• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VM - Tråd..

Started by Snublefot, June 10, 2006, 14:26:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

Italia vinner på kynisme. Cannavaro og Buffon er VM's svar på Sigurdsson og Opdal.
Berømte Brann fra Bergen

smaalanda

Quote from: "Pondan"Jostein Flo er tragisk.. "slæær inn innlegget"
KMO!!!

Toa

Quote from: "Alexåsane"Da var Italia videre. Flott kamp var det og.


Italia - Brasil i finalen, vent og se!!


Ja, vi venter...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Gud

HÃ¥per det blir Italia - Portugal i finalen da jeg ikke har noe til over for hverken Frankrike eller Tyskland. HÃ¥per Italia vinner VM.

Alastor

Du kan si hva du vil om frankrike - men i går spillte de fantastisk bra fotball!

Stalin

Fornøyd sålenge Portugal ryker på hue og rævva ut!

nummer9

Har ikke mye til overs for Portugal lenger. Hadde sympati med dem etter forrieg mesterskap der jeg syntes de spillte bra men hadde uflaks. Etter kampene mot Nederland og England har jeg lite til overs for dem.

Synes også Italia gjerne kan pakke sakene og dra hjem før finalen. Lite underholdene, og filming hele veien.

Ferguson

Quote from: "Gud"HÃ¥per det blir Italia - Portugal i finalen da jeg ikke har noe til over for hverken Frankrike eller Tyskland. HÃ¥per Italia vinner VM.



Den finalen tror eg blir den mest kjedelige finalen vi vil få se noensinne med lite spill, folk som dør hele tiden, lite fair play og uthaling av tid. Nei gi oss en finale mellom to som fortjener å være så høyt opp nemlig Tyskland og Frankrike. Ser ikkje finalen hvis det blir Italia og Portugal fordi de er en skam for fotballen sånn som de holder på.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Eden

Quote from: "Ferguson"
Quote from: "Gud"HÃ¥per det blir Italia - Portugal i finalen da jeg ikke har noe til over for hverken Frankrike eller Tyskland. HÃ¥per Italia vinner VM.



Den finalen tror eg blir den mest kjedelige finalen vi vil få se noensinne med lite spill, folk som dør hele tiden, lite fair play og uthaling av tid. Nei gi oss en finale mellom to som fortjener å være så høyt opp nemlig Tyskland og Frankrike. Ser ikkje finalen hvis det blir Italia og Portugal fordi de er en skam for fotballen sånn som de holder på.


Den der er eg med på! Men vil føya til at Frankrike må vinna..

Hehe måtte le litt av den der "folk som dør hele tiden".. Spot on!

Gud

At Italia og Portugal filmer og jukser har jeg ikke noe imot. Det er en del av fotballen. Forøvrig fant jeg opp fotballen så dere har ikke mye dere skulle ha sagt.

Brannfrelst

Selv er United mitt barndomslag,og nåværende lag,men måten Ronaldo provoserer sin lagkamerat eg klubbvenn Rooney er en skam! England fortjente ikke å ryke for homoklatter,England spiller mandig fotball og synes virkelig synd på de fantastiske supporterene. Alexåsane: Hva som er så vanvittig bra med Italia? Kan ikkje utrykke frustrasjonen min over "blue Azzuri".
2.10.07-Gullet kom hem!

Ferguson

Quote from: "Eden"
Quote from: "Ferguson"
Quote from: "Gud"HÃ¥per det blir Italia - Portugal i finalen da jeg ikke har noe til over for hverken Frankrike eller Tyskland. HÃ¥per Italia vinner VM.



Den finalen tror eg blir den mest kjedelige finalen vi vil få se noensinne med lite spill, folk som dør hele tiden, lite fair play og uthaling av tid. Nei gi oss en finale mellom to som fortjener å være så høyt opp nemlig Tyskland og Frankrike. Ser ikkje finalen hvis det blir Italia og Portugal fordi de er en skam for fotballen sånn som de holder på.


Den der er eg med på! Men vil føya til at Frankrike må vinna..

Hehe måtte le litt av den der "folk som dør hele tiden".. Spot on!


Flott då e vi enig. Ettersom England røk no så håper eg på Frankrike og at min favorittspiller avslutter med gull. Zidane e en skikkelig spiller som fortjener det.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Falkman

la meg først si en  ting  ting: filming e juks av verste sort, og spillere som slikker dommeren opp etter ryggen for Ã¥ fÃ¥ motstandere utvist, e et patetisk syn. England ska ha ros for for at de ikkje holder pÃ¥ med sÃ¥nt, men nÃ¥r det gjelder fotballsparking har eg ikkje mye te overs for de. eg har aldri unnet England noe som helst, dels fordi eg aldri har likt mÃ¥ten de har spilt fotball pÃ¥, men mest fordi eg alltid har mislikt de hysteriske anglofile tilstandene som hersker her til lands under store mesterskap.. i  Ã¥r hadde eg imidlertid bestemt meg for  gi England en ærlig sjanse. Eg satt faktisk med et lønnlig hÃ¥p om at en gjeng med sÃ¥pass talentfulle spillere, skulle bidra til en viss grad av underholdning.. men ikkje faen om det skjedde!! kampen mot Equador for eksempel, e utvilsomt den verste eg har  sett i dette mesterskapet. derfor priser meg meg lykkelig for at de røk mot Portugal, sjøl om eg gjerne de skulle sett  at de slapp Ã¥ tape pÃ¥ straffer.. nÃ¥r det e sagt, kommer eg ikkje te Ã¥ juble av glede hvis Portugal tar pokalen, heller.  med det spillermaterialat de rÃ¥der over, burde det være unødvendig Ã¥ ty te grisetaklinger og destruktivt spill..  og Frankrike, Tyskland eller Italia?? "Frankly, me dear, i dont give a damn"!!

xTaTic

Quote from: "Falkman"filming e juks av verste sort, og spillere som slikker dommeren opp etter ryggen for å få motstandere utvist, e et patetisk syn. England ska ha ros for for at de ikkje holder på med sånt...........


Crouch måtte rive flettene av en kar for å vinne en hodeduell og putte ballen i mål (enda fyren var tre hoder høyere), Rooney stempler en kar i nøttesekken.
Engelskmenn er like store drittsekker på banen som portugisere og italienere. Portugiserne har ihvertfall vist tendenser til at de ønsker å komme seg frem på banen og skåre mål.
Mitt eneste håp for VM er at vi får to spillende lag i finalen... Frankrike var skikkelig imponerende i forige kamp, og Tyskland har vist mye bra spill til nå i turneringen.

Uansett er det deilig at engelskmennene må hjem før finalen atter en gang! :D

krøvel vellevold

Quote from: "Falkman"eg har aldri unnet England noe som helst, dels fordi eg aldri har likt mÃ¥ten de har spilt fotball pÃ¥, men mest fordi eg alltid har mislikt de hysteriske anglofile tilstandene som hersker her til lands under store mesterskap..  
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

C@Bøe_79

Huff for en oppladning for noen av Italias spillere..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121990
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "C@Bøe_79"Huff for en oppladning for noen av Italias spillere..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121990


Det er bedritent at et lag fullt av juksemakere skal spille VM-finale. Var det ikke 13 spillere på Italia som spiller i de involverte skandaleklubbene? 7 av de som startet for Italia i kveld, spiller i jukseklubbene. 4 av dem for selve mastermind-klubben Juve som kanskje fratas de to siste serietitlene og sendes ned i Serie C! Koser meg glugg i hjel hvis Juve, Milan, Fiorentina og fascist-klubben Lazio blir sendt nedover i systemet. Synd ikke Inter og Roma går samme veien! Og til alt overmål var det italienerne som fikk Frings til å bli utestengt fra dagens kamp. Jeg blir kvalm av alt som har med italiensk fotball å gjøre! Måtte disse juksemakerne, fotomodellene og mammamia-guttenne bli ydmyket grundig i finalen!
Legg ned hele klubben!

eksilbergenser

Italia var best, hadde de største sjansene og fikk en fortjent seier. Det virket som  italienerne ville unngÃ¥ straffespark for enhver pris. Dommeren var elendig, han bør ekskluderes fra fremtidige sluttspill. Krøvel, ta deg en valium.
lt for Brann!

Gud

Ja, dommeren la listen så høyt at jeg nesten begynte å lure på om FIFA ga han ordre om å se vekk fra de mest soleklare forseelser. Anyway, nå håper jeg på Portugal i finalen. Liker ikke Frankrike, men på en måte vil jeg se de tape for Italia så Italia får sin hevn fra tapet i EM-finalen i 2000.

The Boss

Herregud, ta dere en pille. Dere vet faen ikke hva en god vs daarlig dommer er. God natt!

C@Bøe_79

Quote from: "The Boss"Herregud, ta dere en pille. Dere vet faen ikke hva en god vs daarlig dommer er. God natt!


Forklar oss, o store dommer-guru!
Vi har tydeligvis ikke peiling på kampledere, da må du belære oss.
Og generelt har dommerene i dette VM`et vært mindre god, på grensen til dårlig. Og jeg har fått svar på min teori, europeiske dommere ligger flere skritt foran resten av verden.
Det går ikke på noen måte an å forsvare bidragene deres, det har vært kritikkverdig fra dag 1.

Venter spent på svar!!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stalin

Var det noen fikk fordel pga dommern var det tyskland.

Tyskland virka som noen sleipe folk hele gjengen.

Konge at Italia vant.

Håper bare Frankrike slår ut Portugal, til og med da blir jeg ikke fornøyd
for Portugal har ikke fortjent å komme så langt.

Christian

Ser ikkje helt hva folk har å utsette på dommeren i denne kampen. Syns han gjorde en helt grei innsats. Hvilke store brølere var det han gjorde?

Ellers var det faktisk en av de beste kampene i dette VM, tross 0-0 frem til siste slutt. Bra tempo var det og begge lag spilte god angrepsfotball. Til og med i ekstraomgangene. En seier for fotballen, spør du meg. At Italia til slutt dro det lengste strået var greit nok, selv om jeg personlig helst så at Tyskland sendte de på hodet ut. Pytt pytt...

Superjack

VM, FANTASTISK!

Etter å ha nytt hele VM så langt, så må jeg rett og slett inrømme at Italia er fortjent i finalen.
Etter at de fortsatte å forsøke å angripe mot Ukraina, selv om de ledet både 1 og 2 null, så innså jeg at Italia i dette mesterskapet, ikke er som de pleier å være.
Og mot Tyskland i går gjorde de alle forhåndsspådommer til skamme. De stod med høyt press, og spilte nydelig spill i 1. omgangen. Da de fortsatte med vilje og FIN fotball i ekstraomgangene så ble jeg sjeleglad da de vant.

I den andre semien er det to lag som i grunnen bare har spilt en bra/underholdende kamp hver.
Frankrike, og spesielt ZZ, var fantastiske mot Brasil, mens Portugals måte å spille med hjertet utenpå drakten mot støgge Nederland rett og slett er en klassiker.

At Portugal slo ut England var en kjempeglede. England tok jo jammen Norges rolle som det kjedeligste laget i hele turneringen. 5 kamper og 4 målsjanser eller noe i den dur?

Jeg tror at når Portugal nå får tilbake Deco på midten, så kommer det til å bli en bra kamp, med stor underholdningsverdi.
Og i den kampen som i alle de andre enkeltkampene i mesterskapet, måtte det morsomste og beste laget vinne!

Steike det er deilig å se kamper der jeg ikke har noen føringer for hvem jeg skal heie på, bare håpe de som spiller positiv og publikumsvennlig fotball vinner.
i taper ALDRI!

KEO

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "C@Bøe_79"Huff for en oppladning for noen av Italias spillere..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121990


Det er bedritent at et lag fullt av juksemakere skal spille VM-finale. Var det ikke 13 spillere på Italia som spiller i de involverte skandaleklubbene? 7 av de som startet for Italia i kveld, spiller i jukseklubbene. 4 av dem for selve mastermind-klubben Juve som kanskje fratas de to siste serietitlene og sendes ned i Serie C! Koser meg glugg i hjel hvis Juve, Milan, Fiorentina og fascist-klubben Lazio blir sendt nedover i systemet. Synd ikke Inter og Roma går samme veien! Og til alt overmål var det italienerne som fikk Frings til å bli utestengt fra dagens kamp. Jeg blir kvalm av alt som har med italiensk fotball å gjøre! Måtte disse juksemakerne, fotomodellene og mammamia-guttenne bli ydmyket grundig i finalen!


Skjønner at du ikke liker Italienere noe særlig, men at du kaller spillerene for juksemakere bør du kunne argumentere! Spillerene i de klubbene som risikerer Ã¥ bli degradert har nok ikke noe med disse sakene Ã¥ gjøre. Dette er ett spill som de store innvestorene og lederene har holdt pÃ¥ med. NÃ¥ er det Italia som fÃ¥r smake dette og Spania er nok neste land som stÃ¥r for fall. Synest ogsÃ¥ Ã¥ se tendenser i England ogsÃ¥ der nye multimillarderer kommer inn Ã¥ kjøper klubber. FÃ¥r du nok av store eiere sÃ¥ vil skandalene komme. NÃ¥r det gjelder seriemesterskapene til Juve sÃ¥ kommer nok de til Ã¥ bestÃ¥. Skal bli litt av en kabal Ã¥ stryke alle resultater til Juve og de andre klubbene for 2 sesonger og finne ut hvem som skulle vert serie mester og nedrykk osv..  da vil det komplette kaos oppstÃ¥.


FORZA ITALIA
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: "KEO"[ ! Spillerene i de klubbene som risikerer Ã¥ bli degradert har nok ikke noe med disse sakene Ã¥ gjøre.  


Kommer jo an på hvordan og hva. Hvis det er dommerbestikkelser, kanskje ikke. Men hvis det er snakk om å legge seg, så må jo spillerne være involvert. Og "legge-seg"-saker har det jo vært nok av der nede. Ikke akkurat noen bombe at kamper er fikset i Italia. Fotballen er jo tvers gjennom korrupt og politisk styrt i det landet.
Legg ned hele klubben!

Christian

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "KEO"[ ! Spillerene i de klubbene som risikerer Ã¥ bli degradert har nok ikke noe med disse sakene Ã¥ gjøre.  


Kommer jo an på hvordan og hva. Hvis det er dommerbestikkelser, kanskje ikke. Men hvis det er snakk om å legge seg, så må jo spillerne være involvert. Og "legge-seg"-saker har det jo vært nok av der nede. Ikke akkurat noen bombe at kamper er fikset i Italia. Fotballen er jo tvers gjennom korrupt og politisk styrt i det landet.

Det gjelder desverre ikkje bare fotballen, er eg redd...

Mr_Soma

Skremmende greier - tragisk vel og merke.

Som i serie C, hvor kapteinen på laget kunne be medspillerne ta det med ro å ikke putte mer når det stod 1-1.

KEO

Ett godt eksempel er Fiorentina som blr degradert til serie C!
De betalte seg rett opp i serie A igjen.
SÃ¥nn er det i Italia og (Spania) og det kommer flere land.
Nu kør vi!

Brann_ruler

Heldigvis er VM snart slutt. MÃ¥ være den kjedeligste fotball turneringen som noen gang er spilt. Lite mÃ¥l, lite mÃ¥l sjanser, feige lag og ekspert kommentatorer som hyller defensiv organisering (i time etter time).  

Nei, fotball er underholdning og i særs liten grad har dette vært tilfelle i VM.

Heldigvis er det 4 år til neste gang. Det positive får være at undertegnede har overrasket madammen med å slå av TV`en og vært ute i det fine været. og arbeidet litt. Godt å ha på kontoen til brann kampene.

Superjack

:)

Forza Italia!

Mot alle naturlover og all logikk: I dette VM er det Italia som har stått for offensiv og positiv angrepsfotball.

Håper Italia grisebanker franskmennene, de er verre enn Italia på det kjipeste...
i taper ALDRI!

abe78

Quote from: "Superjack":)

Forza Italia!


Litt på siden: Dette er slagordet til den nå avgåtte presidenten. Roper du ut dette i områdene fra Roma og sørover risikerer du juling. Mange blir støtt av dette og det har ingenting med italienske landslagssupport å gjøre.
.og husk!

EvenSteven

"Forza Italia", betyr vel bare "gå/heia Italia" ?
De sier det samme i Potugal... så at det stod "Forca Portugal" på skjerfene deres........

Nixon

Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

De kunne godt ha sendt et par tre kamper fra VM 86 i reprise: Argentina-England (Arne Scheie om Maradonas berømte dribleraid: "Har dere sett en vakrere scoring?" og om det like berømte Guds Hånd-målet: "Har vi sett håndballspilleren Maradona???".) og Danmark - Spania (Arne Scheie om Jesper Olsen: "Har dere sett en større tabbe?"). Men højdaren var vel kanskje Brasil - Frankrike og straffekonken hvor den kjederøykende barnelegen Socrates for andre gang i mesterskapet skulle ta straffe uten tilløp -men bommet denne gang. Etter den tid har jeg hatt som leveregel: Stol aldri på straffeskyttere uten løpefart! Og gjenta aldri en suksess!

VM 86 var tider det!
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/06/470838.html

Politiet i Berlin arresterte i går to menn mistenkt for å ha utplassert sementfylte fotballer rundt i byen.
Ballene var festet med kjetting til lysstolper, og ved siden av var følgende budskap spraymalt:

«Kan du sparke den?».

Minst to personer skal ha skadd seg på sementballene.

De to pågrepne er på 26 og 29 år, og politiet har funnet et verksted i leiligheten deres der de skal ha fylt fotballene med sement.

Mennene er siktet for legemsfornærmelse og hindring av trafikken.
(Vil tro at det er et par frustrerte argentinere og dumme engelskmenn som går rundt i hjemlandet nå med en blå-lilla fot)

Gud

Minner meg litt om en Pondus-stripe som jeg leste for lenge siden. Påsan legger ut en ball med stein for så å be en kompis sparke til den. Ender selvfølgelig med brukket fot og hvem som står bak ideen kan vi vel alle gjette oss til;-)

Mr_Soma

Den brillereklamen med den trillende bowlingkulen er også legendarisk.... men kanskje litt off-topic.

Uansett, genialt ondskapsfullt!

C@Bøe_79

http://fotball.bt.no/vm/article60185.ece

No virker ikke Cufre som en liten smågutt heller da:)
SÃ¥ tror det kunne blitt jevnt, men stygt pga innblanding fra "hele" Argentina..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Dinho

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "C@Bøe_79"Huff for en oppladning for noen av Italias spillere..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121990


Det er bedritent at et lag fullt av juksemakere skal spille VM-finale. Var det ikke 13 spillere på Italia som spiller i de involverte skandaleklubbene? 7 av de som startet for Italia i kveld, spiller i jukseklubbene. 4 av dem for selve mastermind-klubben Juve som kanskje fratas de to siste serietitlene og sendes ned i Serie C! Koser meg glugg i hjel hvis Juve, Milan, Fiorentina og fascist-klubben Lazio blir sendt nedover i systemet. Synd ikke Inter og Roma går samme veien! Og til alt overmål var det italienerne som fikk Frings til å bli utestengt fra dagens kamp. Jeg blir kvalm av alt som har med italiensk fotball å gjøre! Måtte disse juksemakerne, fotomodellene og mammamia-guttenne bli ydmyket grundig i finalen!


Fotballen generelt er bedriten når det gjelder agenter, ledere osv. At italienerne gjerne har mere korrupsjon og mafia virksomhet på det høyere plan skal eg heller ikke betvile. Men det er da for pokker ikke spillerne på laget sin skyld. At du blander dem inn i denne skandalen bare fordet du ikke liker italienerne er helt håpløst. I dette vm har italia stått for angrepsfotball, samhold, god defensiv organisering; til alt overmål ble vi vitne til en italiener som løftet opp en "skadet" spiller og ba han spille videre. Finale plassen er ytterst fortjent og de fortjener respekt for det. Klarer du ikke det er det på tide å slå av tven og for vår skyld pcen.

Noe av det kjedeligste i vm må jo være england, frankrike, portugal.

C@Bøe_79

http://n24.no/oppogfrem/article1382374.ece

Går den inn, så blir det den mest underholdene Vm-finalen gjennom tidene..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Snakk om å drite seg ut! Jeg snakker om Zidane som avslutter en helt fantastisk karriere og et fantastisk VM for ham og en god finale for ham, med idiotisk opptreden.

Samtidig skal det jo sies at italieneren overspilte noe helt jævlig! Slik italienere alltid gjør! Og man kan jo også lure på hva han har sagt til Zidane i forkant.

Nå skal Frankrike få slite. De to største stjernene og de to kanskje sikreste straffeskytterne ute. En fortjent seier til Frankrike ser nå ut til å bli en lucky seier til de sleske italienerne på straffe. Det ligger i kortene det nå! Scoring på over-overtid mot Australia, scoring i sluttminuttene mot Tyskland (der italienerne klarte å lure UEFA til å suspendere Frings), og nå en heldig straffeseier i en kamp der de har blitt rundspilt.
Legg ned hele klubben!

Gud

Italia imponerte på straffekonken. Fullt fortjent seier til Italia. Håper bare ikke dette fører til amnesti for de italienske klubbene som er involvert i fotballskandalen. Vil gjerne se Juventus i serie C.

Alexåsane

Italia Nr.1!! Flott!!!

Italia har verken vært mer rå, filmet mer eller spilt mer kynisk enn andre lag. De utmerker seg ikke!

Kompakt bakover, gjør sjeldend feil. Og har faktisk hatt mye positivt ofansivt spill! Og er d ikke bra fotball å spille bra bakover?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Quote from: "Gud"Fullt fortjent seier til Italia.  .


Hæ?
Legg ned hele klubben!

Derabilo

Deilig seier til Italia. Uverdig punktum for Zidane, som bare har seg selv å takke. Hva italieneren sier til han, og om han overspiller, er irrelevant. Zidane mast selv hodet, og stanget selv ned spilleren, han får stå for sine egne handlinger og har ene og aleine skyld i at han fikk et uverdig finalepunktum.

Italia har stått for flott fotball gjennom hele turneringen, og er en mer verdig mester enn Frankrike som hanglet seg igjennom flere kamper. Defensivt strålende av Italia og til tider glitrende offensivt. De verste episodene av filming og stygt spill har utestått fra dies side, viss man ser vekk fra De Rossi sin albue. En verdig seiersnasjon.
 Bergen ut av Norge -

krøvel vellevold

Quote from: "Derabilo"Italia har stÃ¥tt for flott fotball gjennom hele turneringen, og er en mer verdig mester enn Frankrike som hanglet seg igjennom flere kamper.  .


Hanglet seg videre? Hva skal vi si om Italia som slår ut Australia på et tvilsomt idømt straffe på over-overtid? Og som også avgjorde kampen mot Tyskland i siste minutt. Det er vel også å hangle seg videre?

Og hvor interessant er det hvor gode Italia har vært i de andre kampene, når de blir rundspilt i selve finalen? Er Italia bedre enn Frankrike fordi Italia vant 3-0 mot Ukraina? For å si det sånn: Hadde Brann ufortjent tapt mot RBK i cupfinalen, så er det jo ingen som hadde sagt at RBK fortjente seieren fordi de var så gode i 3.runde og kvartfinalen?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Derabilo"Deilig seier til Italia.  .


Tviler på at du kan mislike lag som Molde og VIF. Italia har jo flere klyser enn disse to tilsammen! Italia har jo 10 Hoset'er på laget!
Legg ned hele klubben!

C@Bøe_79

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Derabilo"Deilig seier til Italia.  .


Tviler på at du kan mislike lag som Molde og VIF. Italia har jo flere klyser enn disse to tilsammen! Italia har jo 10 Hoset'er på laget!


Frankrike har,Klovnen Zidane..
Og de har sytepavene Viera og Henry, det holder for meg.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up