• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann 2

Started by stlastla, August 01, 2006, 09:57:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stlastla

Noen som har en forklaring på at Brann 2 ligger midt på tabellen i 3 div? Bør det ikke være en målsetning å få laget opp i 2. div igjen med tanke på kamptrening for reservene?

EMOM

Xminator

"Read the fucking manual" - eller på godt norsk, følg med.

Likevel, her er forklaringen - igjen.

Brann bruker ikke spillere fra A-stallen på 2.laget. Hvorfor? Fordi disse spillerene til enhver tid skal være klare til å spille på 1. laget, og holde nivået på treningene oppe for de som spiller fast.

kamp søndag - de 11 som spilte trener restitusjon. Om man da hadde startet med 11 andre fra a-stallen på mandag hadde man i praksis ikke fått fullverdige treninger før onsdag. Med den modellen Brann har lagt seg til får man hele A-stallen i trening 2 dager etter kamp. Mot 3 dager om man spilte med 2. lag.

2. laget gjør det jo også helt greit i 3. divisjon. Det er ett OK kamptilbud for de som spiller der.

stlastla

Takk skal du ha for informativt svar.

Over til noe annet:

Vedrørende "the fucking manual"

Altså, nå er det jo noen her som er inne og sjekker forumet 10-30 ganger om dagen og all ære til de som har mulighet til det. Det finnes også andre mennesker som ikke har den muligheten og dermed heller ikke er like oppdatert på regler etc.. F.eks meg selv. Da er det ikke like greit å være oppdatert på alt mulig.

Videre..

Nå er det jo en kjensgjerning at det det er blitt en trend å slenge dritt til folk her på forumet, noe jeg personelig i mange tilfeller synes er ganske  unødvendig. Grunnen til det er som følger:
Fra tid til annen vil det komme nye supportere til som også vil få interesse for å delta her på forumet. Da er det ikke spesielt hyggelig å bli mottat med drittmeldinger når man skriver inn ting på forumet, selv om det er ting som er opplagte for dere som bruker forumet mye. Har du tenkt på det??

EMOM

ostraume

Støtter stlastla her. Den godeste X tar nok selvkritikk på tonen når han har tenkt seg om en gang.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

abe78

Tror årsaken til ellers hyggelige X her blir litt rask og dvask i svaret sitt er at det har vært en del merkelige kommentarer angående 2.laget i andre tråder. For eksempel "hvordan kan man sette Thorbjørnsen i målet i Uefa-cupen når han spiller på et elendig 2-lag i 3 div".

Det har tidligere vært mye diskusjon om Brann bør ha et andrelag eller ikke. Brann valgte å ikke satse på et andrelag og kommer heller ikke til å satse hardt på egenrekrutering.

Du er forresten hjertelig velkommen i forumet! ;-)
.og husk!

Go Up