• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Løpsstyrke

Started by Petter Puddefjord, May 30, 2006, 15:16:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Petter Puddefjord

Var nettopp inne på "Eliteguiden" hos vg.no. Brann imponerer i oversikten over innslupne mål, med kun 2 scoringer imot i andreomgangene. Imponerende etter hele 10 serierunder, og et godt tegn på utholdenhet og løpsstyrke. Ser man mer nøye på disse statistikkene, kan man lese at Brann som regel scorer i starten og i slutten av omgangene, det motsatte enn RBK.

Jeg frykter at Helge Haugen vil bli mer savnet på Lerkendal enn vi vil innrømme.

Gud

Nå har midtbanen til RBK vært et problem denne sesongen så for Brann var det kanskje ikke det verste stedet å bli rammet. PVM har lang erfaring som sentral midtbane og tror samspillet med Andresen kommer til å fungere fint. Vi mister løpsstyrken til Haugen, men i PVM får vi mer ballsikkerhet inn i midtbanen og en arbeidhest av rang. Nei, dette løser seg nok.

BrannFa(e)n

Hva er det folk gnåler om når det kommer til løpsstyrke? Greit at Haugen er ute, men samtlige på midten har jo løpsstyrke selv om. V. Moen, Knudsen, Andresen og Huseklepp. Andresen holder garantert hele kampen, og Knudsen holder ganske lenge han også. V. Moen har jeg ikke peiling på hvor lenge holder egentlig, men holder han i 60+ er det ikke noe problem der. Huseklepp er mer en sånn spiller som kan kontre og virkelig sette fart, men ikke den typen som jobber frem og tilbake absolutt hele tiden.

I tilegg kan vi bytte inn Trond Fredrik Ludvigsen som kan spille på begge kanter og sentralt.
rannfasiten

KEA

Quote from: "BrannFa(e)n"I tilegg kan vi bytte inn Trond Fredrik Ludvigsen som kan spille på begge kanter og sentralt.

Jeg skulle gjerne sett TFL holde en hel kamp, spesielt dersom PVM flyttes inn i midten (som alt tyder på) og Charlie ikke blir klar til mandag. Hvor lenge er TFL unna å holde i 90 minutter? Er det noen som har fulgt treningene som har peiling på dette?

Superjack

PVM har bra med løpsstyrke han også :)

Håper at Miller kan være med, men kanskje være på benken med muligheten til settes innpå uti 2 omgang, når stakars Dorsin begynner å bli sliten?
Huseklepp på venstre mot Basma og Knudsen på Høyre mot Dorsin er det jeg tror er beste løsningen. Basma er ikke akkurat verdens kjappeste fotballspiller lenger, og Huseklepp bør kunne komme forbi ett par-3 ganger i løpet av en omgang.
i taper ALDRI!

BrannFa(e)n

Tror nok at Trond Fredrik Ludvigsen blir byttet inn når lerkendaluret nærmer seg 60 minutter, om ikke før.
rannfasiten

Go Up