• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Noe for Brann? Store talenter vi burde vurdere!

Started by Paldan73, June 18, 2006, 03:32:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Paldan73

Jeg var i Oslo denne helgen, og fikk med meg et rykte om 2 unggutter som skal være aktuelle for Hartlepool i England og Tromsø her i Norge.

Den ene, Marius (har glemt etternavnet), er født i -89 og kan spille både på midtbanen og i angrep. Etter hva jeg har hørt om han, så tror jeg dette kan være en ny Robbie Winters! Han har en ekstrem teknikk, godt overblikk og kan gjøre ting med ballen dere aldri trodde var mulig!

Den andre er Christoffer Olafsen, noe eldre enn Marius da han er født i -87. Han er en solid defensivt, men bidrar også offensivt. Hans viktigste ferdigheter er nok kondisjonen, farten og innleggsfoten. Passer best på høyre back, men kan kle andre posisjoner.

Noe for Brann? Begge er klubbløse nå til sommeren, og jeg tror de kunne styrket jr.-laget kolossalt og også vært god backup for den tynne A-stallen.
eia Brann, Heia Brann!

Rabrove

Har selv sett disse to guttene i aksjon, og jeg må si begge er noe for Brann. Har selv hørt rykter om overgang allerede etter å ha snakket litt med "inside" personer i klubben. Meget spennende om dette stemmer.

Jeg tror begge vil være med å heve dagens Brann-lag (om det faktisk er mulig med den formen vi er i).

Håper dette stemmer, for unge talenter er alltid gledelig å se.

Spesielt Chrstoffer tror jeg vil gjøre det skarpt, da han har litt mer kjøtt på beina, og er noe eldre.

monzilla

C@Bøe_79

Hvor kommer disse guttene fra?
Tydeligvis ikke Bergen siden det ble hørt om i Oslo, og BA/BT bruker plukke opp slikt som dette FORT!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

The Boss

LOL, et stalltips fra meg er at nr 1 å nr 2 er samme person...Stå på!

Mr_Soma

Haha... er det mulig.
04:32 poster Paldan73 innlegget, 3 minutter senere svarer Rabrove. Tilfeldig? neppe.

Hvis de er så supre talenter, hvorfor er de da klubbløse snart?

Nei tror nok det er Christoffer og Marius som har store problemer nattestid.

C@Bøe_79

Og tilfeldig at begge har samme sak som første innlegg..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "monzilla"har dere to samme ip?

Det virker jo unektelig noe mistenkelig at det kommer et nytt medlem kl. 0432. Og på dette tidspunkt (midt på natten) sitter det tilfeldigvis en og leser på forumet, en som tilfeldigvis ikke er medlem, en som tilfeldigvis mener at "Oi! Her skriver en om to spillere jeg også tilfeldigvis har sett". (Og som neppe mange andre har inne har sett) "Her må jeg bli medlem og skrive!". Og så rekker han altså å lese hele innlegget, melde seg inn på forumet og skrive et relativt langt innlegg på de neste 3 minuttene? Enten er det ham selv. Eller så er det to kompiser som på vei hjem fra byn har blitt enige om å bli medlem på forumet og skrive om disse spillerne.
Legg ned hele klubben!

abe78

Hehe. Skikkelig artig sak dette her. Det er også litt merkelig at det første innlegget er endret 2 minutter etter at det andre er postet. Ser tydelig et click -clack mønster her (eller log-on, log-off, log-on).
.og husk!

Esskåbrann

Jaja, dette var jo "interessant" lesning.

Når stenges tråden?
å skal det skje!

Bataljonen

Og der ble denne saklige tråden slettet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up