• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Christian Kalvenes

Started by davew_uk, July 14, 2006, 08:30:40 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

June 02, 2010, 16:24:47 PM #100 Last Edit: June 02, 2010, 16:42:38 PM by krakra
Quote from: Xminator on June 02, 2010, 16:23:40 PM
Fredrik Haugen hadde IKKE styrket Brannmidtbanen.
Hvilke kamper har du sett Haugen spille i år?
Haugen hadde gjort en bedre jobb enn Guntveit, den er jeg ganske sikker på etter å ha sett begge to i år. Ja, det er nivåforskjeller mellom Adecco og TL, men ikke så voldsomme, mens Haugen har dominert for et under middels Løv-Hamlag har Guntveit levert prestasjoner fra det helt middelmådige og nedover.
Løpskraft, tempo, pasningsstyrke, kreativitet og agressivitet er elementer Haugen hadde tilført midtbanen og det er ikke akkurat noe vi bobler over av. En klok Bakke i en dypere rolle kunne kompensert for den manglende rutinen. Skal vi spille 4-2-3-1 resten av sesongen ville forresten Haugen vært ypperlig i midten på den offensive trioen og kunne også gjort en god jobb på høyrekanten.

kjegil

Quote from: krakra on June 02, 2010, 16:06:27 PM


Hvis vi trenger en billig venstreback så foretrekker jeg Paul Addo.

En lakmustest på den sportslige kompetansen i Branns kan være hvor lang kontrakt Kalvenes får. Jeg kan forstå hvis de velger å gi han en korttidskontrakt ut året. Det vil være krise hvis han får halvannet år. Frykter at vår sportslige leder Roald Bruun gir han en kontrakt ut sesongen 2012.

Hatleking

Ein halvårskontrakt inntil vidare høyrest fornuftig ut, absolutt.

OmOssSjølOgHansaøl

Austin kommer til å få flere karantener, og hva hvis Yaw blir skadet? Vi trenger minst to nye spillere som kan spille i midtforsvaret, og den ene av dem kan gjerne være Kalvenes på en kontrakt ut året.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Erlend

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 02, 2010, 23:23:57 PM
Austin kommer til å få flere karantener, og hva hvis Yaw blir skadet? Vi trenger minst to nye spillere som kan spille i midtforsvaret, og den ene av dem kan gjerne være Kalvenes på en kontrakt ut året.

Dessuten bør Austin helst spille på midtbanen, så kan han heller være en backup midtstopper

Go Up