• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?rets unge spiller?

Started by C@Bøe_79, August 16, 2006, 17:56:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Hva er kriteriene for årets unge spiller?

Slik jeg ser det, så er det kun 4 spillere som kan få den prisen i år, og det er PVM,Monkam, Misje og Huseklepp.
Så det vil si at Petter Vaagan Moen blir årets unge spiller, han har vært best av de 4 og de er de eneste som kan bedømmes.
Er det slik at vi kun har 4 unge spillere, eller er jeg ute og sykler no?
Jeg kan kun huske de 4 spillerne som har spilt i år og ligger i nærheten av 20 år.

Det er betryggende på en måte at Petter Vaagan Moen avgjør dette så tidlig, det innfrir litt av de 10 milliene med forventinger...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

jako

Vi har egentlig åtte, men tre av de er på utlån til Løv-Ham og så må du ikke glemme tredjekeeperen vår, Haraldsen.

Men PVM er selvskreven.

Forresten Zavrl er jo ikke så gammel han heller, ikke at han er noen komet akkurat.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

C@Bøe_79

Men hva er kriteriene for å være ung spiller?
Noen steder opereres det med 15-19 og noen med 15-21...
Jeg vil si at når du ikke lenger er U-21 spiller, så er du blitt "voksen"..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

jako

Alle som fyller 23 i år eller har fyllt 23 kan ikke regnes som en ung spiller. Tror det er slik, men jeg er ikke sikker.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

paf

Quote from: "C@Bøe_79"Men hva er kriteriene for å være ung spiller?

I "min" tid, var kriteriet at man aldersmessig kunne spille på U-21 landslaget. Vet ikke hva det er nå...

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "C@Bøe_79"Men hva er kriteriene for å være ung spiller?

I "min" tid, var kriteriet at man aldersmessig kunne spille på U-21 landslaget. Vet ikke hva det er nå...

Tror det stemmer. PVM spiller uansett pÃ¥ U21-laget enda.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

definisjonen på ung ser ut til å strekke seg langt i norge.
las på tekst-tv i går at stabæk har sikra seg ungguten Christian Keller (26)

Lurkin

Det er fordi utgangspunktet er tatt i Rosenborg. Der er man ung frem til man er 32, i sin beste alder frem til man er 44, og derfra og opp så har man begynt å bli gammel.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Det må vel bli Vaagan Moen i år, det er jo ikke flust med unge spillere i Brann lenger.

dudo

Quote from: "Lurkin"Det er fordi utgangspunktet er tatt i Rosenborg. Der er man ung frem til man er 32, i sin beste alder frem til man er 44, og derfra og opp så har man begynt å bli gammel.

NÃ¥ glemmer du at man ved 50 er evigung! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pilsen19

eg har fulgt aleksander sandersen som er på utlån fra brann, han har spilt seg inn fast på venstre backen til fyllingen og har stor tilit fra Wassberg. Men blir vanskelig å ha han som kandidat når folk ikke ser han
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Marek

Quote from: "Pilsen19"eg har fulgt aleksander sandersen som er på utlån fra brann, han har spilt seg inn fast på venstre backen til fyllingen og har stor tilit fra Wassberg. Men blir vanskelig å ha han som kandidat når folk ikke ser han

....eller når han ikke spiller i Brann!

PVM er selvsagt årets unge spiller!
ons Ivar skal hem...

Go Up