• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

2 stangs til Migen?

Started by Kruxleiven, August 12, 2006, 01:01:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Klanen har jo hatt det her

og Lynfansen har brukt dette

Vet ikke om det er en god ide, men hva med å tegne et jagerfly eller noe med teksten Mig 25 og et bilde av Migen. Greia er at det finnes et russisk jagerfly som kalles Mig 25. Ganske treffende siden det er Migens draktnummer. Kan jo symbolisere at han er hurtig og kraftfull. Bare en løs tanke for dere som liker å lage slike flagg. Synes vi har altfor få slik flagg slik det ser ut nå. enten må vi ha mange flere, eller så bør vi kutte det helt ut.

Skumling

Ingen dum ide! Får meg til å tenke på Gerd "der Bomber" Müller.

Northside

Bare til å sette seg ned med penn og ark :wink:

Eg har desverre ikke de ferdighetene som trengs for å kunne lage noe slikt, men eg liker ideen

Texas

Kruxleiven

Kan også lages et banner der Mig 25 flyet i rødt og svart (hvitt?) kræsjlander inni motstanderens mål. Mig 25 må selvfølgelig spille den kampen (og være troverdig til å score). For å markere at det er motstanderens mål tegner man keeperen deres inn der med sponsoren på brystet. Et slikt budskap burde være fullt mulig å skjønne.

jako

Quote from: "Kruxleiven"Kan også lages et banner der Mig 25 flyet i rødt og svart (hvitt?) kræsjlander inni motstanderens mål. Mig 25 må selvfølgelig spille den kampen (og være troverdig til å score). For å markere at det er motstanderens mål tegner man keeperen deres inn der med sponsoren på brystet. Et slikt budskap burde være fullt mulig å skjønne.

Vær så snill å ikke bruk sort i forbindelse med Brann. Brann sine farge er primært røde og hvite. Det sorte gir meg assisasjoner til Rosenborg og Lillestrøm.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

abe78

Quote from: "jako"
Quote from: "Kruxleiven"Kan også lages et banner der Mig 25 flyet i rødt og svart (hvitt?) kræsjlander inni motstanderens mål. Mig 25 må selvfølgelig spille den kampen (og være troverdig til å score). For å markere at det er motstanderens mål tegner man keeperen deres inn der med sponsoren på brystet. Et slikt budskap burde være fullt mulig å skjønne.

Vær så snill å ikke bruk sort i forbindelse med Brann. Brann sine farge er primært røde og hvite. Det sorte gir meg assisasjoner til Rosenborg og Lillestrøm.

Så vi kan aldri bruke sort på tifo? Hehe, blir litt Danmark over det hele da. Blir nesten umulig å se en tifo som bare er rød og hvit. Sort er nok en nødvendighet i de fleste tilfeller.
.og husk!

C@Bøe_79

Sort kan brukes sammen med rødt, og er blitt gjort..

Hvis noen klarer tegne denne, så kanskje han kan få seg et flagg..

Her er flere bilder til hjelp: http://www.fas.org/nuke/guide/russia/airdef/mig-25.htm
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Speedy

Det finnes jo flere MIG modeller, så hvis man skal finne flere bilder, kan det være greit å gå for en modell, eller noelunde like modeller. Iallefall hvis man skal være nøye på detaljene.

Her er en MIG forfra, vet ikke hvilken type:

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up