• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

En mann, STOR skade

Started by power, August 28, 2006, 03:36:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

power

The Boss

Jævli bra skrevet..Nydelig innlegg! Du har mange gode poenger, det skal du ha..

krøvel vellevold

Quote from: "power"

Er dette fyllapreik eller? Hva i helvete vet du om hva som er rett eller galt i det som er skrevet i media? Er det ikke rart at både BT og BA samme dag skriver at Miller ikke vil spille høyrekant? Er det ikke merkelig om dette var noe begge avisene fant på samtidig? Er det ikke merkelig at VG etter kampen siterer Mjelde på at han ikke likte at Miller vraket seg selv fra høyrekanten og at Mjelde sier at i følge hans filosofi så setter an laget foran seg selv? Var ikke det en rar ting å si hvis Miller ikke hadde gjort noe galt?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Les BA en gang til. Det er en helt annen vinkling. Der sier man at Miller ikke ville på høyre fordi han ikke har spilt bra.

Det vrælet BT har er bare piss. Det er en ren hevnaksjon fordi Miller ikke vil snakke med dem. Det er spekulasjon dradd til det ytterste. De klarer jo å omtale ham som "Problemet Miller" etter kampen... Jeg så ikke noe "problem" da han kom inn i går. Jeg så en topp motivert Miller som gav 120% i duellene og virkelig ville vinne fotballkamp.

Om han nå reiser hjem er det gode grunner til det. Høyrekanten er ikke ett av dem. Jeg håper inderlig han får orden på de tingene som plager ham og blir i Brann. Men er samtidig voksen nok til å godta at han har problemer og vi kan miste ham på grunn av dette.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Les BA en gang til. Det er en helt annen vinkling. Der sier man at Miller ikke ville på høyre fordi han ikke har spilt bra.

Det vrælet BT har er bare piss. Det er en ren hevnaksjon fordi Miller ikke vil snakke med dem. Det er spekulasjon dradd til det ytterste. De klarer jo å omtale ham som "Problemet Miller" etter kampen... Jeg så ikke noe "problem" da han kom inn i går. Jeg så en topp motivert Miller som gav 120% i duellene og virkelig ville vinne fotballkamp.

Om han nå reiser hjem er det gode grunner til det. Høyrekanten er ikke ett av dem. Jeg håper inderlig han får orden på de tingene som plager ham og blir i Brann. Men er samtidig voksen nok til å godta at han har problemer og vi kan miste ham på grunn av dette.

Så hvorfor uttaler Mjelde i diverse medier etter kampen at han ikke likte Millers avslag på å spille høyrekant? Når Mjelde i sakens anledning sier "Etter min filosofi setter man laget over seg selv". Mjelde er også sitert på at han før Charlies innhopp spurte ham om han var klar for å gjøre en innsats for laget.

Er det bare meg som ser hva Mjelde sier underforstått? Eller slenger Mjelde bare rundt seg en masse greier?

Når vi i tillegg vet at Miller tidligere har sutret over å bli byttet ut, at han må spille høyrekant osv., at han vil til Skottland, osv., så er det vel ikke så merkelig det som står i BT?

Forresten merkelig at Miller liksom ikke spilte fordi han mente at det var det beste for LAGET at han ikke spilte høyrekant, og så kommer han inn i 2.omgang nettopp som høyrekant. Det er vel Mjeldes måte å fortelle ham at her er det han som bestemmer.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Enig med Krøvel her. De som tror at Miller setter seg ut av laget / gir andre sjansen fordi han ikke er i toppform må tenke seg om en gang til. Så godt som ingen fotballspillere vraker seg selv fordi de er ute av form. Miller selv sutret jo i sin første sesong, nettopp fordi han måtte få lov til å spille seg i form.

Denne saken er krystallklar: SutreMiller vil ikke spille høyrekant, noe som er illojalt og latterlig.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Kjøp BT-vinklingen om du vil. Jeg kjøper BAs denne gangen...

Tom C

Buing er uansett helt latterlig når Miller blir sendt innpå. Skjønner at visse folk har et merkelig behov for å bekjentgjøre samtlige følelser de har inne i seg for alle andre på stadion. Men er ikke det viktigste her at Brann vinner kampene sine? Er det ikke derfor vi er der?

Og er vi ikke enige om at ingen spillere blir bedre av å bli mottatt med buing når de blir byttet inn en halvtime før slutt?

De som føler et ekstremt behov for å lire av seg sine følelser omkring Millers lojalitet/oppførsel er hjertelig velkommen til å gjøre det her inne på Bataljonen.no, men på staddaen får dere faen meg ta å skjerpe dere og støtte alle på brann!
Aldri mer Obos....

Snublefot

jeg er bare forvirret jeg...

nå er jeg veldig frustrert.. føler meg så liten og redd.. hvem skal jeg stole på? hva skal jeg tro?

Krøvel og BT?  eller X og BA?

huff og huff..  

Nei, seriøst.. jeg er skikkelig forvirret.. aner virkelig ikke hva som er realitet her.. sÃ¥ da kan jeg vell si hva jeg tror..  Jeg tror charlie ikke vil spille høyrekant.. jeg tror charlie har problemer utenfor banen som gjør at han er mentalt mer sliten en før sesongpause, og at dette pÃ¥virker hans dømmekraft eller motivasjon pÃ¥ det viset at hans tidligere ønske om ikke Ã¥ spille høyrekant plutselig blir mer som et krav..

Jeg vet at utenomsportslige ting kan påvirke hvordan man reagerer, uttalelser man gir etc.. og dette kan jo påvirke vår kjære skotte også..

Hvis det er slik at Miller ønsker Ã¥ gi andre sjansen fordi han føler selv han ikke har spilt bra i det siste, sÃ¥ setter han laget foran seg selv..  sier han at andre skal fÃ¥ sjansen fordi han selv nekter Ã¥ spille høyrekant, setter han seg selv foran laget..    Er ikke stor forskjell pÃ¥ hva som kan ha blitt sagt, men enorm forskjell pÃ¥ meningen.

Skyt ham, ikke vent til jeg kommer?
Skyt ham ikke, vent til jeg kommer?

et lite komma kan skape store feil..

Jeg hÃ¥per Miller blir, jeg hÃ¥per Mjelde og apparatet i brann motiverer han (ja, faktisk.. noen ganger sÃ¥ trenger selv en voksen skotte Ã¥ bli motivert.. Ã¥ fÃ¥ støtte rundt seg, fÃ¥ tankene til Ã¥ snu litt etc.. dette er noe de fleste mennesker trenger i blant), til slutt hÃ¥per jeg charlie og resten av brann tar denne seieren med seg og knuser resten av motstanden, sÃ¥ bÃ¥de charlie og robbie, bengt og PVM.. MIM og ørn1/2 og resten av gjengen kan sikre Bergen og Brann sitt første seriegull siden 1963..  (samt at det vil stoppe kjeften pÃ¥ den forpulte rösler)

Xminator

QuoteNei, seriøst.. jeg er skikkelig forvirret.. aner virkelig ikke hva som er realitet her.. så da kan jeg vell si hva jeg tror.. Jeg tror charlie ikke vil spille høyrekant.. jeg tror charlie har problemer utenfor banen som gjør at han er mentalt mer sliten en før sesongpause, og at dette påvirker hans dømmekraft eller motivasjon på det viset at hans tidligere ønske om ikke å spille høyrekant plutselig blir mer som et krav..

Jeg vet at utenomsportslige ting kan påvirke hvordan man reagerer, uttalelser man gir etc.. og dette kan jo påvirke vår kjære skotte også..

Der er vi to ;)

enavgutta

Går Charlie, går også gullet.

EvenSteven

Seriøst ....?!!!!!!?

La aggresjonen og fustrasjonen gå ut over avisene, IKKE Mjelde og Miller...
Vi kan heller bombe BA, Bt med ,
mail og kreve en avklaring og oppklaring rundt denne saken....

Ikke la media ødelegge for oss IGJEN.... Det gjør de jo faen meg hvert eneste år....

Brannmus

Jeg bruker denne tråden til å også kommentere en annen sak jeg nå ser BT prøver å blåse opp.

Avisen har tydeligvis dradd frem gårsdagens kampprogram og vist det til Hoset for å prøve å få frem en reaksjon på artikelen som var skrevet om han.

Jeg leste den selv og så humoren i den. Den er frekk, kanskje på kanten, men absolutt ikke noe ondsinnet. Den sier ikke noe sted at Hoset er en dårlig spiller eller fremstiller han som noe dårlig menneske. Jeg mener absolutt vi må ha rom for å kunne være litt frekk i tonen i blant, når det er tydelig at man kun spøker. Og spesielt i vårt eget kampprogram, der mostanderens spiller er kanskje det som er minst interessant å lese.

Hoset også sier at det ikke gjorde noe det som stod i programmet, men BT blåser det fortsatt opp som stor sak og prøver å lage et nummer ut av at Hoset skal ha blitt "latterliggjort".

Virker som når det går bra på banen, må BT klare å grave opp noe negativt å kunne klage på. Syntes dette er latterlig. Hadde skjønt det om Hoset eller Molde reagerte, men når en journalist drar frem saken. Så prøver å skape noe, og ikke får en reaksjon fra "offeret" og fortsatt skal kjøre det ut som stor sak, er det bare et desperat forsøk på å skape noe kvalme mener jeg.

Syntes også det er fantastisk bra at journalisten drar frem dette som eksempel på denne voldsomt stygge ironien: Hoset er en "beskjeden, grå mus". Om det er ironi, så er han vel da en utadvendt og fargerik person? Uff, det var helt fryktelig negativt!

At man kommenterer i en ironisk tone at Hoset mislykkes i VIF og København, så er det vel ikke noe å si på dette? Han var ikke noen stor suksess i noen av klubbene. Hadde det vært bedre og skrevet det akkurat som det var? Tror det hadde sett verre ut på trykk for Hoset enn en fleip om at supporterne gråt i Danmark og at hadde gjorde det godt på spillerbørsene (som ikke betyr noe) i VIF-tiden.

Merker jeg bare blir oppgitt over slike saker som dette. Om BT mente dette var så fryktelig. Gå til Brann og gi beskjed. Hvorfor dra dette frem når hovedpersonen i artikkelen selv sier at det ikke gjorde noe? Hva oppnår BT med dette? Tåpelig av avisen mener jeg. Brann skulle ikke trenge å beklage dette, når ingen har bedt om en unnskyldning!

jako

Må si jeg ble dypt skuffet over mine medsupportere her. Pipe på Miller hva pokke tenker dere på?

Miller har tydligvis gått gjennom en tung periode sammen med sin familie. Dette har i kombinasjon med en åpenbar formsvikt tilsynelatende ført til dårlig skjult frustrasjon hos nevnte spiller.

Men å kalle ham Judas og starte mobbekampanjer mot ham er så ufattelig ynkelig så det går an å bli. Hva pokker vet folk om han setter seg over brannlaget eller ikke.

Må si jeg synes BA sin versjon høres langt mer sannsynlig ut enn BT sin. I all fall hvis vi ser det i sammenheng med uttalelser fra Sæternes, Andresne, Mjelde, Agenten og Miller selv. Sæternes går jo nærmest ut å trygler Charlie om å bli. Ville han gjort det hvis Charlie hadde opptrådd illojalt? Neppe.

Dere som pep mot Charlie Miller har dritte dere så ufattelige mye ut at jeg personlig adri hadde turd å komme tilbake til Stadion hvis jeg hadde sunket ned på deres nivå. Dere er en skam for byen og klubben, og i mine øyne de eneste svikerne i denne saken.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Snublefot

som jeg har sagt tidligere. søtter ikke pipingen, men tror den også gav miller et lite spark i ræva.. enten for å skjønne hvor skuffa vi er over at han vil vekk ( med andre ord at vi elsker fyren), eller for å skjønne at det var på tide å fortelle avisene hvordan ståa virkelig var.

tror ikke det kom noe negativt ut av pipingen jeg.. faktisk..

(ikke heng meg for det da jako)

jako

Quote from: "Snublefot"som jeg har sagt tidligere. søtter ikke pipingen, men tror den også gav miller et lite spark i ræva.. enten for å skjønne hvor skuffa vi er over at han vil vekk ( med andre ord at vi elsker fyren), eller for å skjønne at det var på tide å fortelle avisene hvordan ståa virkelig var.

tror ikke det kom noe negativt ut av pipingen jeg.. faktisk..

(ikke heng meg for det da jako)

Miller virket ikke så veldig happy for det i intervijuet med btv. Han mente de ikke måtte tro alt som stod i avisene. Han følte seg åpenbart feiltolket. Prøv å ta ting med en liten klype salt er i all fall mitt råd. Jeg er skuffet jeg også, men vi bør la tvilen komme tiltalte til gode.
-Brian Labone

Xminator

I det intervjuet er han vel strengt tatt heller skeptisk til å snakke med BT(v). Med god grunn, for BT klæsser det jo utover alt som heter forsider "Se han snakker med oss"... Nærmer seg jo kamera omtrent som de fleste av oss nærmer oss ekser ;)

gylfa

Er i min fulle rett til å pipe på Miller når jeg vil. Han har utvilsomt satt seg selv foran laget. Ut fra Mjelde sine uttalelser skal man være veldig godtroende overfor Miller for å ikke skjønne det.

Det er jo et paradoks at slitere som Haugen og Knutsen som ALLTID gir full pinne og setter laget høyest stadig får buing mot seg, og det nesten uten reaksjoner, mens man skal hylle en spiller som tydelig setter seg selv foran laget.

Miller må få høre at slik sytring ikke er akseptabelt slik at han kan brette opp ermene og jobbe for laget!

Atlet Orvanger

Henrik Færevåg er litt mer positiv i sin blogg: (Uten at han nevner Miller)

http://henrikibergen.nettblogg.no/

jako

Quote from: "gylfa"Er i min fulle rett til å pipe på Miller når jeg vil. Han har utvilsomt satt seg selv foran laget. Ut fra Mjelde sine uttalelser skal man være veldig godtroende overfor Miller for å ikke skjønne det.

Det er jo et paradoks at slitere som Haugen og Knutsen som ALLTID gir full pinne og setter laget høyest stadig får buing mot seg, og det nesten uten reaksjoner, mens man skal hylle en spiller som tydelig setter seg selv foran laget.

Miller må få høre at slik sytring ikke er akseptabelt slik at han kan brette opp ermene og jobbe for laget!
-Brian Labone

jako

Quote from: "Atlet Orvanger"Henrik Færevåg er litt mer positiv i sin blogg: (Uten at han nevner Miller)

http://henrikibergen.nettblogg.no/

Han har åpenbart glemt LSK. Uten at det overasker meg nevneverdig.
-Brian Labone

ein71

Quote from: "gylfa"Er i min fulle rett til å pipe på Miller når jeg vil. Han har utvilsomt satt seg selv foran laget. Ut fra Mjelde sine uttalelser skal man være veldig godtroende overfor Miller for å ikke skjønne det.

Selvfølgelig er du i din fulle rett, men så veldig smart er det neppe. Hva opnår du?

paf

Quote from: "ein71"
Selvfølgelig er du i din fulle rett, men så veldig smart er det neppe. Hva opnår du?

Han får ut frustrasjonen selvsagt, og er i sin fulle rett til å sette seg selv over klubben på den måten.

jako

Quote from: "paf"

Han får ut frustrasjonen selvsagt, og er i sin fulle rett til å sette seg selv over klubben på den måten.

Bra sagt paf!
-Brian Labone

Xminator

Quote from: "paf"

Godt sagt, for det er jo det de gjør. Det er deres eget ego som skal pusses på...

Snublefot

men nÃ¥r stadion piper pÃ¥ brann laget etter en elendig omgang pÃ¥ stadion...  sÃ¥ mener jeg at det kan slÃ¥ to veier.. trøkke gutta enda lenger ned, eller faktisk, hvis de har litt baller, fÃ¥ dem til Ã¥ innse at faen heller, nÃ¥ mÃ¥ vi ta oss sammen..  det skylder vi oss selv, klubben og ikke minst supporterne..

Men jeg tror det er vanskelig Ã¥ si hva som er helt rett Ã¥ gjøre.... ikke noe piping,  kun jubel uansett hvor elendig spillerne spiller?    piping nÃ¥r dem gjør det dÃ¥rlig, jubel nÃ¥r de gjør det bra? eller droppe all piping, men heller ikke synge og juble for dem nÃ¥r de spiller dÃ¥rlig?

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er fasit her...  men forstÃ¥r meningene til begge parter.. de som støtter piping og de som mener det er forkastelig..

krøvel vellevold

Det er jo rart hvis kjeft fra publikum virker negativt, mens kjeft fra trenere virker positivt!

Eller forventer man at treneren i pausen etter en elendig førsteomgang sier; "stå på gutter! heia heia! go for it!"???
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det er jo rart hvis kjeft fra publikum virker negativt, mens kjeft fra trenere virker positivt!

Det er jo noe som heter konstruktiv kritikk...

Ellers er det vel slik at en real og kortvarig pipekonsert til hele laget f.eks. ved pause neppe kan skade. Tvert imot vil jeg tro. Men at det under kampen neppe har noen positiv virkning, ikke minst at det lettere da blir rettet mot enkeltspillere.
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"Det er jo rart hvis kjeft fra publikum virker negativt, mens kjeft fra trenere virker positivt!

Eller forventer man at treneren i pausen etter en elendig førsteomgang sier; "stå på gutter! heia heia! go for it!"???
-Brian Labone

Alzheimer/Silverspurs

Eg peip ikkje, men eg meiner at det er greit at ein gjer det, om ein fx trur på det BT skreiv om Miller. Las den sjølv, og då fekk eg eit judas-inntrykk. Eg peip ikkje, men var frykteleg irritert på Miller (sjølv om han har problem i privatlivet osv). Stolar vesentlig meir på BT enn BA, men i den saka her virkar det som om dei er litt på tur og at det muligens var tabbe av folk å pipe på fyren.

At det var negativt med piping (i etterpåklokskapens navn) tvilar eg nesten på faktisk. Han spelte jo sin beste kamp sidan mai/juni. Fekk seg nok ein støkk og vart skuffa, men han satte jo inn eit ekstra gir.

Blir ikkje sjokkert om eg høyrer Miller-synging i det kampen startar mot Sandefjord, hehe. Det hadde nok vore trivelig for han:)

gylfa

Hvilket signal gir vi til de andre spillerne når en spiller som klager og syter og nekter å spille der treneren vil ha ham, blir hyllet som en helt når han kommer på banen? Er det rett å si at det er greit å sette seg selv foran klubben så lenge du er en god fotballspiller? Miller og alle andre som spiller for Brann må få høre at publikum ikke godtar slik oppførsel.

For øvrig mener jeg at det ikke skal pipes etter en dårlig omgang av Brann, det hjelper neppe. Men å pipe etter dårlig oppførsel er greit.

grei

Et poeng det der, ja. Det er lite motiverende å kjøre Haugen-innstilling dersom man gang på gang opplever at man ikke blir anerkjent for det mens man ser at folk som tar seg til rette mottar ukritisk hyllest.

krøvel vellevold

Quote from: "jako"

Jeg snakket om piping på laget - ikke enkeltspillere.
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "gylfa"Hvilket signal gir vi til de andre spillerne når en spiller som klager og syter og nekter å spille der treneren vil ha ham, blir hyllet som en helt når han kommer på banen? Er det rett å si at det er greit å sette seg selv foran klubben så lenge du er en god fotballspiller? Miller og alle andre som spiller for Brann må få høre at publikum ikke godtar slik oppførsel.

For øvrig mener jeg at det ikke skal pipes etter en dårlig omgang av Brann, det hjelper neppe. Men å pipe etter dårlig oppførsel er greit.
-Brian Labone

Xminator

Bullshit Gylfa og du vet det. Du setter deg selv over klubben og piper med samme motiv som det du piper for.

C@Bøe_79

Kan noen vise meg der det står skrevet at Miller ønsker seg vekk?
Og hvor det står at Miller ikke ville spille fra start mot Molde, pga noe annet enn formen og dødsfall i familien..

Folk stoler for mye på aviser!
Se for deg selv,lær for deg selv og opplev det selv!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Kan noen vise meg der det står skrevet at Miller ønsker seg vekk?

Det er så mye. Men her er den siste dumheten fra skotten.
Man ber ikke om et mirakel hvis man ikke virkelig ønsker det.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article63953.ece
Jeg tror at jeg blir ut sesongen - hvis ikke det skulle skje et mirakel, sa Miller.

Og hvis du fortsatt ikke tror på det bare fordi det står i avisen kan du se intervjuet på BTV der sitatet er hentet fra.

Så da er det bare å se for deg selv, lær for deg selv og opplev det selv...
Rød makt på Hansa!

monzilla

Hva er det med dette idiotiet "Ã¥ sette seg selv over klubben"? Alle setter seg selv over klubben. I mer eller mindre grad.

Det at noen fair-fans-fitter begynner å grine fordi at en stor del av publikum viser sin misnøye over laget får heller være.

Piping mot miller alene kan jeg heller være litt mindre krass, da de forskjellige aviser har sin egen versjon av hva som har blitt sagt.

paf

Quote from: "monzilla"Hva er det med dette idiotiet "Ã¥ sette seg selv over klubben"? Alle setter seg selv over klubben. I mer eller mindre grad.

Det må du gjerne mene - men det er kanskje en grei regel å snakke for seg selv. Det jeg oppfatter som idiotisk er når enkelte uttaler at de piper mot Miller fordi han setter seg selv foran laget. Det er et paradoks når man vet at det også er å sette seg selv foran laget.

monzilla

Jeg for min del ser et skille mellom spillere og supportere. Spillere er et del av et lag. Supportere er en del av en klubb. Stor forskjell.

Ergo, jeg er uenig med at det er et paradoks. Men jeg ser tankegangen.

Alzheimer/Silverspurs

Om det er "å sette seg over klubben" osv veit eg ikkje, men uansett var Miller på skotsk radio i slutten av august. Dette har eg ikkje høyrt sjølv, så det er kanskje teit å drage fram, men gjer det likevel. Har ein bekjent i Skotland som er St. Mirren fan og ringte meg etter at han hadde høyrt det på radio.

Miller sa til Radio Clyde i Skotland berre dagar før overgongsvindauget stengte at han ville heim og hÃ¥pte Ã¥ finne seg ein ny klubb i heimlandet  før det stengte, og at Rangers var drømmen, men at han var linka til mindre klubbar (som Mirren, Dundee Utd osv). Eg oppnÃ¥dde vel lite med det her, men fann ut eg skulle poste det likevel, sidan Mirren-supporteren inderleg hÃ¥pa at Miller skulle signere for dei, men St. Mirren kan ikkje tilby ein gong halva av det Miller har i løn frÃ¥ Brann, hehe.

Edit: Når det er sagt så var vel ikkje det her sjokkerande nytt akkurat. Eg får gå i seng.

slang

ansa 08

Ricky

Som vanlig må man bare skippe alt som er lagt på av journalisten. Kun sitater fra Huseklepp betyr noe.

Jeg vet etter hvert hva de tenker. Jeg var forberedt på at dette kunne skje. Men jeg er langt ifra enig. Jeg mener jeg burde vært i troppen. Men sånn er livet. Det er ikke jeg som bestemmer
(Det kan du jo tenke deg selv). Men dette er én kamp. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å komme tilbake.

Høres vel egentlig ut som ganske typiske ord fra en som nettopp har blitt vraket fra troppen. Tror nok at han innerst inne også har litt forståelse for at han, med det han har prestert det siste året, stiller bak PVM, Gashi, Miller og Knudsen. Nå får vi vel etterhvert svar på om han har en "Helge Haugen" boende i seg. Enten jobber han seg inn i troppen igjen via treningene, eller så gir han opp og forsvinner til Sandefjord, Strømsgodset eller den slags.

Marek

Quote from: "slang"

jada, når du er ferdig med å fortelle folk her inne hva de skal si så kan du fortelle journalistene det samme!
Stå på!
ons Ivar skal hem...

slang

Quote from: "Marek"

jada, når du er ferdig med å fortelle folk her inne hva de skal si så kan du fortelle journalistene det samme!
Stå på!

Eg har ikkje fortalt folk at de skal gjøre det ene eller det andre, bare kommet med en oppfordring. Siden du e så negativ så regner eg med du liker artiklene til Roar Lyngøy og at de e med på å bidra til noe postivt.....
ansa 08

Marek

Eg har ikkje fortalt folk at de skal gjøre det ene eller det andre, bare kommet med en oppfordring. Siden du e så negativ så regner eg med du liker artiklene til Roar Lyngøy og at de e med på å bidra til noe postivt.....

Jeg likte denne artikkelen, har ikke oversikt over hva annet han har skrevet.
Blir rett og slett for dumt om det skal hagle med idiot-mail fordi han skriver om dette.
ons Ivar skal hem...

power

Lyngøy burde jobbet for ibergen.no. Han er svært spekulativ og det virker som han er ute etter at fansen skal vende seg mot enkeltspillere.

Nixon

Problemet her er vel at journalister sin innfallsvinkel blir satt opp mot hvordan vi supportere ser på Brann. De har rett og slett en litt annen agenda enn oss.
Rød makt på Hansa!

Go Up