• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva feiler det deg Charlie

Started by steinbygger, August 27, 2006, 08:45:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jmi

Så ikke ut som det var dårlig stemning mellom MIM og CM foran kampen, skal man tro tv-bildene.

rødesk

Quote from: "Marek"
Hva med å sparke Mjelde?



Jeg er selv ingen stor fan av Mjelde, men å gi Mons skylden for at Miller ikke vil spille høyrekant, er blir rett og slett for dumt..
Men må faktisk si at innhoppet til miller var oppløftende for Brann i dag!
oen må gå...!

Nixon

Quote from: "Marek"Er det virkelig tilfeldig at spillere vil vekk?


Godt argument som vanlig, Motyka.
For ingen andre klubber har spillere som vil eller har forlatt klubben i det siste. Se på klubber som Rosenborg, Lillestrøm, Vålerengen, Stabæk med flere. Bare fryd og gammen.

Ikke tilfeldig i det hele tatt at det bare er i Brann at spillere vil vekk!
Rød makt på Hansa!

boleole

Det her synes jeg var flott.
Det kan jo ha seg sånn at Miller ikke kunne konsentrert pga personglige ting. Og da er det ganske stort å frivillig stille plassen sin til disposisjon.

Det er ikke over før den feite damen synger, eller i dette tilfelle nÃ¥r dommern blÃ¥ser av  siste kampen.
**************************************
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...
****************************************

boleole

Rettelse, det kan jo selvfølgelig være avgjort før det.
:)
NÃ¥ gjelder det  Ã¥ støte laget og spillerne 100% til gullet er i boks.
Bare håpe hamkam slår lillestrøm i kveld selv om de ligger under 1-0
**************************************
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...
****************************************

K1980

Syntes hele denne farsen er svært merkelig, dog typisk for Brann.
For det første stiller jeg spørsmålstegn til hvordan det kommuniseres innad i Sportsklubben når en slik situasjon kan oppstå.
La oss tenke oss at alt som stod i dagens BT er sant. Vi har da to valg, la Miller gå eller løse situasjonen slik at alle parter er noenlunde fornøyde.
Kampen i dag viser vel at Brann med og uten en Charlie Miller i form desverre langt fra hverandre kvalitetsmessig. Måten Branns offensive spill er bygd opp på krever spillere som Charlie Miller og gjør denne verdenes Martin Knutsener relativt hjelpeløse. Helge Haugen er max av hva vi kan tillate oss av trebein.
Normalt ville jeg si la klovnen dra til helvete, men i dette tilfelle må en konfliktløsning til for at Brann skal være best mulig rustet til seriegull.
Jeg syntes det er helt utrolig om Brann velger å snakke sammen gjennom media og tar det for gitt at man setter seg ned rundt et bord for å snakke igjenom a)hva som er best for Brann b)hva som er best for Charlie...jeg er sikker på at a og b her er samme sak.
Men på dette rådet bør også Martin Andresen være samt en tolk.
Gi gjerne Charlie noen dager fri dersom det hjelper, men for guds skyld, løs situasjonen slik at vi sammen kan fokusere på seriegull 2006!

mads1..

Rykter sier at Miller e litt glad i d gode liv igjen m mye drikking...
Sitter seg sjøl foran laget..Sånn spiller trenger vi ikke i sesong innspurten
Ser lyst på året..

Dinho

Quote from: "Marek"
Quote from: "monzilla"Hva skjedde med å sette laget foran enkeltspillere?


Hva med å sparke Mjelde?


E det Marek Normann????? Bror av berømte og alltid like positive runarnormann????

Regner med du blir et friskt pust inne på dette forumet med saklige og argumenterende meninger som gagner oss og Brann.

Skumling

Quote from: "mads1.."Rykter sier at Miller e litt glad i d gode liv igjen m mye drikking...
Sitter seg sjøl foran laget..Sånn spiller trenger vi ikke i sesong innspurten


Nei, men vi trenger spillere som kan åpne et helt forsvar med en eneste pasning.

Forøvrig helt utrolig at gjengen på Hansa pep på Miller. Virkelig bra. Intelligente karer. Godt å se at noen stoler blindt på bergenspressen.

Dinho

Quote from: "Skumling"
Quote from: "mads1.."Rykter sier at Miller e litt glad i d gode liv igjen m mye drikking...
Sitter seg sjøl foran laget..Sånn spiller trenger vi ikke i sesong innspurten


Nei, men vi trenger spillere som kan åpne et helt forsvar med en eneste pasning.

Forøvrig helt utrolig at gjengen på Hansa pep på Miller. Virkelig bra. Intelligente karer. Godt å se at noen stoler blindt på bergenspressen.


SÃ¥ du tror at Miller er helt uskyldig i dette her? Rent oppspinn fra bergenspressen?

Tror ikke mjelde hadde blitt sitert på den måten hvis ikke dette hadde vært sant. Miller sutrer og klager som en kjerring og fortjener den pipingen han får inntil han bestemmer seg for hva han vil.
Han kunne holdt kjeft i to måneder til og dratt herfra med kvisvik status.
No ligner han mer på en flo.

EvenSteven

Både Koren og Mifsud vil vekk fra LSK... dette hindrer ikke dem i å bøtte inn mål og spille strålende....

La Charlie få spille ut sesongen og gi oss seriegull..... Så kan vi ta resten etterpå.......

MIM hadde spurt han før han kom innpå om han ville gjøre en innsats for laget.. Vel han kom innpå, og spilte bra... Hadde aldri blitt 2-1 uten Charlie..
( eller Hanstveit, eller Sæternes)

bernu

HANSA - Z

EvenSteven

Helt enig... Det minner mest om oppførselen til sjalu og bitre kjerringer som nettopp har blitt bedratt og dumpet av typen....

Seriøst... ta det som en mann .. og hedre det han har gjort for oss....

bubba


bernu

Quote from: "Dinho"
Quote from: "Skumling"
Quote from: "mads1.."Rykter sier at Miller e litt glad i d gode liv igjen m mye drikking...
Sitter seg sjøl foran laget..Sånn spiller trenger vi ikke i sesong innspurten


Nei, men vi trenger spillere som kan åpne et helt forsvar med en eneste pasning.

Forøvrig helt utrolig at gjengen på Hansa pep på Miller. Virkelig bra. Intelligente karer. Godt å se at noen stoler blindt på bergenspressen.


SÃ¥ du tror at Miller er helt uskyldig i dette her? Rent oppspinn fra bergenspressen?

Tror ikke mjelde hadde blitt sitert på den måten hvis ikke dette hadde vært sant. Miller sutrer og klager som en kjerring og fortjener den pipingen han får inntil han bestemmer seg for hva han vil.
Han kunne holdt kjeft i to måneder til og dratt herfra med kvisvik status.
No ligner han mer på en flo.


Nå får du rulle inn da din idiot.
Faen hvor gammel er du ?? Sammenligne Miller med flo ?? Hva snakker du om Kvisvik status ? Kvisvik er ei kjerring som stakk av fordi kona ville det.
Du vet like lite om denne Miller saken som alle andre her inne... dvs det dere har lest i media.
Miller har ikke nektet å spille høyreving, (det viste han da ved å komme inn å avgjøre kampen med pasningen sin), han har sagt at det beste for klubben er å bruke noen andre der. Han liker ikke å spille der.
Men idag viser han da at han bidrar... Slutt å diss Miller inntil det er bevist at han kommer til å forlate oss.
HANSA - Z

Skumling

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2258814.ece

Hvis dette er å sette seg sjøl foran laget så har jeg tydeligvis misforstått mye.


enavgutta

Skandale at folk pep på Miller i dag!

Og ja, INGEN andre enn Miller kunne slått den målgivende pasningen.

bernu

Quote from: "bubba"


Mjelde har da ikke vært ute i media og sagt at Miller setter seg over laget ?? De har sammen bestemt at en Miller ute av form bør ikke spille. Det at Miller ikke liker seg på vingen har da ingenting med han hever seg over laget.
Det beviste han da idag ved å komme inn på vingen og bidro sterkt til å vinne kampen.
HANSA - Z

krøvel vellevold

Quote from: "Skumling"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2258814.ece

Hvis dette er å sette seg sjøl foran laget så har jeg tydeligvis misforstått mye.


Du har åpenbart bare lest BA - og ikke BT.
Legg ned hele klubben!

bernu

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Skumling"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2258814.ece

Hvis dette er å sette seg sjøl foran laget så har jeg tydeligvis misforstått mye.


Du har åpenbart bare lest BA - og ikke BT.


Ja for vi stoler fullt og helt på BT........
HANSA - Z

Dinho

Quote from: "bernu"
Quote from: "Dinho"
Quote from: "Skumling"
Quote from: "mads1.."Rykter sier at Miller e litt glad i d gode liv igjen m mye drikking...
Sitter seg sjøl foran laget..Sånn spiller trenger vi ikke i sesong innspurten


Nei, men vi trenger spillere som kan åpne et helt forsvar med en eneste pasning.

Forøvrig helt utrolig at gjengen på Hansa pep på Miller. Virkelig bra. Intelligente karer. Godt å se at noen stoler blindt på bergenspressen.


SÃ¥ du tror at Miller er helt uskyldig i dette her? Rent oppspinn fra bergenspressen?

Tror ikke mjelde hadde blitt sitert på den måten hvis ikke dette hadde vært sant. Miller sutrer og klager som en kjerring og fortjener den pipingen han får inntil han bestemmer seg for hva han vil.
Han kunne holdt kjeft i to måneder til og dratt herfra med kvisvik status.
No ligner han mer på en flo.


Nå får du rulle inn da din idiot.
Faen hvor gammel er du ?? Sammenligne Miller med flo ?? Hva snakker du om Kvisvik status ? Kvisvik er ei kjerring som stakk av fordi kona ville det.
Du vet like lite om denne Miller saken som alle andre her inne... dvs det dere har lest i media.
Miller har ikke nektet å spille høyreving, (det viste han da ved å komme inn å avgjøre kampen med pasningen sin), han har sagt at det beste for klubben er å bruke noen andre der. Han liker ikke å spille der.
Men idag viser han da at han bidrar... Slutt å diss Miller inntil det er bevist at han kommer til å forlate oss.


Hehe. Eg ler meg ihjel. 25 år. Hvor gammel du e driter eg i. Mjelde e sitert på at Miller ikke vil spille høyrekant resten av sesongen. Hvis alt som står i media bare e oppspinn e det rart at ikke alt blir avfeid og dementert fra begge hold. Tror ikke eg vet mer eller mindre enn andre her inne, men slik det står no e eg ikke særlig begeistret for miller.

Candyman

Quote from: "enavgutta"Skandale at folk pep på Miller i dag!

Og ja, INGEN andre enn Miller kunne slått den målgivende pasningen.

Helt forbanna sant. Det bor mer fotballforståelse i den gutten enn noen av de andre. PVM var veldig bra i dag og, så at de to "stod for" målene var helt på sin plass. Han smilte og koste seg når han kom inn, så er nok ikke at han ikke ville. Tror dere han nektet i 75 minutt? Men så var det plutselig greit. Det eneste dette viser er at han er jævla viktig for laget.

Hadde han derimot vært en sånn grinunge at han nekter å spille dersom han ikke får gjøre akkurat som han vil, så greit, da kan han ryke og reise. Men det må da for i helvette være såpass takhøyde i en klubb at mannen må få gi beskjed om hva/hvor han ønker å spille. Og Mons må være så passe mann at han kan fortelle han at enten gjør du som hjeg sier eller så piss off.

De som pep på Miller kan ryke og reise de og. Pip heller på de som ikke klarer å legge ett jævla normalt innlegg på 90 minutt!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

bernu

Quote from: "Dinho"
Hehe. Eg ler meg ihjel. 25 år. Hvor gammel du e driter eg i. Mjelde e sitert på at Miller ikke vil spille høyrekant resten av sesongen. Hvis alt som står i media bare e oppspinn e det rart at ikke alt blir avfeid og dementert fra begge hold. Tror ikke eg vet mer eller mindre enn andre her inne, men slik det står no e eg ikke særlig begeistret for miller.


Ja... Miller har sagt ifra at han helst ikke vil spille på vingen. Det er da normalt å si ifra når man er misførnøyd med noe ?? Han gikk ikke til pressen, men tok det internt.
Han spiller på en plass han ikke vil, føler t han ikke bidrar der og sier ifra.
Poenget er om han nekter eller gjør som treneren sier.
Miller tok til seg det Mjelde sa og kom inn på vingen.
Det er da ingenting som tyder på at han da setter seg over laget ??
Det må da for pokker være lov å si noe internt og så ordne opp idet der.
Mjelde har ingen problem med det, de andre på laget har ingen problem med , hvorfor skal du ?
HANSA - Z

Dinho

Quote from: "bernu"
Quote from: "Dinho"
Hehe. Eg ler meg ihjel. 25 år. Hvor gammel du e driter eg i. Mjelde e sitert på at Miller ikke vil spille høyrekant resten av sesongen. Hvis alt som står i media bare e oppspinn e det rart at ikke alt blir avfeid og dementert fra begge hold. Tror ikke eg vet mer eller mindre enn andre her inne, men slik det står no e eg ikke særlig begeistret for miller.


Ja... Miller har sagt ifra at han helst ikke vil spille på vingen. Det er da normalt å si ifra når man er misførnøyd med noe ?? Han gikk ikke til pressen, men tok det internt.
Han spiller på en plass han ikke vil, føler t han ikke bidrar der og sier ifra.
Poenget er om han nekter eller gjør som treneren sier.
Miller tok til seg det Mjelde sa og kom inn på vingen.
Det er da ingenting som tyder på at han da setter seg over laget ??
Det må da for pokker være lov å si noe internt og så ordne opp idet der.
Mjelde har ingen problem med det, de andre på laget har ingen problem med , hvorfor skal du ?


Hvis alt hadde vært gjort pÃ¥ den mÃ¥ten du beskriver sÃ¥ hadde det ikke vært noe problem. Men etter det som har skjedd den siste mÃ¥neden virker det som om det er mye verre enn som sÃ¥. Ser ut som de som krangler her inne er de som har lest ba kontra de som har lest bt. Det ser dessuten ikke ut som om det er helt problefritt for mjelde ifølge bt, fxt,  tv2, nrk.

Han har jo spilt kant med bravur hele sesongen. Han har også fått en ganske så fri rolle der ute og så eg syntes det blir litt rart når han plutselig nekter å spille der. Samtidig som han nettopp ville vekk og reiser hjem til skottland hele tiden. Leser du litt rundt på forumet her så ser du flere tegn til at ikke alt er som det skal med våre skotter.

krøvel vellevold

På VG-nett står Mjelde sitert på at han ikke liker Millers utspill om å få slippe å spille, og tillegger: "min filosofi er at man setter laget over seg selv". Er disse sitatene riktige, så betyr jo dette i klartekst at Miller ikke tilbyr en plass til en annen spiller for lagets beste, men at han gjør det av egen interesse/misnøye.
Legg ned hele klubben!

bernu

Jeg vet godt at alt ikke er som det skal være med våre skotter. Jeg har selv bidratt med endel inside info om det.
Men å stole blindt på media i denne saken er ikke lurt.
Miller har ikke nektet å spille ving, han fortalte at han helst ikke vil spille der. Det er en stor forskjell. Han gjør fremdeles som treneren sier, det så vi idag.
Han tok det internt og jeg syns det var svært lite lurt av Brann å gå ut i media med denne saken.
Uansett..... det blir latterlig å pipe på Miller ut ifra det Ba, Bt, ibergen osv sier i denne saken.
HANSA - Z

Jay Tee

BA og BT skriver jo litt forskjellige ting om denne saken, blir forviret av mediaen eg! må slutte og høre på de! litt trist at noen buet på han når han kom inn! E det en mann i rød drakt på banen ska han støttes 100%, så kan vi heller mislike etterkampen! Han hadde jo et greit innhop idag, lekker pasning te Hanstveit, og gode greit! Nei Miller, leser du dette skjønner du sikkert ikke, men håper du blir ut sesongen såfall! vi trenger deg! du e jo genial med ballen mann! så e du rund og fin og!
eia brann

TODDII

Folk er som vanlig kjapt fremme med øksen med en gang Media har oppslag om Brannspillere. Er det lynnet til oss Bergensere? Enten er man en forgudet helt eller en komplett idiot!! Når det gjelder Charlie Miller velger jeg å glede meg over den fantastiske pasningen forut for 2-1 målet og som ingen gjør han etter. OG.... venter til hva som er sannheten rundt han før jeg dømmer han som komplett idiot.


Xminator

Quote from: "steinbygger"


Dette er en BT sak. Les BA. De har en helt annen vinkling på saken. Man må jo ha hvit stokk for å se at Miller ikke har fått det til noen kamper.

Og om det var en boikott (som BT fint kaller det), hvorfor kommer han da inn som høyrekant? Og virker topp motivert?

Dette er en BT-sak. At ibergen/fxt kjører klipp og lim er jo ikke akkurat nytt. Joda, Miller har sikkert noen ting han sliter med om dagen, men høyrekanten er en underordnet del av dette...

Xminator

Quote from: "bernu"Jeg vet godt at alt ikke er som det skal være med våre skotter. Jeg har selv bidratt med endel inside info om det.
Men å stole blindt på media i denne saken er ikke lurt.
Miller har ikke nektet å spille ving, han fortalte at han helst ikke vil spille der. Det er en stor forskjell. Han gjør fremdeles som treneren sier, det så vi idag.
Han tok det internt og jeg syns det var svært lite lurt av Brann å gå ut i media med denne saken.
Uansett..... det blir latterlig å pipe på Miller ut ifra det Ba, Bt, ibergen osv sier i denne saken.


Og i denne saken har han jo bare sagt at han ikke får det til om dagen. Det er jo en kjempenyhet! Helvete heller, vi har jo sett det alle sammen noen kamper nå. BA har en grei vinkling, BT tramper i salaten og er sure fordi Miller boikotter dem, og ibergen kopierer vilt med så store overskrifter som mulig.

Det som virkelig skuffer er at BT fortsetter hetsen sin i dag. Langelands disipler er en gjeng halvaper som burde kjeppjages fra byen!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"[ Og om det var en boikott (som BT fint kaller det), hvorfor kommer han da inn som høyrekant?  ]


eh... fordi det er Mjelde som bestemmer?Vil heller si at det at han kom inn som høyrekant mer er et bevis på at Mjelde ikke lar seg pille på nesen av sutrekopper som ikke er fornøyd med å spille høyrekant. Da er det ut av laget og inn som reserve - som høyrekant.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"[ Og om det var en boikott (som BT fint kaller det), hvorfor kommer han da inn som høyrekant?  ]


eh... fordi det er Mjelde som bestemmer?Vil heller si at det at han kom inn som høyrekant mer er et bevis på at Mjelde ikke lar seg pille på nesen av sutrekopper som ikke er fornøyd med å spille høyrekant. Da er det ut av laget og inn som reserve - som høyrekant.


Miller var da ute av laget mot VIF også uten at noen lager ett stort poeng av dette. "Problemet" er ikke høyrekanten, problemet er Millers form og at han sliter med utenomsportslige ting for tiden. Klart Mjelde bestemmer, men innbyttet er jo så langt fra BTs virkelighet før kampen som overhode mulig, det må du jo være enig i?

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"[ Og om det var en boikott (som BT fint kaller det), hvorfor kommer han da inn som høyrekant?  ]


eh... fordi det er Mjelde som bestemmer?Vil heller si at det at han kom inn som høyrekant mer er et bevis på at Mjelde ikke lar seg pille på nesen av sutrekopper som ikke er fornøyd med å spille høyrekant. Da er det ut av laget og inn som reserve - som høyrekant.


Miller var da ute av laget mot VIF også uten at noen lager ett stort poeng av dette. "Problemet" er ikke høyrekanten, problemet er Millers form og at han sliter med utenomsportslige ting for tiden. Klart Mjelde bestemmer, men innbyttet er jo så langt fra BTs virkelighet før kampen som overhode mulig, det må du jo være enig i?


Både BT og BA skrev i går at Miller ikke vil spille høyrekant. Dette er jo noe vi har visst lenge. Når han da blir satt inn på høyrekant, så er det tydelig at Mjelde ikke lar seg pille på nesen og heller ikke tar hensyn til enkeltspilleres behov.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Og du kan snu enda mer på det, når Mjelde ikke lar seg pille ved nesen og Miller bøyer seg for det, så er jo Miller lojal.

Jeg har gitt Miller pes for en del pussige utspill før, denne gangen synest jeg han får for mye pes fra pressen. BT blåser saken opp og gjør det kun fordi skotten boikotter dem. Så enkelt er det. Hadde BT skrevet som BA hadde det ikke vært noen sak i det hele tatt.

Ros til Sæternes for å støtte opp under en lagkammerat!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Og du kan snu enda mer på det, når Mjelde ikke lar seg pille ved nesen og Miller bøyer seg for det, så er jo Miller lojal.
------
. BT blÃ¥ser saken opp og gjør det kun fordi skotten boikotter dem. SÃ¥ enkelt er det.  !


Miller lojal fordi han kommer inn som høyreving likevel? Skulle han f.eks. tatt seg til rette og spilt på topp sammen med Winters og Sæternes, hvis han IKKE var lojal?
-----
Og hva i himmelens navn vet du om hva som er sant og ikke sant i denne saken? Er det løgn det BT skriver, bare fordi det passer din virkelighet best? Er det da også løgn alt det som står i andre medier ang. hva Mjelde har sagt om saken etter kampen?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Og du kan snu enda mer på det, når Mjelde ikke lar seg pille ved nesen og Miller bøyer seg for det, så er jo Miller lojal.
------
. BT blÃ¥ser saken opp og gjør det kun fordi skotten boikotter dem. SÃ¥ enkelt er det.  !


Miller lojal fordi han kommer inn som høyreving likevel? Skulle han f.eks. tatt seg til rette og spilt på topp sammen med Winters og Sæternes, hvis han IKKE var lojal?
-----
Og hva i himmelens navn vet du om hva som er sant og ikke sant i denne saken? Er det løgn det BT skriver, bare fordi det passer din virkelighet best? Er det da også løgn alt det som står i andre medier ang. hva Mjelde har sagt om saken etter kampen?


Hvem snakker om løgn eller ikke løgn? Det er snakk om vinklinger. Og vinklingen BT kjører er omtrent like nøytral som omtalen av dørvakter etter å ha blitt kastet ut etter en øl eller to for mye.

Joda jeg satt med bakoversveis etter å ha lest BT, ble noe beroliget etter å ha lest BA og ser det hele som storm i ett vannglass etter å ha sett Miller på banen.

Tom C

Og Mjelde sier da også til VG at denne diskusjonen er medieskapt. Og hvis du trodde at du skulle få Krøvel til å være enig i noe som helst, så tror du nok på julenissen...
Aldri mer Obos....

Xminator

Har du en link til den saken?

Straffe!!!

Ifølge Bla-bladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/27/475034.html?v=1154896542#1154896542

" Når det gjelder Charlie Miller, var innsatsen hans på banen i dag upåklagelig. Han sto på noe vanvittig utpå der, sier Mjelde til Dagbladet.no.

- Hvordan var innstillingen hans da du satte ham inn på høyrevingen?

- Altså, den saken der er i stor grad medieskapt. Charlie var klar for å komme innpå, han. Jeg stiller med det laget jeg mener er best til enhver tid.

Mjelde mener at dagens gode innsats ikke innvirker på hvordan Brann skal håndtere Millers krav.

- Som sagt er dette mye medieskapt. Vi forholder oss til den spillergruppa vi har i øyeblikket, og det er den vi ser for oss å ha utover høsten også."

Xminator

Synest strengt tatt denne er best:
QuoteSportslig leder Per-Ove Ludvigsen hadde følgende knappe kommentar til Dagbladet.no i kveld:

- Jeg vil ikke snakke med dere.

Straffe!!!

Peddien gidder ikke snakke med Bla-bladet etter skriveriene om at Brann hadde forsøkt å lure Azar og lovet Benfica at han ville si fra seg bonusen om han fikk gå til Brann.

RC

Feiler Miller?

Han sa ifra om at han spiller dårlig på høyrekanten og at han ikke bidrar som før. Det har vi alle merket og sett.
At han er ærlig og sier det selv og mener andre kan komme inn å gjøre en bedre jobb, sier mye om Miller.
At media skriver at han vil vekk er noe annet. Han avgjør kampen for oss idag! Brann trenger han, det beviste han idag, IGJEN!

Nixon

Quote from: "Tom C"Og Mjelde sier da også til VG at denne diskusjonen er medieskapt. Og hvis du trodde at du skulle få Krøvel til å være enig i noe som helst, så tror du nok på julenissen...


Medieskapt og medieskapt.
På direkte spørsmål fra BT svarer Mjelde at Miller ikke vil spille høyrekant resten av sesongen. Ikke bare kampen mot Molde.

- Charlie har i dag sagt til meg at han mener det er best at andre på laget bekler posisjonen på høyre midtbane, sier Mjelde.
- Gjelder dette bare kampen mot Molde, eller gjelder det generelt for resten av sesongen at Miller ikke vil spille i den posisjonen?
- Det gjelder generelt hele sesongen, svarer Mjelde.


At Miller i ettertid kanskje har ombestemt seg endre ikke det faktum at han på ett tidspunkt hevet seg over laget og lot sine egne interesser gå foran. En spiller skal spille der han får beskjed om!

Men ingenting er bedre enn om han har ombestemt seg.
Og jeg tror ingen vil holde det mot han om han finner tilbake til god gammel form og bidrar for Brann resten av sesongen. På høyrekanten eller i en annen posisjon.
Rød makt på Hansa!

steinbygger

Jeg ser at mange her inne mener at saken er mediaskapt, den er vel like mediaskapt som mjelde sine uttalelser om at det ikke er utenkelig om at miller blir solgt i dette vinduet og at Mjelde spurte Miller om har var innstillt på å gjøre sitt beste for LAGET (skulle være unødvendig å spørre en spiller om noe slikt).

Var det mange som la merke til hvor miller var når han slo passningen til Erlend rett før scoringen? Du kommer ikke stort lengre unna høyrevingen, kan ikke forstå hva som er problemet med plassen som miller spiller på. Er ikke mange høyrekanter som har større frihet enn det han har.

Jeg har full respekt for at han har problemer på hjemmebane, men etter det jeg har hørt er det han som har skapt de og det gjør nok ikke saken bedre av at han er en person som nok slukker sorgene slik vi andre feier våre seire.

Xminator

QuoteVar det mange som la merke til hvor miller var når han slo passningen til Erlend rett før scoringen? Du kommer ikke stort lengre unna høyrevingen, kan ikke forstå hva som er problemet med plassen som miller spiller på. Er ikke mange høyrekanter som har større frihet enn det han har.


Det er akkurat den samme friheten han hadde på vårparten. Og han er ikke alene. Vaagan Moen vandre mye fra kanten sin han også.

Selvfølgelig Nixon, det er sjelden røk uten ild. Men BT stiller jo opp med egen bensinpumpe i saken. Mjelde er nok smartere enn de fleste mistenker ham for og har strengt tatt trukket på skuldrene når Miller har prøvd seg. Han skulle jo ikke starte uansett, og Mjelde vet nok bedre enn de fleste hvordan Miller klør etter å spille ball. Miller har en laaaaaaang vei å gå før han er i Scharnerklasse når det gjelder furting over høyrekanter...

krøvel vellevold

Det er fremdeles ingen som har forklart meg hvorfor Mjelde angående Miller-saken sier: "Min filosofi er at man skal sette laget over seg selv", "Jeg spurte Miller før kan kom innpå om han var klar for å gjøre en innsats for laget" og at Mjelde også er sitert på at han var skuffet over Millers holdning til å spille på høyrekanten. Ingenting av dette kommer fra BT. Når man i tillegg VET at Mjelde tidligere har sutret både over å måtte spille høyrekant, å bli tatt av banen, at han vil hjem til Skottland, osv., så er det vel ikke så vanskelig å legge to og to sammen og også skjønne hva Mjelde sier mellom linjene i det jeg siterer ham på i dette innlegget! Og hvorfor kommer det ikke noe dementi fra hverken Charlie, Mjelde, eller noen andre i Brann? Hvorfor er POL så ordknapp om saken? (Her kunne jo sistnevnte benyttet muligheten til å avvise spekulasjonene).
Legg ned hele klubben!

enavgutta

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article722053.ece

IBergen er vel ikke kjent for bunnsolid journalistikk, men vi får håpe dette stemmer. Vi trenger folkhelten Charlie ! OPP MED MILLERFLAGGET mot Sandefjord !

Go Up