• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

KARADAS er klar!

Started by MortyMoe, June 16, 2006, 21:21:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MortyMoe

Da er endelig gullgutten vÃ¥r klar for Brann! Dette vil ikke akkurat svekke Branns sjanser til Ã¥ gÃ¥ "hele veien" i Ã¥r.. Det lukter GULL, det lukter GULL! SÃ¥ fÃ¥r vi krysse fingrene for at Karadas vil spille der Brann trenger han mest...  :D


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2152136.ece


Ikognoti

Dette kan bli bra, gutter!

Azar kan brukes som spiss og midtstopper, dette er noe vi trenger i forsvaret, en som er god på hodet og har brukbar fart.

GULL 2006!

EvenSteven

Dette var konge..........

Mannen vil tydeligvis svært gjerne spille for Brann, og kanskje har en fotballfrue for en gangs skyld kommet oss til gode??

Uansett... Vær så snill å ikke komme med masse negative innspill om gamle dager og vannet under broen, spilt melk osv.......

Ett steg nærmere seriegull tenker nå jeg......

Bruiser

Quote from: "MortyMoe"SÃ¥ fÃ¥r vi krysse fingrene for at Karadas vil spille spiss..  :D

Absolutt ikkje! Håper og trur Azar er ei forsterkning utelukkande for midtstopperplassen og ingenting anna. Vi er godt forspente framme ved Sætern, Rob, Migen, Charlie og TFL, dessuten er ikkje Azar akkurat noke målmaskin. Der det er størt behov for Azar er definitivt i midtforsvaret.

Mannen som fekk gode skussmÃ¥l av engelske kommentatorer for sitt stopperspel mot spelerar som Robben og Drogba bør fÃ¥ spele stopper i  Brann :)
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BRANN - FOR ALLTID

RANN - FOR ALLTID

Mr_Soma

Når Azar vraker topplønn i Belgia fremfor Brann og Bergen så sier det sitt. Greit, han tjener masse penger her også,men proffspill i Anderlecht betyr mye penger. Han hadde vel tjent seg søkk i Russland også,men der fikk han vel rynker i pannen med en gang landet ble nevnt.

Uansett, Azar - du er tilgitt av meg ihvertfall!

1963 - 2006!

Knasen

hvorfor er alle så sure på han. Hjalp han ikke oss ut av en pengekrise, eller kanskje ikke helt ut da.

naitsirk

Quotehvorfor er alle så sure på han. Hjalp han ikke oss ut av en pengekrise, eller kanskje ikke helt ut da.


strengt tatt so va da vel rbk som hjalp oss.
dei tjente i tillegg gode pengar på han.

Mr_Soma

Tørr vi håpe på enda en signering? Jeg er stygt redd for at det blir med dette ene kjøpet. For det er snakk om VELDIG mye penger, både pris og lønnsmessig.

Blir en liten problemstilling, om vi heller skulle brukt penger på flere spillere enn alt på en.

Men for all del, Azar blir en stor forsterkning, får vi bare håpe at han får trent godt nå frem mot Ham Kam.
Kamma skal slå's,Viking hjemme blir en farlig nøtt. Men de er nødt å få igang samhandlingen i laget med disse nye spillerne. Det tror jeg ikke de klarer allerede mot Brann.

6 poeng etter Vikingkampen, da er vi jaggu på god vei til å ta hele kaken denne sesongen. Vinner vi ikke i år, vinner vi aldri.

Brannmus

Sannheten er vel at Brann var på randen av konkurs, hørte at RBK var interessert og ringte selv opp til bartebyen for å forhøre seg om de var villig til å kjøpe Karadas.

Salget reddet Brann fra konkurs og gav Karadas et ufortjent Judas stempel. Nå i ettertid ha mange fått med seg historien bak dette og da ser jeg ikke engang noe å tilgi. Sannheten her er at Karadas gjorde en innsats for klubben med å gå til en erkefiende og dermed reddet klubben i sitt hjerte.

Nå har han takket nei til mange tilbud om mye penger, alt for å komme tilbake til Brann. Han fortjener en varm velkomst når han igjen tar på seg Branndrakten.

krøvel vellevold

Quote from: "naitsirk"
Quotehvorfor er alle så sure på han. Hjalp han ikke oss ut av en pengekrise, eller kanskje ikke helt ut da.


strengt tatt so va da vel rbk som hjalp oss.
.


Ja eg elskar både Rosenbårg å Azzar på grunn a det!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Knasen"hvorfor er alle sÃ¥ sure pÃ¥ han.  .


Alle? Det er ingen som er sure på ham nå. Folk glemmer fort og vender kappen etter vinden. Begynte forresten å like Osama Bin Laden med en gang eg hørte han hadde kjøpt Arsenal-drakt på en tur i London for mange år siden!
Legg ned hele klubben!

Kruxleiven

Quote from: "Brannmus"Sannheten er vel at Brann var på randen av konkurs, hørte at RBK var interessert og ringte selv opp til bartebyen for å forhøre seg om de var villig til å kjøpe Karadas.

Salget reddet Brann fra konkurs og gav Karadas et ufortjent Judas stempel. Nå i ettertid ha mange fått med seg historien bak dette og da ser jeg ikke engang noe å tilgi. Sannheten her er at Karadas gjorde en innsats for klubben med å gå til en erkefiende og dermed reddet klubben i sitt hjerte.

Nå har han takket nei til mange tilbud om mye penger, alt for å komme tilbake til Brann. Han fortjener en varm velkomst når han igjen tar på seg Branndrakten.


Give me a fucking break! Jada! Superfantastiske Azar! For en helt! Flotte folk i RBK også som reddet oss! Cut that crap man! Ja, Azar er tilgitt, men jeg blir dårlig av å lese forherligelsen din av hva som skjedde og hvor fantasktisk alle unntatt Brann er! Det er spesielt at Azar har sagt nei til alle disse klubbene som ville ha ham, men jeg forstår ikke hvorfor.

krøvel vellevold

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "Brannmus"Sannheten er vel at Brann var på randen av konkurs, hørte at RBK var interessert og ringte selv opp til bartebyen for å forhøre seg om de var villig til å kjøpe Karadas.

Salget reddet Brann fra konkurs og gav Karadas et ufortjent Judas stempel. Nå i ettertid ha mange fått med seg historien bak dette og da ser jeg ikke engang noe å tilgi. Sannheten her er at Karadas gjorde en innsats for klubben med å gå til en erkefiende og dermed reddet klubben i sitt hjerte.

Nå har han takket nei til mange tilbud om mye penger, alt for å komme tilbake til Brann. Han fortjener en varm velkomst når han igjen tar på seg Branndrakten.


Give me a fucking break! Jada! Superfantastiske Azar! For en helt! Flotte folk i RBK også som reddet oss! Cut that crap man! Ja, Azar er tilgitt, men jeg blir dårlig av å lese forherligelsen din av hva som skjedde og hvor fantasktisk alle unntatt Brann er! Det er spesielt at Azar har sagt nei til alle disse klubbene som ville ha ham, men jeg forstår ikke hvorfor.
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

Jeg glemmer aldri bildene når han kysset RBK-logoen på drakten like etter overgangen fra Brann.

Bilder som dette er helle ikke lett å svelge :



Uansett, Azar er Brannspiller nå. Så får vi la han starte på blanke ark.

paf

Quote from: "Mr_Soma"
Uansett, Azar er Brannspiller nå. Så får vi la han starte på blanke ark.

Absolutt. For meg er (nesten*) alle som vil spille for Brann velkomne og i dette tilfellet er han velkommen tilbake for min del (uten at det nødvendigvis spiller noen rolle). Jeg synes ikke det er noen grunn til å forherlige det som har skjedd, men at det får være sånt vi legger bak oss så vi kan forholde oss til ham som en hvilken som helst annen Brann-spiller.

* Nesten alle er velkomne, men en viss Flo kan holde seg langt vekke.

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"Jeg glemmer aldri bildene når han kysset RBK-logoen på drakten like etter overgangen fra Brann.

Bilder som dette er helle ikke lett å svelge :



Uansett, Azar er Brannspiller nå. Så får vi la han starte på blanke ark.
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

(* du glemte også en viss pokerspiller)

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"(* du glemte også en viss pokerspiller)


Han forlot Brann fordi han visste at det ville gjøre Brann bedre at han kom seg vekk. Så jeg elsker ham!
Legg ned hele klubben!

runarnormann

Den fortapte soenn er kommet hjem!  Kommer til aa juble og klappe som aldri foer naar Karadas blir presentert.

AZAR AZAR AZAR KARADAS!!!!!
egenden Alf Dahl

paf

Quote from: "krøvel vellevold"
Han forlot Brann fordi han visste at det ville gjøre Brann bedre at han kom seg vekk. Så jeg elsker ham!

Ja, det er sannelig mannen med hjerte pÃ¥ rett plass (jfr intervju i d12m i sin tid). Kanskje vi skulle hatt en liten kronerulling for Ã¥ fÃ¥ til en Runar-statue pÃ¥ Ulriken? Jeg tenker meg noe lignende Jesus-statuen i Rio, bortsett fra at Runar ikke har skjegg da. Og sÃ¥ kunne han hatt en kortstokk i den ene hÃ¥nden og en ball  i den andre? Skjønt jeg tenker at han kanskje var litt kort tid i klubben til Ã¥ fÃ¥ en sÃ¥nn ære? Da er det nok bedre med en gigantstatue av Azar - kanskje leiende pÃ¥ en hest - som disiplene kan reise opp og tilbe gjennom uken.

Mr_Soma

hehe... nå henviste jeg til paf sitt innlegg...men uansett,han er et kapittel for seg.

Men jeg her helt enig med deg Krøvel, Ã¥ drive Ã¥ forgude Azar før han i det hele tatt har prestert noe for Brann blir for dumt.  (les: i 2006)

Da blir vi gjort til latter igjen av resten av supporternorge, å gå fra å drapstrue han til å elske han noen år etter, blir for meg vel merkelig.

Uansett, Azar, skal ikke kutte av deg hånden enda. Du skal få en sjanse eller to, så lenge du ikke stikker når første og beste tilbud kommer.

Brannmus

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "Brannmus"Sannheten er vel at Brann var på randen av konkurs, hørte at RBK var interessert og ringte selv opp til bartebyen for å forhøre seg om de var villig til å kjøpe Karadas.

Salget reddet Brann fra konkurs og gav Karadas et ufortjent Judas stempel. Nå i ettertid ha mange fått med seg historien bak dette og da ser jeg ikke engang noe å tilgi. Sannheten her er at Karadas gjorde en innsats for klubben med å gå til en erkefiende og dermed reddet klubben i sitt hjerte.

Nå har han takket nei til mange tilbud om mye penger, alt for å komme tilbake til Brann. Han fortjener en varm velkomst når han igjen tar på seg Branndrakten.


Give me a fucking break! Jada! Superfantastiske Azar! For en helt! Flotte folk i RBK også som reddet oss! Cut that crap man! Ja, Azar er tilgitt, men jeg blir dårlig av å lese forherligelsen din av hva som skjedde og hvor fantasktisk alle unntatt Brann er! Det er spesielt at Azar har sagt nei til alle disse klubbene som ville ha ham, men jeg forstår ikke hvorfor.

En break kan du gjerne ta deg. Kanskje ta en pust i bakken og roe deg ned. Har vel ikke sagt at Azar er superfantatisk. Som fotballspiller har han mye igjen å bevise når han nå returnerer til Brann.

Når det gjelder overgangen, så kan folk krangle om den og hva de tror skjedde. Brann var i en krise og måtte selge spiller. Azar var attraktiv og ble solgt. Jeg mener ikke dette var en tabbe av klubben. Tror det var det eneste riktige å gjøre.

For Azar var det heller ikke så mye å gjøre. Helt klart var det et skritt opp i karrieren, men hadde alle ting vært likt, så har han vel sagt han ville blitt i Brann.

Azar er ingen gud for meg, jeg har egentlig ikke noe spesielt forhold til han. Har ikke hatt det siden han forlot Brann. Jeg er bare opptatt av at folk som fortsatt mener han sviktet Brann, tar feil.

Når han nå kommer tilbake til klubben er det veldig mye snakk om at alt skal være glemt. Jeg bare mener at om de fleste faktisk hadde hatt litt mer innsikt i prosessen rundt salget av Azar, så hadde det ikke vært så mye å tilgi.

Uansett, det fører ikke noe godt med seg å ripe opp i gamle sår. Azar er igjen blitt Brannspiller. Nå starter han på nytt, og som alle andre, så må han prestere på banen for å vinne tillit og status hos publikum.

Mitt håp er at om Azar skulle få en tung start, så vil ikke fortiden bli dradd frem og brukt i mot han på noen måte.

Mr_Soma

Jeg ser han for meg mot Viking, det står 1-1 til det 87' minutt.
Brann har corner,på Hansa-siden.
Andresen curler den inn i boksen, på bakerste kommer Azar å stuper den inn.
Løper mot SS,river av seg drakten,blotter six-packen han så smått har begynt å opparbeide seg etter litt publiv i England, kysser Brann-logoen å alle elsker han. Han er Gud,Maradona og Ronaldiho på samme tid.

Judas? Rbk? Hva er det for noe? Aldri hørt om...

paf

Quote from: "Brannmus"Når han nå kommer tilbake til klubben er det veldig mye snakk om at alt skal være glemt. Jeg bare mener at om de fleste faktisk hadde hatt litt mer innsikt i prosessen rundt salget av Azar, så hadde det ikke vært så mye å tilgi.

Og du har en innsikt i prosessen som vi andre ikke har, mener du? Så du Azar spille skandaløse andrelagskamper dette året? Satt du på styrerommet og fulgte med? Som Krøvel har dokumentert er det ganske så mye å tilgi, glemme og legge bak seg. Det gjør jeg gjerne og med glede. Men da kreves det også at vi ikke får servert en styre/Azar-vennlig variant av en sak som hadde svært mange sider midt i trynet hele tiden. Jeg har ikke noe ønske om å gå rundt og krangle om hvorvidt Azar sviktet Brann eller ikke. Mitt syn på akkurat det bør være ganske så kjent. Kan vi ikke ha fokus på det sportslige og på fremtiden i steden? Nå blir han vel Brannspiller enten vi liker det eller ikke, og da synes jeg det er vesentlig mer relevant å diskutere hva han kan bidra med i tiden fremover.

Brannmus

Quote from: "paf"
Quote from: "Brannmus"Når han nå kommer tilbake til klubben er det veldig mye snakk om at alt skal være glemt. Jeg bare mener at om de fleste faktisk hadde hatt litt mer innsikt i prosessen rundt salget av Azar, så hadde det ikke vært så mye å tilgi.

Og du har en innsikt i prosessen som vi andre ikke har, mener du?

Ja,  faktisk. Saken har mange sider, og ikke alle er like velkjente, men jeg sier ikke at Azar er "fri for skyld". Han hÃ¥ndterte ikke alle ting pÃ¥ en strÃ¥lende mÃ¥te. Mye av det som ble sagt og gjort, bÃ¥de av Brann og Azar var klønete. Det er en skam, for det var med pÃ¥ Ã¥ forvrenge mye av vrikeligheten.

Jeg har vel heller ikke sagt meg uenig med mye av det andre har sagt om denne saken. Det handler vel her om hva man vektlegger av det man vet og hvordan man vurderer dette opp mot hverandre. Om det gav noen mening så seint på kvelden.

Quote from: "paf"Kan vi ikke ha fokus på det sportslige og på fremtiden i steden? Nå blir han vel Brannspiller enten vi liker det eller ikke, og da synes jeg det er vesentlig mer relevant å diskutere hva han kan bidra med i tiden fremover.

Dette er jeg helt enig i.  Jeg kunne ikke sagt det bedre selv og jeg har allerede prøvd en gang.

Jeg legger alt bak meg og bruker ikke mer tid på å kommentere det som har skjedd. Det kommer vi aldri til å bli enig om, og jeg tror aldri noen av oss kommer til å vite den fulle og hele sannheten.

Kanskje den beste måten å se på dette er så enkelt som mulig.

Brann har fått seg en ny spiller. En spiller vi ikke har sett spille noe særlig egentlig. Vi vet ikke helt hva han er god for, eller hva slags kar han er.

Som Migen, Janez, Arnoud og alle andre nye spillere, så får han begynne med å vise seg frem på trening. Spille seg inn på laget og presentere seg for supporterne.

Bolsen

Fyren va jo knapt nok 20 år når han dro te Rbk..Sett dere i hans sko når alt dette skjedde da!

BrannFa(e)n

Krøvel, jeg skal ikke være sint over dine innlegg nå. Jeg henviser nå til det første (kanskje det ikke var det første, men iallfall et ganske langt et) innlegget ditt hvor du etterlyser alle de som var sint. Det var (for en gangs skyld) et velskrevet innlegg, og da kan jeg være den første som står frem.

Jeg likte ikke at Azar stakk. Dette ga jeg også uttrykk for. Jeg bærte lenge nag til han. Det han gjorde i RBK-drakten spesielt på Brann Stadion er noe jeg ikke gidder å tillgi. Det var et soleklart svik og han vil aldri bli noen "helt" etter noe slikt. Han er langt nede på rangstigen hvis jeg skal rangere Brannspillere etter hvem jeg foretrekker. Faktisk tror jeg han er helt nederst.

Jeg synes heller ikke at Azar er noe å bruke 8 millioner på. Hvis Azar blir den eneste "forsterkningen", er dette i mine øyne en komplett skandale, uten at jeg gidder å argumentere for det ytterligere. Riktignok viser han "baller" ved å si nei til mange flere millioner, men han har vel nok av de allerede, pluss at lønnen i Brann slettens ikke gjør at trygd ikke er det første han oppsøker.

Selvfølgelig skal jeg ikke pipe på han, men Azar er faen like mye helt. Han er en helt ordinær klyseaktig Brannspiller. Ingenting mer. Jeg står for alt jeg har sagt de siste årene, og jeg står for alt jeg har skrevet i dette innlegget.
rannfasiten

BrannFa(e)n

Quote from: "Bolsen"Fyren va jo knapt nok 20 år når han dro te Rbk..Sett dere i hans sko når alt dette skjedde da!


Ja stakkars han at han ikke var eldre!! Hvordan klarte han å bare være så ung?
rannfasiten

Bolsen

Saklighet på sitt beste...

BrannFa(e)n

Svarer på samme måte som deg. Skjønner ikke hva det at han er 20 har med saken å gjøre. Kall meg gjerne dum om det er åpenbart, men nei. Alderen har ingenting med saken å gjøre.
rannfasiten

bernu

Quote from: "BrannFa(e)n"Svarer på samme måte som deg. Skjønner ikke hva det at han er 20 har med saken å gjøre. Kall meg gjerne dum om det er åpenbart, men nei. Alderen har ingenting med saken å gjøre.


Så klart alder har endel med denne saken å gjøre !
Azar var ung, i den alderen tenker man ofte ikke konsekvenser, bare handling. Azar ble fucket i hodet av å ha en trener på landslaget som ba han spille én plass, mens klubbtreneren ville noe annet.
I tillegg var Brann på konkursens rand og tilbydde han til RBK.
De aller fleste 20 åringer i Norge ville takket ja til det tilbudet på den tiden. RBK var tross alt Norges klart beste lag. I motsetning til Brann da.
At han jublet for scoring mot Brann setter jeg på kontoen for ungdommelig glede og spontanitet.

Det viktige nå er at han takket nei til STORE penger i andre utenlandske klubber og kom hjem til Bergen. Dette viser klubbfølelse.
Jeg håper at Azar bidrar til at Brann tar gullet i år, da er det endel her som kan sitte hjemme og sutre over at Azar og alt han har gjort eller ikke gjort. Mens vi andre feirer seriegullet med Azar på Torgallmenningen.
HANSA - Z

BrannFa(e)n

rannfasiten

abe78

Miljøet rundt Karadas leser kanskje disse trådene eller får de opplyst indirekte. Tenk på det, mannen har ikke bestemt seg enda. I hvert fall ikke 100 %. Tror det er lurt å holde litt kjeft med usaklighetene eller så kan vi risikere at dette blir slått stort opp i media også. Ikke skriv i fylla nå i natt i hvert fall.

Jeg tar i mot han med åpne armer. Det han gjør nå overskygger (feil ord men) helt det han gjorde da han gikk til Rosenborg og kampene i hvit drakt på stadion. Han sier kanskje nei til toppklubber for å komme hjem til Bergen for en ny start. Klart han er en engel, men det er det ingen i Brann som er.
.og husk!

Xminator

Quote from: "paf"
Quote from: "krøvel vellevold"
Han forlot Brann fordi han visste at det ville gjøre Brann bedre at han kom seg vekk. Så jeg elsker ham!

Ja, det er sannelig mannen med hjerte pÃ¥ rett plass (jfr intervju i d12m i sin tid). Kanskje vi skulle hatt en liten kronerulling for Ã¥ fÃ¥ til en Runar-statue pÃ¥ Ulriken? Jeg tenker meg noe lignende Jesus-statuen i Rio, bortsett fra at Runar ikke har skjegg da. Og sÃ¥ kunne han hatt en kortstokk i den ene hÃ¥nden og en ball  i den andre? Skjønt jeg tenker at han kanskje var litt kort tid i klubben til Ã¥ fÃ¥ en sÃ¥nn ære? Da er det nok bedre med en gigantstatue av Azar - kanskje leiende pÃ¥ en hest - som disiplene kan reise opp og tilbe gjennom uken.


Runar Norman-byste i pisoaret på Hansa :)

Og takk til PAF for at han legger ting som er gjort og sagt bak seg. Det som har skjedd har skjedd, nå har vi fotballkamper å vinne. Blanke ark for Karadas, og absolutt ingen grunn til å forherlige det som skjedde i 2002. Det var pinlig for Brann, oss supportere og Karadas selv. De eneste som kom ut av den saken med hevet hode var RBK, og til helvete med dem.

Xminator

Eventuelt vannfaste bilder? Eller laminerte bilder? Rekdal er jo en klar kandidat for å bli hedret i pissoaret :) Han liker jo som kjent ikke å bli pisset på...

tormi

Quote from: "BrannFa(e)n"Svarer på samme måte som deg. Skjønner ikke hva det at han er 20 har med saken å gjøre. Kall meg gjerne dum om det er åpenbart, men nei. Alderen har ingenting med saken å gjøre.


Selvfølgelig har det det - folk er så blind og dømmende at jeg blir kvalm. Rett før også jeg skaffer meg en tatovering: "Only God can judge me".

Jeg blir kvalm av alle dere som slenger så mye drit, kvalm.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Ã?

Vi har nå en unik sjanse til å vinne serien, og denne sjansen blir ikke svekket av at vi får Azar med oss.
Det største hinderet for suksess er at enkelte "supportere" begynner med latterlig hets av dem som skal gjøre jobben på banen.
INGEN som skal prestere noe på banen for Brann skal hetses, UANSETT.

Denne ynkelige gjengen som igjen kommer trekkende med gammelt oppgulp er å betrakte som JUDASER av verste slag.

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Det er jo typisk at folk trekker i skyttergravene pga Azar.

Nei, han var helt uskyldig og reddet Brann.
Nei, han var kynisk og melte bare sin egen kake.

Spiller det noen rolle nå? Eneste vi bør gjøre fremover er å dømme han etter hva han presterer på banen. Jeg tror han blir en suksess. Andre er mer skeptisk. Greit nok. Men å forhåndsdømme han pga gammelt grums blir for dumt. Vi SKAL støtte alle nye spillere som tar på seg den røde drakten! Det gjør vi i alle fall der jeg kommer fra...
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: Det største hinderet for suksess er at enkelte "supportere" begynner med latterlig hets av dem som skal gjøre jobben på banen.
INGEN som skal prestere noe på banen for Brann skal hetses, UANSETT.

Denne ynkelige gjengen som igjen kommer trekkende med gammelt oppgulp er å betrakte som JUDASER av verste slag.


For det første så er det ingen som har sagt at de skal hetse eller pipe på Azar. Hva vi skriver her inne på forumet, har ingenting å si. Azar vet at folk var rasende på ham i 2002, så han bør jo ikke være overrasket om noen han kjenner har lest på forumet at det fremdeles er noen med hukommelse blant Brann-supporterne.

"Denne ynkelige gjengen som kommer trekkende med gammelt oppgulp"??? Det er for det første bare 4 år siden. For det andre så er det mer ynkelig med folk som driver og snur kappen etter vinden. Kjempejudas og sviker når han går til RBK. Og så kommer han tilbake til Brann fordi han er desperat etter spilletid, og da er han plutselig Jesus! Skulle likt å se om folk f.eks. hadde godtatt at Flo kom tilbake. Han var jo også omgitt av fæle rådgivere, var ung og naiv, osv. Og han gikk i hvert fall ikke til erkerivalen, og han betalte en mill av egen lomme til Brann. Jeg frikjenner ikke ham, men er det så mye verre det Flo gjorde enn det Azar gjorde?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"


"Bare 4 år"??? Folk er jo fremdeles rasende på Flo for noe han gjorde for 9 år siden...
Legg ned hele klubben!

Tom C

Det er som vanlig svart-hvit diskusjon her inne. En person slenger drit om Karadas, mens neste er helt i harnisk over at "alle" slenger drit. Det er noen her inne på forumet som alltid skal "vinne" diskusjoner for enhver pris. Istedenfor å holde ting på et saklig nivå, og kanskje av og til forsøke å forstå hva motdebattantene faktisk mener istedenfor å ignorere de poengene som kan være gode og alltid ta tak i det man kan krangle videre på.

Fakta er vel at selv om det finnes et lite mindretall som har sterke meninger om Karadas er vel de aller fleste ganske reflekterte når det gjelder overgangen. Azar kommer til å bli behandlet som enhver spiller i den vakre røde drakten, og vi håper alle at han skal bidra til å gjøre forsvaret til Brann enda tettere enn det har vært så langt. Brann-stallen blir stadig sterkere, og jeg er ihvertfall for tiden superoptimistisk hvis vi ikke selger noen i dette vinduet.
Aldri mer Obos....

Nixon

Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"At Azar "reddet" Brann økonomisk er ikke en ny sak - dette har vært kjent i mange år så folk som påstår at dette er noe vi nettopp har servert må holde munn.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Folk eier ikke kritisk sans. Det er liksom bare å si noen søte ord i supporternes ører, så logrer alle!


Mens andre ikke klarer å se at det kanskje er en mellomting...
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Tom C"Det er som vanlig svart-hvit diskusjon her inne. En person slenger drit om Karadas, mens neste er helt i harnisk over at "alle" slenger drit. Det er noen her inne på forumet som alltid skal "vinne" diskusjoner for enhver pris. Istedenfor å holde ting på et saklig nivå, og kanskje av og til forsøke å forstå hva motdebattantene faktisk mener istedenfor å ignorere de poengene som kan være gode og alltid ta tak i det man kan krangle videre på.

Fakta er vel at selv om det finnes et lite mindretall som har sterke meninger om Karadas er vel de aller fleste ganske reflekterte nÃ¥r det gjelder overgangen.  .


De fleste er ganske reflekterte? De som plutselig har glemt det som skjedde i 2002; er det disse som er reflekterte? Og er det MEG du mener som den personen som slenger drit om Karadas? Jeg forteller vel egentlig bare hva som skjedde i halvåret før og halvåret etter han gikk til RBK. Er det å komme med sannheten "å slenge drit"? Jeg slenger vel egentlig mest drit om dere som snur kappen etter vinden og plutselig ser på ham som den hjemvendte frelser - fire år etter at han var KJEMPEJUDAS!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Folk eier ikke kritisk sans. Det er liksom bare å si noen søte ord i supporternes ører, så logrer alle!


Mens andre ikke klarer å se at det kanskje er en mellomting...


Jeg ser vel for faen at det er en mellomting! Jeg skal hverken pipe på ham, eller juble for ham. I motsetning til de fleste andre her inne som elsker ham og går 100% for "renvaske-Azar"-teorien og 0% for "Azar-er-en-sviker"-teorien. Folk har fått høre Bjørn Dahl si at "vi måtte selge Azar", og da var plutselig alt greit!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Tom C"Det er noen her inne pÃ¥ forumet som alltid skal "vinne" diskusjoner for enhver pris.  .


Vel, det kan man jo si om alle man er uenig med.
Legg ned hele klubben!

Go Up