• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gratis billettene til Viking kampen

Started by rhumbor, June 11, 2006, 18:24:42 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

rhumbor

Det stod på brann.no at hvis man kjøpte billetter til hjemmekampen mot Viking før 25.juni, skulle man få med gratis billetter til IFK Gøteborg kampen med på kjøpet. Kjøpte billetter til viking kampen igår men på Mix Minde såg de bare dumt på meg når jeg spurte om gratis billettene. Noen som har opplevd lignende, og vet eventuellt bataljonen noe om hva som må gjøres for å få tak i billettene, Har også sendt en mail til Brann om dette så jeg legger ut tilbakemeldingen her i tillfelle noen andre skulle møte på problemet...

Brannmus

Det er vel sikkert slik at du bare tar med deg billetten til Vikingkampen, viser den til vaktene som ikke river av stubben og så går du inn.

Bataljonen

Vi har planer om å ta kontakt med Brann denne uken for å avklare dette.Og ikke minst, hva med de som allerede har kampbillett(partoutkortinnehaverne). Men det står ikke at man får en billett til treningskampen men at denne er inkludert i billettprisen, så går utifra at man viser kampbilletten som brukes til Vikingkampen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Helt utrolig at de ikke formulerer denne meldingen bedre! Det er altså rundt 9000 p-kort-innehavere (eller 10500 eller 11000 eller 11500, i følge dem selv). Likevel klarer de å "glemme" disse.

Driter de i p-kort-innehaverne og lar dem IKKE få denne fordelen?

Er p-kortinnehaverne med i betraktningen? I så fall burde de jo spesifisert dette i meldingen på brann.no. De må jo skjønne at spørsmålet vil dukke opp!

Eller har de ikke tenkt på at de har p-kortinnehavere i det hele tatt?

Det er ALLTID noe med Brann og billetter! Det er ALLTID uklart hva som menes i meldinger derfra, hva som skjer, forskjellige priser oppgitt, osv. Sjekket billettluka.no senest i går, og det står FREMDELES 220 kroner på samtlige sitteplasser unntatt på BT. Mens det på brann.no's priskart for de neste kampene står helt andre priser og også inndelt i mange priskategorier. Vil de i det hele tatt ha tilskuere på kampene? Mens RBK nesten kaster billetter etter folk, sitter Brann omtrent og sier "Skal du absolutt se kampene våre, så får det bli ditt problem! Du kan ikke forlange at du skal vite hva det koster til enhver tid". Ikke engang når du henvender deg om saken, skjer det noe.
Legg ned hele klubben!

rhumbor

Er helt enig....har hatt noe problemer med billettkjøp hver kamp denne sesongen.....det toppet seg før 16 mai kampen da jeg skulle ha tak i billetter til BT tribunen, der det endte med at jeg sendte mail til bataljonen,brann og billettluka.

Kom i dialog med Brann ved Kristian Jæger, men det virket det litt motsatt av det du nettopp sa krøvel: "Har du ikkje partour kort så er det ditt problem at vårt system ikke virker." Det var slik jeg forsto det.
Han pekte på at hadde man partuot kort var man sikret billetter til alle kamper, men som jeg sa til han har ikke alle råd i desember til å bla opp for 2-3000 kroner. Før hadde de løsningen at man kunne ta partoutkortet på avbetaling men dette var visst ikkje aktuelt.

Den gangen (16.mai)  ordnet det seg heldigvis for meg men det hele er et sabla rot. Billettpriser som er forskjellige, Billettluka som plutselig enten ikke selger billetter til kampene, ellers så er det utsolgt samtidig som det står at det er masse ledige billetter på oversikten.

Det er tydelig at de har hatt problemer med innkjøringsfasen og det hadde vært helt greit om det var snakk om de første 2-3 kampene i sesongen. Men nå snakker vi juni og enda er det alltid en eller annen form for rot hver gang nye billetter legges ut. Håper snart at Bataljonen, eller helst Brann selv tar tak i dette og innser at ting ikkje fungerer....

Bataljonen

Quote from: "rhumbor"Håper snart at Bataljonen, eller helst Brann selv tar tak i dette og innser at ting ikkje fungerer....

Nå er da ikke dette vårt problem at det ikke har fungert, men det vi har gjort på vegne av våre medlemmer er å krevd en redegjørelse på hva som skjer og denne redegjørelsen har vi fått lovet før Viking kampen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

rhumbor

QuoteNå er da ikke dette vårt problem at det ikke har fungert, men det vi har gjort på vegne av våre medlemmer er å krevd en redegjørelse på hva som skjer og denne redegjørelsen har vi fått lovet før Viking kampen.

Skjønner dette, mente ikkje at det var dokkers problem i utgangspunktet, men jo flere som klager jo fortere blir det kanskje gjort noe med dette, og da hjelper det nok også at også at det kommer et lite hint fra dere om at det ikkje fungerer.

bran(D)am

På den billetten man kjøper til Viking kampen står det med liten skrift at den gjelder også til treningskampen den 25 juni. Man må bruke billetten til Viking kampen da som "bevis".
onderbrann

krøvel vellevold

Quote from: "bran(D)am"På den billetten man kjøper til Viking kampen står det med liten skrift at den gjelder også til treningskampen den 25 juni. Man må bruke billetten til Viking kampen da som "bevis".
Legg ned hele klubben!

Nixon

Her klager mange fordi Brann ikke gjør noe for å få folk til kampene.
Nå gjør de noe for å få NYE tilskuere, og da er det plutselig galt fordi man ikke tenker på de som allerede har billett til kampen.
Er vi små unger?
Drit nå i den hundrelappen den treningskampen vil koste. Betal med glede og applauder at noen i Brann tenker nye tanker!
Rød makt på Hansa!

rhumbor

Har snakket med Brann og de påstår også at dette skal stå på billettene.Men jeg har sett på billettene opptil flere ganger for å være sikker og det står ingenting om det på viking billettene som jeg har fått ihvertfall.... Er enig med deg Nixon at de hundre kronene ikkje betyr så mye men for meg handler dette om prinsippet. Hver kamp er det problemer av ett eller annet slag om billettene, det er derfor jeg laget en sak av dette...

anders_flanderz

vil det ikke bli gøyere å se kampen med over 10.000 tilskuere på stadion,, en knappe 4,000 som det var mot birmingham i fjor???

selv om de fleste då kjem inn pga p.kortet???????

eg selv har p.kort...og eg er i tvil om eg kjem til å gå om eg må betale for den kampen og. Synes det er rart når en har kjøpt partour kort..så må man kjøpe billetter senere..!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Brannmus

Quote from: "Brannmus"Det er vel sikkert slik at du bare tar med deg billetten til Vikingkampen, viser den til vaktene som ikke river av stubben og så går du inn.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4826

Jeg liker når jeg har rett. Skjer ikke så ofte. Da er vel denne saken dø og mange har hisset seg opp nok en gang over et eneste stort hvis.

abe78

Dette var oppklarende:

"Det du derfor må gjøre er å ta med deg billetten til kampen mot Viking, vise den, så ta godt vare på den frem til kampen mot Viking 17. juli."

Forbanna uproft. Leser de igjennom dritten de legger ut eller? Alle skjønner hva de mener, men det er en unødvendig feil.
.og husk!

fettnok

ette går aaaaaldri bra!

Brannmus

Quote from: "abe78"Dette var oppklarende:

"Det du derfor må gjøre er å ta med deg billetten til kampen mot Viking, vise den, så ta godt vare på den frem til kampen mot Viking 17. juli."

Forbanna uproft. Leser de igjennom dritten de legger ut eller? Alle skjønner hva de mener, men det er en unødvendig feil.

Hva er feilen her egentlig. Kanskje en litt kronglete setning, men er vel riktig?

abe78

Skal det ikke stå IFK Gøteborg et av stedene i stedet for Viking?

Litt merkelig med solide feil en "oppklarende" melding.
.og husk!

Brannmus

Sendte like godt mail til Brann jeg og sa at noen supportere fortsatt hadde problemer med å skjønne det som stod der, så de måtte nok rette det igjen.

"Det du derfor må gjøre er å ta med deg billetten til kampen mellom Brann-Viking og vise den som adgangstegn foran oppgjøret mot IFK Gøteborg. Du må så ta godt vare på billetten frem til kampen mot Viking 17. juli, hvor den vil bli brukt som vanlig."

Er den bedre eller skal jeg sende nok en mail og be dem gå nærmere i detalj?

Snublefot

Quote from: "Brannmus"Sendte like godt mail til Brann jeg og sa at noen supportere fortsatt hadde problemer med å skjønne det som stod der, så de måtte nok rette det igjen.

"Det du derfor må gjøre er å ta med deg billetten til kampen mellom Brann-Viking og vise den som adgangstegn foran oppgjøret mot IFK Gøteborg. Du må så ta godt vare på billetten frem til kampen mot Viking 17. juli, hvor den vil bli brukt som vanlig."

Er den bedre eller skal jeg sende nok en mail og be dem gå nærmere i detalj?

Ser bra ut, da bør vell diskusjonen værer død også=)    

liten sommerfugl kan velte store gummihjul.

The Boss

Har partoutkort på felt Z, fikk billett til IFK kampen i posten i dag! Noen andre som har fått det?

Go Up