• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

sak om sæternes i vg

Started by catofon, June 29, 2006, 07:27:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

catofon

Saken er at en japansk klubb har bydd på bengt sæternes, men POL og co satte foten ned.
Ifølge det VG 'erfarer', som det heter, skal Bengt ha blitt fristet av en lønn på ti millioner kroner. Tilbudet har utvilsomt kommet, men hva vår fåmælte kraftspiss mener om dette, tviler jeg på at VG 'erfarer'.

[/url]http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121442

Mick

He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Mico

Quote from: "catofon"Ifølge det VG 'erfarer', som det heter, skal Bengt ha blitt fristet av en lønn på ti millioner kroner. Tilbudet har utvilsomt kommet, men hva vår fåmælte kraftspiss mener om dette, tviler jeg på at VG 'erfarer'.


Det har du nok rett i, men det er vel en naturlig konklusjon ettersom Sæternes er 31 år og begynner å nærme seg ferdig på toppnivå. De fleste ville nok ønske å spe på med 10 mill (går ut i fra han ikke tjener i nærheten av det i Brann).

KennethS

Sæternes sa jo selv når han kom tilbake til Norge og Brann at det skulle utrolig mye til for at han gikk utenlands igjen. Tviler sterkt på at Japan e landet Sæternes vil flytte til.
tå på Brann

EvenSteven


rødesk

Helt enig..
BÃ¥de VG og Dagbladet irriterer meg bare mer og mer!
oen må gå...!

Go Up