• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Narvesen, BT fordelsprogram, Billettluken, osv

Started by Stoffi, May 28, 2006, 22:36:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Er det rart det kommer få folk når vi har så mange billettaktører? Felt S kan man kun kjøpe på Narvesen, store deler av BT-tribunen kan man kun få gjennom BT, og resten av billettene kan man kjøpe på et nettsted som sjelden fungerer som det skal.

Selv den smarteste kan bli forvirret i denne billettjungelen.
Hva blir det neste? Hansa billetter kan kun kjøpes hos Frydenbø? Gamle sitte kan kun kjøpes hos Umbro forhandlere?

Det er rett og slett skandaløst at man ikke kan kjøpe billetter til HELE stadion på ett og samme sted, det forvirrer folk til de grader.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

AtroZ

Enig, tipper brann mister en del tilskuere på at man ikke kan kjøpe/hente billetter til hele stadion på narvesen.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

enavgutta

BT tribune og det at man må være abbonnent for å kjøpe bill der er rett og slett latterlig! Jæger burde vært avsatt på dagen som følge av det elendige stuntet der !

En skam og skandale at det var ledige seter der i dag!
Folk stod jo borte under gamle sitte ! EG BLIR PROVOSERT !!!!!!!!!!

C@Bøe_79

Quote from: "Stoffi"Er det rart det kommer få folk når vi har så mange billettaktører? Felt S kan man kun kjøpe på Narvesen, store deler av BT-tribunen kan man kun få gjennom BT, og resten av billettene kan man kjøpe på et nettsted som sjelden fungerer som det skal.

Selv den smarteste kan bli forvirret i denne billettjungelen.
Hva blir det neste? Hansa billetter kan kun kjøpes hos Frydenbø? Gamle sitte kan kun kjøpes hos Umbro forhandlere?

Det er rett og slett skandaløst at man ikke kan kjøpe billetter til HELE stadion på ett og samme sted, det forvirrer folk til de grader.

Dette blir helt klart bedre når man kan kjøpe billetter på 7-Eleven også!
Gi meg styrke,Jæger har fått for mye Jægermeister...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"BT tribune og det at man må være abbonnent for å kjøpe bill der er rett og slett latterlig! Jæger burde vært avsatt på dagen som følge av det elendige stuntet der !

En skam og skandale at det var ledige seter der i dag!
Folk stod jo borte under gamle sitte ! EG BLIR PROVOSERT !!!!!!!!!!

Nå var det bare 3 av feltene (1500 plasser) som var for abonnenter. 24 timer før avspark blir de som ikke er solgt der, lagt ut for åpent salg.
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Quote from: "feriejan"

Talentløst!
Det neste blir vel at Felt � kan kun kjøpes på Hennes & Mauritz på Lagunen, og Umbro tribune billetter kan kun fåes hos umbro forhandleren på Oasen.
Alle billettene må kunne kjøpes på samme sted, og et sted som fungerer!

Snublefot

hvorfor ikke bare ha alle billetter på billettluka.no, og i brann butikken?

Chris*

Er selv mektig irritert over det nye tullesystemet.
I går hadde jeg reservert 2 billetter til bt-tribunen, da jeg skulle hente billettene utenfor stadion, fikk jeg beskjed om at kjøpet var "annulert". Jeg kunne ikke skjønne dette, men måtte bite i det sure eplet og kjøpe 2 nye billetter til den nette sum av 500kr, mye penger for en vordende student.

Jeg ringte så hjem, for å be fattern sjekke mailen min, der lå en bekreftelse på at kjøpet faktisk VAR gjennomført, fikk så sjekka nettbanken, og jaggu var jeg trukket for billettene.

Hva som gikk galt vet jeg ikke, men herregud så frustrerende det er.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Snublefot

Quote from: "Chris*"Er selv mektig irritert over det nye tullesystemet.
I går hadde jeg reservert 2 billetter til bt-tribunen, da jeg skulle hente billettene utenfor stadion, fikk jeg beskjed om at kjøpet var "annulert". Jeg kunne ikke skjønne dette, men måtte bite i det sure eplet og kjøpe 2 nye billetter til den nette sum av 500kr, mye penger for en vordende student.

Jeg ringte så hjem, for å be fattern sjekke mailen min, der lå en bekreftelse på at kjøpet faktisk VAR gjennomført, fikk så sjekka nettbanken, og jaggu var jeg trukket for billettene.

da kan du helt sikkert kreve tilbake de 500 du måtte ut med på stadion.. hvis du viser til utskrift fra mail og nettbank. og hvis det står i dems systemer at det ble annulert da.. eller noe i den duren,

Stoffi

Quote from: "Snublefot"hvorfor ikke bare ha alle billetter på billettluka.no, og i brann butikken?

Det er slik det burde vært.

Snublefot

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Snublefot"hvorfor ikke bare ha alle billetter på billettluka.no, og i brann butikken?

Det er slik det burde vært.

tydeligvis vanskelig for andre å forstå en oss supportere..

Chris*

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Chris*"Er selv mektig irritert over det nye tullesystemet.

da kan du helt sikkert kreve tilbake de 500 du måtte ut med på stadion.. hvis du viser til utskrift fra mail og nettbank. og hvis det står i dems systemer at det ble annulert da.. eller noe i den duren,

Ja, jeg skal ta en telefon og høre med de. Latterlig lite behjelpelig de er i de billettskrankene på stadion, jeg forsikra meg om at jeg hadde rett referansenr. Fyren i luken ba meg sjekke nettbanken min og kjøpe nye billetter. Jeg visste at kjøpet var gjennomført, og da er det litt trist å måtte dra kortet for 500 nye kr.. :)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

chris_henrik

Mener Hanøy sa noe når jeg var på vei ut porten. Fikk det ikke helt med meg, men tror det var noe om at det skulle selges "familie-billetter" på BT-tribunen utover selve BT-feltet. Og at en skulle følge med på Brann.no. Virker som om Brann faktisk er klar over billettproblemet og setter i gang tiltak for å løse det.

Var ved en tilfeldighet i Oslo på onsdag og tok meg en tur på Ullevaal for å se Norge-Paraguay. Hadde en lengre prat med dama på Ullevaal som solgte billetter, hun jobbet for billettluka og hevdet at det var Narvesen personalet som manglet opplæring i å bruke et nytt program som gjorde at en ikke fikk kjøpt Brann billetter der.
<BRANN> ..... DKFM

enavgutta

Bare det å kalle et sted for billettluka er dårlig norsk. Stygg A ending :-D

Go Up