• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Banner til RBK-kampen

Started by Severiin, May 30, 2006, 12:11:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Severiin

Har dere noen konkrete planer til kampen i Trondheim førstkommende mandag eller?

Kunne vært morsomt å "kuppet" Lerkendal så godt det lar seg gjøre..

Er forresten en gjeng som planlegger å gjenta oss fra forrige kamp mot Rbk, med B-R-A-N-N skrevet som en bokstav hver på våre bleke overkropper.. ;)

Charmless Man

Har dere sett den der "Lange flate ballær" eller? Jeg vil på det sterkeste fraråde dere dette.
Ladish on the Foot

Severiin

Nja, nå er vi 5 studenter i vår beste alder.. Er vel bare morsomt å drite seg ut litt! Fikk ingen negative reaksjoner forrige gang, bare smil og kameraer rettet mot oss..! :)

Rasmus_brann

Nå er dette like morsom hver gang, begynner å bli litt vel "utdatert/played out". Men artig. Vi prøvde på dette i siste kampen til Kvisvik, og skrev "Super Ray" på brystene våre, stilte oss på gjrdet foran ss etter kampen, men så kom de maktsyke vaktene og hev oss ned...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Severiin

haha! Vel, forrige RBK - Brann kamp kom jeg til Lerkendal med en sinnsyk blÃ¥veis etter ett ublidt møte med en ølseidel.. Funksjonærene sÃ¥ pÃ¥ meg, og spurte fint om jeg ikke heller ville stÃ¥ sammen med Brann-fansen i stedet for pÃ¥ den "ordinære" tribunen.. hehe! Ingen planer om Ã¥ skaffe meg en ny blÃ¥veis, fÃ¥r heller kjøpe "riktige" billetter denne gangen!  :o

Northside

Satser vel på litt flagg, så skal vi nok få litt stemning på tribunen vår :wink:

Har sett at flere og flere kjøper med seg de nye flaggene som selges i Brann butikken, ser ganske kult ut når mange har flagg på bortebane!

ikstart

Har kanskje ikke noe med RBK kampen å gjøre, men foreslår når/hvis Azar Karadas kommer tilbake. Lager dere et banner med; Azar Karadas - kongen av Bergen!
K Start - Vi lier det <3

chris_henrik

Quote from: "NorthsideFCDH"Har sett at flere og flere kjøper med seg de nye flaggene som selges i Brann butikken, ser ganske kult ut når mange har flagg på bortebane!

Når vi nevner disse flaggene(SKB med ruter), har ikke de en litt feil farge. Nesten like mye oransje som rød?

PS: Men så har jeg flere ganger blitt beskyldt for å være fargeblind.
<BRANN> ..... DKFM

Northside

Quote from: "chris_henrik"
Når vi nevner disse flaggene(SKB med ruter), har ikke de en litt feil farge. Nesten like mye oransje som rød?

jo, stemmer det. Sikkert fordi de er så tynn, er ikke lett å få en god rødfarge då.

abe78

.og husk!

Northside

Har tenkt litt på "Ingen over oss, men mangen under oss :) "

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Har tenkt litt på "Ingen over oss, men mangen under oss :) "

Godt tenkt, men nå er nok ikke mangen noe ord ifølge ordboken.
Jeg tipper vi hadde fått høre det...

Men tanken er jo god. Hva med å bruke et lignende ordtak?
Litt færre ord og det klinger bedre.

Ingen over - ingen ved siden!
Rød makt på Hansa!

CHRISTIbrANn

Trenger vel ikke droppe forslaget hans fordi han har en liten feil.
Det er vel bare å skrive "Ingen over oss, men mange under oss".
Syns at "Ingen over-ingen ved siden!" kanskje er litt "kjedelig" i forhold til Northsides forslag fordi det ER jo faktisk et ordtak hvis jeg kan kalle det det..
"Ingen over oss, men mange under oss" er jo morsomt.

Godt forslag!!
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

chris_henrik

Quote from: "Nixon"Ingen over - ingen ved siden!

Spinner videre på denne..

Først 1,5m høy banner med "Ingen over - ingen ved siden!" Deretter kommer det opp en ny banner (2,5m) med "ALLE UNDER"
Eller at den siste er en OH med:
QuoteALLE UNDER
 <BRANN>

Den siste gir jo en litt artig dobbel betydning, hehe.
<BRANN> ..... DKFM

Northside

Quote from: "Nixon"
Godt tenkt, men nå er nok ikke mangen noe ord ifølge ordboken.
Jeg tipper vi hadde fått høre det...

Men tanken er jo god. Hva med å bruke et lignende ordtak?
Litt færre ord og det klinger bedre.

Ingen over - ingen ved siden!

hehe, ja. Kanskje lurt å stave ordene riktig :wink:

både mitt og ditt forslag vil jo kunne fungere, så får vi se ka som skjer. Muligens det ikke kommer noe som helst, kanskje et annet banner eller kanskje noen av forslagene her kommer, det får vi først se i Trondheim.

Flere forslag?

C@Bøe_79

Vi topper serien, uten bart
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Alexåsane

Quote from: "C@Bøe_79"Vi topper serien, uten bart

Haha..:D Der lo eg godt!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Haha... meget bra Christian!

"Man trenger ikke bart for å vinne serien"

nesse78

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "NorthsideFCDH"Har tenkt litt på "Ingen over oss, men mangen under oss :) "

Hvorfor ikke bare "Ingen over, men ALLE under!"
RANN<3

krøvel vellevold

"Ingen  over, alle under" er jo ikke noe schwung over! Da likte jeg bedre den der med "Man trenger ikke ha bart for Ã¥ vinne gull!" eller "Vi leder serien. Uten bart!".
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold""Ingen  over, alle under" er jo ikke noe schwung over! Da likte jeg bedre den der med "Man trenger ikke ha bart for Ã¥ vinne gull!" eller "Vi leder serien. Uten bart!".

veldig enig=)

Serieleder uten bart (og karsk!)

BuG

HAHAHAHAH.... Geniale forslag da =D

"Vi Vinner serien, UTEN bart" =D Tøff....
ullet 2007! =)

slang

Quote from: "C@Bøe_79"Vi topper serien, uten bart

glimrende!
ansa 08

Severiin

Go Up