• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Johan tar keeperjobben

Started by BRANN gutten fra Os!, July 07, 2006, 23:17:34 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BRANN gutten fra Os!

Vil bare få vite fakta her. Hørte ein venn sa at sto "Johan tar keeperjobben" i BA i dag. eg fikk ikkje muligheten til å lese BA i dag så er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
RANN<3

C@Bøe_79

Håkon soner for rødt kort i Moskva sist sesong..
Derfor står Johan mot Belfast, ikke at det svekker oss..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "C@Bøe_79"Håkon soner for rødt kort i Moskva sist sesong..

takk. husker ikkje så langt bak i farten eg;) men Johan har stått bra dei kampene han har spilt så:P
RANN<3

Brannfrelst

Han har spilt bra i alle to ja :D Tror han fikser biffen eg. Bare de framover gjør jobben og putter ballen i nota så gjør det ikke noe om Johan slipper inn noen også.
2.10.07-Gullet kom hem!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "C@Bøe_79"Håkon soner for rødt kort i Moskva sist sesong..

Skal Brann spille mot Belfast?

Straffe!!!

Ja, Brann Bergen skal spille uefa-kvalifisering mot Glentoran Belfast.

AlexS

Jeg har ikke troen på Thorbjørnsen i det hele tatt. Han er en keeper som har blitt overhypet av den grunn at Håkon Opdal var eliteseriens dårligste keeper på et tidspunkt, og mange ønsket dermed Johan som førstekeeper.

Han er forferdelig dårlig i feltarbeidet.

slang

Quote from: "AlexS"Jeg har ikke troen på Thorbjørnsen i det hele tatt. Han er en keeper som har blitt overhypet av den grunn at Håkon Opdal var eliteseriens dårligste keeper på et tidspunkt, og mange ønsket dermed Johan som førstekeeper.

Tror du ikkje helt vet ka du snakker om. Hadde en lang samtale med Dan Riisnes(keepertreneren i brann) for 2 uker siden, og han sa at hadde det ikkje vært for at opdal hadde vært så god, så hadde brann nølt med å la han spille på førstelaget. 3. keeperen Haraldsen derimot holdt i følge Riisnes ikkje nivået, og hvis torbjørnsen forsvinner etter sessongen, hvilket er ganske sansynelig, så kommer brann til å hente inn en ny 2. keeper.
ansa 08

Gud

Quote from: "AlexS"Jeg har ikke troen på Thorbjørnsen i det hele tatt. Han er en keeper som har blitt overhypet av den grunn at Håkon Opdal var eliteseriens dårligste keeper på et tidspunkt, og mange ønsket dermed Johan som førstekeeper.

Arason er også dårlig i feltarbeidet, men det hindrer ikke han i å være en god keeper. Faktumet er at Arason ikke har noe feltarbeid, men er god på streken. Hvis Arason klarer seg uten feltarbeid skal Johan klare det også. Har full tiltro til Thorbjørnsens keeper-ferdigheter.

AlexS

Quote from: "slang"

Tror du ikkje helt vet ka du snakker om. Hadde en lang samtale med Dan Riisnes(keepertreneren i brann) for 2 uker siden, og han sa at hadde det ikkje vært for at opdal hadde vært så god, så hadde brann nølt med å la han spille på førstelaget. 3. keeperen Haraldsen derimot holdt i følge Riisnes ikkje nivået, og hvis torbjørnsen forsvinner etter sessongen, hvilket er ganske sansynelig, så kommer brann til å hente inn en ny 2. keeper.

Jeg forstår ikke helt hva du prøver å få fram her. Hvis ikke Opdal hadde vært så god, så hadde Brann nølt med å la han spille på førstelaget. Was? Skulle dette si noe om kvalitetene til Thorbjørnsen?

Jeg har bare sett han spille to kamper - og i de to kampene har han gjort en gedigen keepertabbe og en annen ok kamp, men som han også viste klare svakheter. Mye svakere enn Håkon.

slang

Det eg SIER e at INGEN andre keepere i tippeligaen e så god at de hadde tatt opdal vekk fra laget. MEN Dan Riisnes og resten av trenerteamet i Brann mener at Johan holder godt tippeliganivå. Skjønner?
ansa 08

AlexS

Quote from: "slang"Det eg SIER e at INGEN andre keepere i tippeligaen e så god at de hadde tatt opdal vekk fra laget. MEN Dan Riisnes og resten av trenerteamet i Brann mener at Johan holder godt tippeliganivå. Skjønner?

Ja, jeg skjønner, men det var ikke det du skrev. Jeg har uansett ikke kjempetro på Thorbjørnsen, selv om Riisnes mener det motsatte, og har bedre peiling enn meg på akkurat dette. Skjønner?

slang

yes, vi får være enige om å være uenige;)
ansa 08

enavgutta

Grei reservekeeper så lenger vi slipper å se ham på 1.laget for mye. Har ingen ferdigheter i feltet. Slipper inn bøtter og spann for Brann 2 om dagen.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Straffe!!!"Ja, Brann Bergen skal spille uefa-kvalifisering mot Glentoran Belfast.

Trodde Brann skulle spille mot Glentoran F.C.?

slang

Quote from: "enavgutta"Grei reservekeeper så lenger vi slipper å se ham på 1.laget for mye. Har ingen ferdigheter i feltet. Slipper inn bøtter og spann for Brann 2 om dagen.

Torbjørnsen har kun spilt en brann 2 kamp. E Steffen Haraldsen(3. keeperen) som spiller for brann 2.
ansa 08

abe78

Jeg bare håper at han ikke tenker at dette er hans ene store sjangse til å bevise. Da blir det veldig lett krøll. Sitter med en dårlige følelse.
.og husk!

Go Up