• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Flaggdag på Stadion i kveld!

Started by Azzurri, August 06, 2006, 06:12:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Azzurri

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4942&brann=f47c1fdfbde401ee3369e9432d930c26

Flaggdag på Stadion
Brann møter Start på Stadion søndag kveld, og det er ventet 17000 tilskuere på kampen. Stemningen blir nok elektrisk, men du kan bidra ytterligere. For å skape ekstra farge på tribunen lanserer Brann flaggdag på søndag.

På tre forskjellige stasjoner rundt Stadion, og i Brannbutikkens telt utenfor inngang 1, vil vi ha stands som selger publikumsflagg til ekstra gunstig pris, kun kr. 50.

Bidra til ekstra flott publikumsramme du også og hjelp våre gutter til tre poeng i kampen om de gjeve medaljene.

Ricky

Får håpe det ikke er noe reklamestunt, da.. F.eks noe billig plast med en tydelig BKK-logo på. Da kan det bli bra.
Men på hovedtribunen får man nok ikke folk til å veive med flagg om de så deles ut gratis ved inngang :)

UnnamedFeeling

Quote from: "Ricky"Men på hovedtribunen får man nok ikke folk til å veive med flagg om de så deles ut gratis ved inngang :)

Hva behager? Jeg sitter selv på Hovedtribunen, og her viftes til tider frenetisk med flagg rundt meg. Så kom ikke her!  :D
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

ole3000

i går for en til!

Rasmus_brann

Quote from: "ole3000"funker cupfinaleflagget?

Det er rødt, det er vifte-flagg. Hvirfor skulle ikke det funke. I hvertfll etter min mening. poenget er vel egentlig å får fine farger på tribunen. (henholdsvis i rødt og hvitt.)
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

abe78

Jeg sørger for at det er litt blått og hvitt også...hehe
.og husk!

Lurkin

Jeg vifter med sjørøverflagg!

Uaaansett. Jeg plasserer meg på felt N i dag, med rødt flagg.
Berømte Brann fra Bergen

abe78

Kjenner mange som synes det er flaut å vifte med flagg på stadion. Håper folk kan legge slike tanker igjen hjemme i dag...
.og husk!

Stoffi

Quote from: "abe78"Jeg sørger for at det er litt blått og hvitt også...hehe

Samme her :) Det skotske flagg skal svaie som vanlig, denne gang sammen med 2-3 gode, gamle flagg med trestang og ikke den jævla plastikkdritten de presterer å lage nå for tiden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up