• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonen arrangerer allerede nå tur til Stavanger!

Started by The Boss, July 17, 2006, 21:58:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=615

Meget bra tiltak av bataljonen.. Dere fortjener ros her.

Melder meg og 2 kompiser på umiddelbart.

Hansakongen

veldig bra gjort slik dere gjore det med denne kampen.. slik at dere vi som vil på denne kampen slipper å sitte på pinebenken for lenge til uken eller 2 før kamp som ved andre borteturer.. Blir nok kamp om disse billettene kan jeg vel tenke meg;)

DJ_ADG

Bra å ha bestiling så tidlig.

Et spørsmål til Bataljonen;
Har Viking sagt noe om antall borte plasser på kampen?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bataljonen

Quote from: "DJ_ADG"Bra å ha bestiling så tidlig.

Et spørsmål til Bataljonen;
Har Viking sagt noe om antall borte plasser på kampen?


Vi har rundt 800 plasser som vi har rett på.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

kan vi stå på andre tribuner enn bortetribunen?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Chrisstah"kan vi stå på andre tribuner enn bortetribunen?


De som prøver seg på sånt blir sporenstreks sendt til Guantanamo. Erik Hanøy blir reiseleder. Hansa sponser fly.

Chrisstah

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Chrisstah"kan vi stå på andre tribuner enn bortetribunen?


De som prøver seg på sånt blir sporenstreks sendt til Guantanamo. Erik Hanøy blir reiseleder. Hansa sponser fly.


de kan jo ikke vite om vi heier på brann eller viking det e vel bare å ha drakten under jakken!? eller blir vi kastet ut hvis det under kampen hvis de ser rød på den blå tribunen?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lurkin

Tribunen er ikke så veldig blå. Horden sitter i motsatt sving, og det er ikke så mange av de. Jeg satt sammen med venner i et ikke-bortefelt i fjor, og det gikk greit. Hadde kult å tatt over hele dritten som vi gjorde mot Lyn under cupfinalen.
Berømte Brann fra Bergen

2rB

Quote from: "Lurkin"Tribunen er ikke så veldig blå. Horden sitter i motsatt sving, og det er ikke så mange av de. Jeg satt sammen med venner i et ikke-bortefelt i fjor, og det gikk greit. Hadde kult å tatt over hele dritten som vi gjorde mot Lyn under cupfinalen.

Hehe...
Hadde vært konge...
Problemet er vel dei rundt 10.000 sesongkortene til Viking...

Men - med litt annonsering i Aftenbladet, så er det ikkje heeeeilt umulig...

steinbygger

jeg har skaffet meg 12 biletter i svingen ved siden av der bortelaget skal være. Hentet de nå i sommer så jeg regner ikke med at viking lager noe problemer

Candyman

Dette har jo vært debattert lenge. Sist vi kjørte saken om at vi måtte kjøpe opp hele dritten, så stengte jo Viking billettsalg på nett. Trikset nå er jo å få venner og slikt som uheldigvis (for de) bor i siddisland til å kjøpe billetter til oss. Frykter derimot at Branndrakt under genseren fort blir avslørt og resultatet er nektet adgang. Men for all del, vi må ikke la det hindre oss i noe som helst. Løp og kjøp.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

De kan jo ikke kaste ut en hel sving hvis den er rød? :)
Berømte Brann fra Bergen

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "steinbygger"jeg har skaffet meg 12 biletter i svingen ved siden av der bortelaget skal være. Hentet de nå i sommer så jeg regner ikke med at viking lager noe problemer


Hvilket felt? Skal se om jeg får noen til å kjøpe der.
RANN<3

steinbygger

det er på felt P. De ble bestillt dagen før viking sluttet å selge billetter til Brann kampen, så jeg for vel ta på meg ansvaret for at de plutselig begynte å skjelve i buksen for at det skulle bli rødt i hele svingen   :lol:

Nixon

Ellers må det jo sies at Bataljonen reagerer kjapt når det er snakk om å få inn litt penger!:) Giroen var allerede i postkassen min da jeg kom hjem fra Kristiansand i ettermiddag...

Så gjenstår det bare for Brann å ha noe å spille for i Stavanger.
Eventuelt selvsagt allerede være seriemester. I så tilfelle burde båten gått litt tidligere slik at vi kunne fått tid til å gå noen seiersrunder rundt om i Stavanger sentrum. Med buekorps og full pakke!

Kun for å hovere!:)
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Ellers må det jo sies at Bataljonen reagerer kjapt når det er snakk om å få inn litt penger!:) Giroen var allerede i postkassen min da jeg kom hjem fra Kristiansand i ettermiddag...

Så gjenstår det bare for Brann å ha noe å spille for i Stavanger.
Eventuelt selvsagt allerede være seriemester. I så tilfelle burde båten gått litt tidligere slik at vi kunne fått tid til å gå noen seiersrunder rundt om i Stavanger sentrum. Med buekorps og full pakke!

Kun for å hovere!:)


Spesielt hvis Viking allerede var klare for nedrykk!
Legg ned hele klubben!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Nixon"Så gjenstår det bare for Brann å ha noe å spille for i Stavanger.
Eventuelt selvsagt allerede være seriemester. I så tilfelle burde båten gått litt tidligere slik at vi kunne fått tid til å gå noen seiersrunder rundt om i Stavanger sentrum. Med buekorps og full pakke!


enig. beste hadde vert om båten hadde reist i 8 tiden, altså at vi måtte vert på kaien kl 7 seinest! så hadde vi vert i Stavanger i 12-13 tiden.
RANN<3

Northside

noe Bataljonen kan gjøre er jo å få litt variasjon i disse båtene. Blir sikkert minst 3 forskjellige båter denne gangen også dersom kapasiteten er nesten det samme som i fjor.

Ka med å la en båt være for familier/rolige folk? Då ville dere muligens dradd med dere en god del flere folk også...

La en båt gå tidlig om morgenen, kanskje flere ville dradd då også?

Må prøve litt slike ting, flere alternativer= flere som kan/vil reise :wink:

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"noe Bataljonen kan gjøre er jo å få litt variasjon i disse båtene. Blir sikkert minst 3 forskjellige båter denne gangen også dersom kapasiteten er nesten det samme som i fjor.

Ka med å la en båt være for familier/rolige folk? Då ville dere muligens dradd med dere en god del flere folk også...

La en båt gå tidlig om morgenen, kanskje flere ville dradd då også?

Må prøve litt slike ting, flere alternativer= flere som kan/vil reise :wink:


Det bli nok kun 2 båter med en samlet kapasitet på rundt 280 plasser. Jobber med fly og håper at dette ordner seg. Dersom denne kampen blir en medaljekamp så må vi også se på busser som et alternativ transport. Er heldigvis en av de korteste borteturene vi har.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Klaus_Brann

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "NorthsideFCDH"noe Bataljonen kan gjøre er jo å få litt variasjon i disse båtene. Blir sikkert minst 3 forskjellige båter denne gangen også dersom kapasiteten er nesten det samme som i fjor.

Ka med å la en båt være for familier/rolige folk? Då ville dere muligens dradd med dere en god del flere folk også...

La en båt gå tidlig om morgenen, kanskje flere ville dradd då også?

Må prøve litt slike ting, flere alternativer= flere som kan/vil reise :wink:


Det bli nok kun 2 båter med en samlet kapasitet på rundt 280 plasser. Jobber med fly og håper at dette ordner seg. Dersom denne kampen blir en medaljekamp så må vi også se på busser som et alternativ transport. Er heldigvis en av de korteste borteturene vi har.


Bare ser for meg et "skrekkscenario" for de som reiser med båt/buss...
Hvis vi vinner serien i Stavanger, så rekker man ikke hjem te festen begynner i Bergen, noe som det ikke går an å gå glipp av...
Det hadde vært utrolig kjipt, så det blir nok fly, selv om båtturen hadde vært sinnsykt gøy...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Pondan

Kan jeg få spørre BBB hva båter de har leid til Stavangerturen? Vil helst ha navn på båt 1 og 2 evnt båt 3....

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Kan jeg få spørre BBB hva båter de har leid til Stavangerturen? Vil helst ha navn på båt 1 og 2 evnt båt 3....


slik det ser ut nå blir båt 1 Baronessen og båt 2 Benveien.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Baronessen er i Kina:P Så det er nok Baronen.. En ok båt, men har ikke soldekk ute.. Det har Beinveien...

Nixon

Quote from: "Pondan"Baronessen er i Kina:P Så det er nok Baronen.. En ok båt, men har ikke soldekk ute.. Det har Beinveien...


Soldekk?
Vi snakker november her...
Rød makt på Hansa!

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Pondan"Baronessen er i Kina:P Så det er nok Baronen.. En ok båt, men har ikke soldekk ute.. Det har Beinveien...


Soldekk?
Vi snakker november her...


syns eg ser folk sitter ute og drikker nedover sletten i november!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan

hehe det er no greit og komme seg litt ut også.. No skal vi ikke bare frese over sletten heller..

DJ_ADG

Quote from: "Pondan"Baronessen er i Kina:P Så det er nok Baronen.. En ok båt, men har ikke soldekk ute.. Det har Beinveien...


Ikkje Kina, men Sør-Korea;
http://www.skip-siden.com/Baronessa/Baronessa.htm

Fakta og bilder av båtene;
MS Baronen
http://www.skip-siden.com/Baronen/Baronen.htm
MS Beinveien
http://www.skip-siden.com/Beinveien/Beinveien.htm
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Baronessen er i Kina:P Så det er nok Baronen.. En ok båt, men har ikke soldekk ute.. Det har Beinveien...


Hehe stemmer det, dårlig info fra Frodemann :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Gode gamle Beinveien faktisk!? Ha ha.. =P Den som ikkje har gjort mye ant enn å kjøre her fra øyen og te by'n, ska vi bruke te Stavanger? =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Bataljonen

Quote from: "Romani3"Gode gamle Beinveien faktisk!? Ha ha.. =P Den som ikkje har gjort mye ant enn å kjøre her fra øyen og te by'n, ska vi bruke te Stavanger? =P


Om jeg ikke tar helt feil så ble denne også brukt til Stavanger ifjor.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Romani3"Gode gamle Beinveien faktisk!? Ha ha.. =P Den som ikkje har gjort mye ant enn å kjøre her fra øyen og te by'n, ska vi bruke te Stavanger? =P


Om jeg ikke tar helt feil så ble denne også brukt til Stavanger ifjor.


Og det gikk bra? Var ikkje med i fjor, eg så..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Bataljonen

Quote from: "Romani3"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Romani3"Gode gamle Beinveien faktisk!? Ha ha.. =P Den som ikkje har gjort mye ant enn å kjøre her fra øyen og te by'n, ska vi bruke te Stavanger? =P


Om jeg ikke tar helt feil så ble denne også brukt til Stavanger ifjor.


Og det gikk bra? Var ikkje med i fjor, eg så..


Det gikk veldig bra:)

Sleit litt med kapteinen på andre båten men han blir hjemme i Bergen denne gang...
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Beinveien ble ikke brukt i fjor.. Da hadde vi starcruise som dorget nedover..

Romani3

Har hørt det stod mellom Beinveien og nye Snarveien no.

E no i hvertfall påmeldt no. Men må vi ha med medlemskort og sånt når vi ska på båten? Og den skriftlige tillatelsen fra foreldre når vi e under 18? =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Bataljonen

Quote from: "Romani3"Har hørt det stod mellom Beinveien og nye Snarveien no.

E no i hvertfall påmeldt no. Men må vi ha med medlemskort og sånt når vi ska på båten? Og den skriftlige tillatelsen fra foreldre når vi e under 18? =P


Medlemskort trenger ikke medbringes men den skriftlige tillatelsen for de det gjelder taes med på kaien ja.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Kan nevne at det ikke er mer enn i underkant av 90 ledige plasser igjen på båtene så de som ikke har fått meldt seg på enda bør sende en mail til viking@bataljonen.no og gjøre dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Vil bataljonen sette opp en annen reise måte enn båt? Er jo veldig synd dersom dere fyller båt 2 no snart og en haug med medlemmer står igjen uten reisealternativ av Bataljonen til en slik kamp :wink:

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"Vil bataljonen sette opp en annen reise måte enn båt? Er jo veldig synd dersom dere fyller båt 2 no snart og en haug med medlemmer står igjen uten reisealternativ av Bataljonen til en slik kamp :wink:


Som vi har informert om tidligere jobbes det med fly og dette vil frigjøre endel plasser på båtene hvis de som tilbys dette velger å fly. Vi har også busser som kan være en alternativ reisemåte.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Vil bataljonen sette opp en annen reise måte enn båt? Er jo veldig synd dersom dere fyller båt 2 no snart og en haug med medlemmer står igjen uten reisealternativ av Bataljonen til en slik kamp :wink:


Denne haugen med medlemmer vi i så fall ha seg selv å takke. Det er halvannen uke siden turen ble lagt ut, og det er 90 plasser igjen ifølge Bataljonen. Så ingen kan komme og si at de ikke hadde sjansen!
Rød makt på Hansa!

Lurkin

Spørsmål, spørsmål. Når er båten tilbake i Bergen?

Jeg er nok på Madla, Luftforsvaret på denne tiden, så hvis noen ønsker å returnere i en F16 så kan vi alltid ordne det. :P
Berømte Brann fra Bergen

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Christoball

Frykter bare at vi har avgjort serien lenge før denne kampen...

Northside

Frykter?

Ingenting kan være bedre enn å feire gull på vei til Stavanger, snu byen på hodet, blåse hjemmefansen langt vekk fra tribunene og feste hele veien hjem igjen og til langt ut i neste måned med gull i lommen!

mægs

ægs

Bataljonen

Quote from: "mægs"


For å si det sånn, det er ikke bare å velge og vrake blant båtene eller hvor mange vi ønsker, dette har bla med hvilke båter som er tilgjengelighet på dette tidspunktet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Snarveien e no helt sikkert tilgjengelig då siden den bare pleier å ligge ved kaien i Kleppestø i helgene. Og den e jo faktisk ganske bra.. Soldekk som det går an å ta tak over og mange seter inne. Nåkken med bord òg. Håper den ene blir Snarveien.. Heller Snarveien enn Beinveien i hvertfall.

Det blir vel litt pynting av båten, eller? Så folket der nede ser kem som kommer? =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Mangen har meldt seg på? Mangen bill igjen??

Vil båtene dra innom stavanger? eller blir det som sist, rett på stadion?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Mangen har meldt seg på? Mangen bill igjen??

Vil båtene dra innom stavanger? eller blir det som sist, rett på stadion?


Det er nå kun ca 10-15 plasser igjen på båtene.

Når det gjelder ditt siste spørsmål vil vi til uken sjekke oppi dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannfrelst

I.O.M at disse båtene fort ble utsolgt,hva med å organisere andre turer også? Vet det er snakk om flytur,og da er vel det de som har bestilt båtplass som får disse flybillettene. Dette må jo bli den kampen Bataljonen har hatt mest folk med noensinne? Om det blir flere alternative opplegg som båt,fly,buss..
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up