• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann kan få UEFA bot

Started by Jrgn, August 18, 2006, 11:09:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jrgn

Grunnet at Brann stilte med reservelag i UEFA cupen, kan Brann bli straffet!
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2243763.ece

Xminator

Bare tull. Brann stilte med 11 mann fra A-stallen.

Chrisstah

hvis ikke helstad, memelli og huseklepp e gode nok for de, så kan de dra seg i ræven!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

knuta

En ting som forundrer meg meget. På høsten kjemper alle lag for å bli blant de 3-4 beste lagene for å få lov til å bli med I UEFA-cupen. Når så UEFA-kampene kommer blir denne lav-prioritet hos flere klubber. Hvorfor??. Etter at Mjelde begynte å sjonglere med den faste 11, begynte også nedturen. Dette har jeg oppservert hos flere klubber gjennom årene. Still alltid det beste laget, hver kamp skal være med innsats og tæl. Det er dette man tar med seg videre. Jeg forstår ikke hvorfor lagene gjør dette, og håper at dette ikke skjer igjen i Brann. Man kan ikke hvile seg til suksess.

abe78

Enkel forklaring der på et komplisert problem. Send planen din til VG eller Dagbladet. De lager sikkert en sak på det.

Når hvilte Mjelde spillere i serien forresten?
.og husk!

KennethS

koffor kommer aldri sånne trussler fra uefa når storklubbene stiller reservelag?? uefa, fifa, nff korrupsjon alt sammen.
tå på Brann

viks

Tenkt situasjon:

-Journalist: Stemmer det at en klubbb kan få bot for å stille b-lag i UEFA cup og Champions League? (Understreker selvsagt at han spør helt på generelt grunnlag)
-UEFA representant: Ja dette stemmer i henhold til våre regler. Dette for å hindre urettferdig utfall av gruppespill bla bla bla

SAK: Brann risikerer bot!!!

Føler meg 99% sikker på at dette er noenlunde hendelsesforløpet...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ricky

Selvfølgelig er det hendelsesforløpet. BA som prøver å snakke Brann til en bot, og på den måten skape en nyhetssak. UEFA-representanten la jo dårlig skjul på at dette er noe UEFA driter langt i, men BA fikk nå satt sammen en sak ut av dette allikevel.

"Ny skandale i Brann - UEFA vurderer straffereaksjoner".

BRANN gutten fra Os!

mer patetisk fra UEFA har eg ikkje hørt siden Mikel saken:P
RANN<3

Kruxleiven

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

krøvel vellevold

Quote from: "jako"

Det går egentlig ikke bare utover Brann, fordi at hvis alle drev på med å nedprioritere UEFA-cup, så ville jo UEFA-cup blitt en tulleturnering på linje med ligacup i England, Royal League eller VM for klubblag. UEFA vil jo ha høyest mulig nivå på sine turneringer!
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"

Det går egentlig ikke bare utover Brann, fordi at hvis alle drev på med å nedprioritere UEFA-cup, så ville jo UEFA-cup blitt en tulleturnering på linje med ligacup i England, Royal League eller VM for klubblag. UEFA vil jo ha høyest mulig nivå på sine turneringer!

Ja det er vel derfor de får en advarsel. Skjønner ikke helt hvorfor ikke Brann prioterer dette høyere. Det er jo en glimrende måte å høste erfaringer på. Noe de forsåvidt har gjort i år også, aldri stille med reservelaget f.eks. Jeg tror også Brann sine spisser hadde hatt godt av å spille disse kampene og slik få tilbake følelsen av å score mål.
-Brian Labone

Ricky

Quote from: "jako"Detter er kun en advarsel ikke noe mer.

jako

-Brian Labone

Candyman

Quote from: "Ricky"

Enig. Var vel egentlig bare 3 fra start 11'eren hvis jeg husker rett... Var jo ett lag som aldri i verden ville startet en seriekamp, og hvis det er grunnlaget for bot, så er jo boten berettiget.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

abe78

Har Brann en formell 11er eller et formelt førstelag (dvs. ikke ta med juniorspillere)? Steng denne tåpelige tråden. Dette er bare snakk om en journalist som vil lage en "snakkis" uten hold i det virkelige liv. Det selvsagt lov å stille med reserver på innledende kamper i UEFA-cup.

STENG!
.og husk!

Go Up