• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Da er det 1-0 til Brann. Målscorer Bengt.......

Started by chris_henrik, May 29, 2006, 15:43:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

Northside

eh, fordi du aldri kommer til å klare å bestemme hva og når folk skal synge rett etter en scoring?

Knut den mektige

i e best for vi e brann. EEEEYYYH kom igjen bRANN.
Eg ikje fra norge, men eg e fra bærgæn.

chris_henrik

Quote from: "NorthsideFCDH"eh, fordi du aldri kommer til å klare å bestemme hva og når folk skal synge rett etter en scoring?

Poenget er at ALLE er med på Hanøy sin annonsering. Da gjenstår det bare å følge opp med en "scorer mål". Om noen synger Vi è Berømte, Byen è Bergen eller Sæternes scorer mål i tiden før Hanøy kommer over høytaleren, betyr ikke det noe.

Ser dessverre ikke helt hva som gjør det vanskelig å få dette til å funke. Bortsett fra det sedvanelige styret med å innføre nye ting.
<BRANN> ..... DKFM

Candyman

Quote from: "NorthsideFCDH"eh, fordi du aldri kommer til å klare å bestemme hva og når folk skal synge rett etter en scoring?

Enig. Og gjør ikke meg noen at folk startet 7 forskjellige sanger rundt over alt på stadion og at 100 forskjellige vennegjenger startet "Sæternes scorer mål" i sitt tempo etter ett mål. Poenget er at det blir ett vannvittig volum og ett hærlig lurveleven som skremmer vannet av motstanderne.
Galskapen lenge leve!

Ellers i kampen er det selvsagt fint når folk synger i takt...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up