• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad snart Brannspiller

Started by Brannmus, June 24, 2006, 19:59:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

tormi

Quote from: "enavgutta"Det vil aldri være helt ydillisk i en tropp hvor alle konkurrerer om å være med på laget og individuelle prestasjoner avhenger om du får fortsette og hvordan karrieren din blir. Nå virker det ihvertfall utad at det bedre forutsetning for god lagmoral og mindre sutring enn på årevis.

Zavrl kan jo bare dra han hvis han ikke presterer. Og Monkam kan også få seg en flybillett sammen med resten av rasket som ikke hører hjemme på dette nivået.


Synes du er litt slem mot Monkam. Han spilte faktisk ganske så bra mot IFK og viste at det bor mye i gutten. Så gi han tid, lære seg litt norsk. Overlever han den norske vinteren tror jeg han begynner å bidra på laget til neste år.

Ha troen på unggutta!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

steinbygger

Quote from: "Brannmus"Jeg har selv hørt at mange sier at skottene klager mye, og det har de vel også sagt selv en del ganger. De sutrer litt over alt, men det er bare slik de er. Ikke noe vondt ment tror jeg.

Når det gjelder dette med Zavrl har jeg ingen peiling. Det må jeg innrømme med en gang. Men er jo også mulig at en reise frister med tanke på at han har sagt han savner kjæresten.

Dette med at Miller og Winters ikke går helt overens med de andre når de er i par kan jeg skjønne ganske godt. Spesielt med de yngre spillerne. Jeg har selv sett Charlie flere ganger stå igjen på banen etter trening og spille ball med småunger, så ikke noen gammel grinebiter må jeg bare understreke.

Tror at det er litt kulturforskjell som kanskje gjør at noen tar det som kun er ment som kødd ille opp. Har hørt Charlie i hvert fall en del ganger lire av seg noen skotske gloser til sine medspillere. Det er jo kødd, men om du kanskje ikke er helt stødig i engelsk, og litt usikker på posisjonen i laget, så kan du vel kanskje ta det ille opp.

Tror at det er mer vanlig i England og Skottland at de unge spillerne skal få slengt litt dritt til seg. Du skal tåle å bli gjort narr av og mobbet, så etter hvert som du blir "tøffere" og mer erfaren, så aksepteres du som en av gjengen.

Om du ikke er vant med denne kulturen, så kan du nok fort ta det litt ille opp og føle at det er ment mer alvorlig enn det egentlig er.

Når det er sagt, så er det også snakk om en gruppe på godt over tyve stykker. Alle kommer ikke til å like hverandre. Sånn er det bare.



Her er det bare å bøye seg i støvet over din inside informasjon

Go Up