• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Martin Andresen - 1

Started by Xminator, August 13, 2006, 18:54:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

I dag svikter du drakten og kapteinsbindet Martin! Istedenfor å gå foran med ett godt eksempel blir du kjernen i problemet. Stasjonær, uten evne til å klarere og tafatt i duellspillet.

Skandale!

xTaTic

Helt enig!
Mannen hadde en fantastisk dårlig dag.
I dag hadde han flere pasninger til de blå enn til egne spillere! utrolig frustrerende å se på!

Bruiser

Martin var horribel idag. Kjente ikkje igjen karen.

Men det er noke som ikkje stemmer langs heile fjøla. Guttane eig ikkje sjølvtillit.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

OmOssSjølOgHansaøl

Det de ikkje eide i dag, var innsatsvilje. Trist å se Enga-spillerne kjempe og kjempe, mens Brannspillerne stod og så på. Men med unntak av de første 20-25 minuttene, stod ikkje kapteinen vår frem som noe godt eksempel, nei. Han forsvant helt ut av kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

power

Ja Andresen var elendig sammenlignet med sin makker på sentral midtbane..... Igjen spilte Haugen en FANTASTISK kamp!!!!!!

RC

Tragisk kamp!

Vi spiller utrolig bra, men hva skjer?
Det er KRISE i SK Brann...

Krise fordi vi dominerer kamper men avgjør ikke kamper. Det betegner jeg som krise!

Og til de som snakker og har snakket om gull i år...

GLEM DET!!!!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "RC"Vi spiller utrolig bra, men hva skjer?

Spiller utrolig bra? Ikkje i den kampen eg så i dag. Verken banespillet eller innsatsviljen lignet på det man må kunne forvente av et gullag. Angrepsspillerne får det ikkje til, og forsvaret e på tynn is flere ganger.

Gullkamp? Hvis vi ser bort fra seirene mot Levanger og Glentoran, har Brann bare vunnet 2 av de 8 siste kampene. Men glem Rosenborg, Lillestrøm, Stabæk og de andre. No handler det kun om å få spillerne til å brette opp ermene og vise ka som bor i de. Om å snu trenden. En kamp om gangen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

RC

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"

Spiller utrolig bra? Ikkje i den kampen eg så i dag. Verken banespillet eller innsatsviljen lignet på det man må kunne forvente av et gullag. Angrepsspillerne får det ikkje til, og forsvaret e på tynn is flere ganger.

Gullkamp? Hvis vi ser bort fra seirene mot Levanger og Glentoran, har Brann bare vunnet 2 av de 8 siste kampene. Men glem Rosenborg, Lillestrøm, Stabæk og de andre. No handler det kun om å få spillerne til å brette opp ermene og vise ka som bor i de. Om å snu trenden. En kamp om gangen.

Sant! Feil av meg. Men vi spiller IKKE dårlig idag. Vi er IKKE dårligere en VIF. Men det er KRISE når vi ikke avgjør kamper, og VIF har ingen spisser friske. De spiller med to kantspillere på topp, men likevel vinner de.
Holder ikke Brann!!

The Boss

Martin var dårlig i dag ja. Men for faen, han spiller ikke 26 glimrende kamper i året, det finnes dager hvor heller ikke kapteien har dagen.. Første gangen han har vært skikkelig dårlig i år - mot 16 gode opptredner som det snakkes (for) lite om...

tormi

Quote from: "RC"
Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"

Sant! Feil av meg. Men vi spiller IKKE dårlig idag. Vi er IKKE dårligere en VIF. Men det er KRISE når vi ikke avgjør kamper, og VIF har ingen spisser friske. De spiller med to kantspillere på topp, men likevel vinner de.
Holder ikke Brann!!

For å være borte mot Vif spilte vi en temmelig bra første omgang og det var vi som burde ledet til pause. Men igjen viser ineffektiviteten fremme at vi ikke er gode. Møkk.

Og enig om at Martin var ess idag. Ess som i essedårlig.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Tommen

For en gjeng sutrende kjerringer som er inne på dette forumet. Krise, møkk og andre fargerike ord blir brukt om Brann. Vi har tapt noen fotballkamper i det siste. Brann spiller tidvis veldig god fotball og har vært fullt på høyde og vel så det i de kampene de har tapt. Det at noen lavpanner her inne får seg til å slenge dritt til både Brann og enkelt spillerer etter noen dårlige kamper er selve kjernern i det som heter sportsklubben Brann, og kanskje hovedårsaken til at Brann ikke har vunnet serien de siste 43 årene. Vinner vi noen kamper begynner gull pratet med en gang. Taper vi, stinker Brann alt er rævva og drit og dra.
For noen duster!!!!!

Fotball er gøy, Brann spiller MEGET god fotball i år, det har vært ufattelig moro å se de i år og Martin Andresen samt alle andre har levert varene så det holder. Tar Brann gull i år? Aner ikke, men med det laget og spillet vi har hatt i år er jeg stolt av å kalle meg Brann supporter.
Hvor er du Mons Ivar?

tormi

Quote from: "Tommen"Vinner vi noen kamper begynner gull pratet med en gang. Taper vi, stinker Brann alt er rævva og drit og dra.
For noen duster!!!!!

tormi

Quote from: "steinbygger"

steinbygger

Det er jeg enig i. Jeg har ingen problemer med å være enig i at spissene sliter. Jeg har også sagt i hele år at Migen bør spille (men er usikker på hvem som skal ut av Bengt og Robbie), men når jeg leser på diverse tråder for jeg følelsen av at vi spiller drittfotball og at hele laget burde selges. Der vi hadde stang inn før i år går det nå stang ut, men jeg påstår at spillemessig så er det vel så bra når som det var før ferien.

Hvis vi ser litt på målene vi har fått mot oss så er det stort sett enkle feil som har felt oss. Mot LSK så føler jeg at Zavrl fortjent nok har fått skylden for det første målet. Mot Start er det Miller som roter vekk ballen i overgangsfasen når Dahl er på vei fremover og dermed ligger venstresiden helt åpen for innlegg som det scores på. Mot enga er det første målet en konsekvens av ett dårlig mottak av Moen som gjør at berre kan legge inn bak forsvaret. Det andre målet kunne nok ørn 1 klarert bedre på, men føler at det målet er "greit nok", men de andre målene skyldes ene og alene taktiske/tekniske feil på enkelt spillere og har ingen ting med dårlig form eller dårlig struktur i laget. Vi gjorde denne typen feil også i første halvdel av sesongen, men vi ble da ikke straffet for det på samme måte som etter ferien. Dette er marginer som i løpet av en sesong jevner seg ut. Det er bare å se på Start før og etter ferien. Nå har de "scoret" på tre selvmål i de to siste kampene og fått ett tvilsomt straffe, mens de før ferien kun traff stengene. Spillemessig sier rapportene fra sørlandet at de faktisk er dårligere nå enn de var før ferien.

tormi

Quote from: "steinbygger"Det er jeg enig i. Jeg har ingen problemer med å være enig i at spissene sliter. Jeg har også sagt i hele år at Migen bør spille (men er usikker på hvem som skal ut av Bengt og Robbie), men når jeg leser på diverse tråder for jeg følelsen av at vi spiller drittfotball og at hele laget burde selges. Der vi hadde stang inn før i år går det nå stang ut, men jeg påstår at spillemessig så er det vel så bra når som det var før ferien.

Hvis vi ser litt på målene vi har fått mot oss så er det stort sett enkle feil som har felt oss. Mot LSK så føler jeg at Zavrl fortjent nok har fått skylden for det første målet. Mot Start er det Miller som roter vekk ballen i overgangsfasen når Dahl er på vei fremover og dermed ligger venstresiden helt åpen for innlegg som det scores på. Mot enga er det første målet en konsekvens av ett dårlig mottak av Moen som gjør at berre kan legge inn bak forsvaret. Det andre målet kunne nok ørn 1 klarert bedre på, men føler at det målet er "greit nok", men de andre målene skyldes ene og alene taktiske/tekniske feil på enkelt spillere og har ingen ting med dårlig form eller dårlig struktur i laget. Vi gjorde denne typen feil også i første halvdel av sesongen, men vi ble da ikke straffet for det på samme måte som etter ferien. Dette er marginer som i løpet av en sesong jevner seg ut. Det er bare å se på Start før og etter ferien. Nå har de "scoret" på tre selvmål i de to siste kampene og fått ett tvilsomt straffe, mens de før ferien kun traff stengene. Spillemessig sier rapportene fra sørlandet at de faktisk er dårligere nå enn de var før ferien.

Ja men da er vi jo helt på linje... Men kordan kan vi snu marginene da???

Den som bare visste dette.

steinbygger

Quote from: "tormi"
Quote from: "steinbygger"Det er jeg enig i. Jeg har ingen problemer med å være enig i at spissene sliter. Jeg har også sagt i hele år at Migen bør spille (men er usikker på hvem som skal ut av Bengt og Robbie), men når jeg leser på diverse tråder for jeg følelsen av at vi spiller drittfotball og at hele laget burde selges. Der vi hadde stang inn før i år går det nå stang ut, men jeg påstår at spillemessig så er det vel så bra når som det var før ferien.

Ja men da er vi jo helt på linje... Men kordan kan vi snu marginene da???

Den som bare visste dette.

Det eneste som hjelper er å holde fokus, brette opp ermene og ikke tro at vi er verdens beste når vi vinner en kamp eller verdens dårligste om vi taper en kamp. Dette gjelder både spillere og supportere. Det handler om å gjenskape de gode øyeblikkene og de gjenskapes ikke ved å grave seg ned eller å bli overhøvlet av supportere som totalt mister bakkekontakten enten ballen går den ene eller andre veien.

Det jeg synes er litt morsomt er at de som skriker høyest etter de siste tre tapene er de som forsvarer at brann spillerene går ut og drikker seg drittings midt i sesongen. Er det noen som virkelig tror at de kan prestere på topp når de stadig er konger på byn?

bulldog

denne pausen kommer som bestillt. eneste aberet er at martin har en lei tendens til å skade seg på landslaget...
migen blir frisk igjen og ørn2 får tilbake den gode følelsen. så valser vi over åtvidaberg med førstelaget og er på sporet igjen til kampen mot molde der huskeklepp kommer inn og gåller 2.
bergen tar av igjen og gullet er i lommen.
bulldog

Candyman

Quote from: "bulldog"huskeklepp kommer inn og gåller 2.
bergen tar av igjen og gullet er i lommen.

Jepp...huseklepp gåller 2!!!
Da skulle jo gullet være i boks allerede! Er vel like stor sannsynlighet som om Martin K. legger 4 innlegg alla Kvisvik fra siden og Sæter header inn alle....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

bulldog

en mann med glimt i øyet?
martin må heve spillet sitt. sæternes jobber knallhardt i hver kamp. han vinner 90% av duellene men ingen plukker opp 2dre ballen.
migen og bengt for gullet!
bulldog

Candyman

Quote from: "bulldog"en mann med glimt i øyet?
martin må heve spillet sitt. sæternes jobber knallhardt i hver kamp. han vinner 90% av duellene men ingen plukker opp 2dre ballen.
migen og bengt for gullet!

Hehe, jepp. Går heller for siste teorien din. Migen og Bengt!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up