier det er så forbasket enkelt å slå den pasningen som Miller gjør. Samtidig påstår du at jeg ikke har sett godt nok etter, det er en unødvendig bemerkning. Og etter mitt syn et forsøk på å fordumme mitt innlegg.

Og hvis det er så enkelt hvorfor er det da ingen andre i Brann som slår slike pasninger?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"Samtidig påstår du at jeg ikke har sett godt nok etter, det er en unødvendig bemerkning. Og etter mitt syn et forsøk på å fordumme mitt innlegg.
Rød makt på Hansa!

Falkman

eg trakk inn PVM for å sette prestasjonen (eller pasningen om du vil) til Miller i perspektiv. Fremstillingen av at den (pasningen altså)va noe helt unikt, og at ingen andre Brann-spillere va i stand til å gjøre noe tilsvarende,e eg uenig i. har aldri sagt noe om Miller bør spille fra start eller ikkje, det blir en helt annen diskusjon.

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Samtidig påstår du at jeg ikke har sett godt nok etter, det er en unødvendig bemerkning. Og etter mitt syn et forsøk på å fordumme mitt innlegg.


Ja glem det, var sikker ikke med hensikt. Sorry at jeg tok det opp.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Falkman"eg trakk inn PVM for å sette prestasjonen (eller pasningen om du vil) til Miller i perspektiv. Fremstillingen av at den (pasningen altså)va noe helt unikt, og at ingen andre Brann-spillere va i stand til å gjøre noe tilsvarende,e eg uenig i. har aldri sagt noe om Miller bør spille fra start eller ikkje, det blir en helt annen diskusjon.


PVM er jo et upresset innlegg fra kanten. Et veldig bra et som sådan. Miller har forøvrig også slått flere slike. Uten at jeg vil sette de to opp mot hverandre.

Miller finter innlegg på bakerste, men slår i stedet en stikker på Hanstveit. Det er meget sterkt gjort med tanke på at Ohr presser han, men han blir fintet ut av Miller. de aller fleste ville ikke klart å skjule denne pasningen og dermed ville Ohr klart å blokere den. I dagens Brannlag er det kun Andresen som er i stand til noe lignende dog ikke av samme klasse som Miller. Kvisvik var også veldig god til dette. PVM behersker ikke dette enda.

Det er også derfor jeg menr Miller er så viktig for Brann sitt offensive spill. Vi har ingen andre som kan bekle den rollen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

folk har mykje å gjera om dagen.
diskutera om millers pasning er genial eller ikkje:)

Go Up