• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-gruppen

Started by BigDipper, May 27, 2006, 11:31:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BigDipper

Hvem består denne av? Hvor mange, etc? Hvem er det som bestemmer hva slags tifo, etc som skal opp? F.eks 16. mai? F.eks om man skal støtte et Robbie Winters flagg. Og tifo-gruppens penger skal gå til å kjøpe flagg eller å lage flagg?
ar du sett min fetter styggen?

C@Bøe_79

BigDipper skrev:
QuoteHvem består denne av?

De består vel av Talhaug fra BBB-styret,Northside og meg(som de mest aktive).

BigDipper skrev:
QuoteHvem er det som bestemmer hva slags tifo, etc som skal opp? F.eks 16. mai?

Det gjør Tifo-gruppen!

BigDipper skrev:
QuoteF.eks om man skal støtte et Robbie Winters flagg. Og tifo-gruppens penger skal gå til å kjøpe flagg eller å lage flagg?

Det er ikke tatt stilling til å støtte noe,der foreligger ingen konkrete planer angående "Winters-flagg". Tifo-gruppens penger går til 90-95% Tifo,og 5-10% utstyr/verktøy..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BigDipper

[/quote]
Det er ikke tatt stilling til å støtte noe,der foreligger ingen konkrete planer angående "Winters-flagg". Tifo-gruppens penger går til 90-95% Tifo,og 5-10% utstyr/verktøy..[/quote]

For å spørre på en annen måte da. Hvem er det som disponerer pengene Tifo-gruppen har til rådighet, og hvor mye er det snakk om?
ar du sett min fetter styggen?

Northside

Quote from: "BigDipper"Hvem er det som bestemmer hva slags tifo, etc som skal opp? F.eks 16. mai?


Bare for å ta den.

Alle kan komme med forslag til forskjellige tifoer, har du en god idea som er mulig å fullføre innenfor en økonomisk grense så kan det godt hende din tifo kommer frem på stadion. Men, den endelige avgjørelsen blir stort sett tatt av Morten eller Christian.

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BigDipper

Quote from: "C@Bøe_79"


Ok.. Takk for svar. Men det som er litt rart synes nå jeg. Er at det bare er tre stykker med i tifo-gruppen. Og det er Morten og Christian som tar avgjørelsene. Ikke noe vondt ment, dere gjør sikkert en kjempeinsats. Men i Robbie Winters diskusjonen sier Northsider at tifo-gruppen heller vil ha flagg som er laget, enn flagg som er kjøpt. Er det noe som er opplest og vedtatt, eller er det bare han som mener det?

Jeg ser jo helt klart at det er billigere med flagg som er laget. Men det er godt mulig mange foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.
ar du sett min fetter styggen?

Northside

Quote from: "BigDipper"
Ok.. Takk for svar. Men det som er litt rart synes nå jeg. Er at det bare er tre stykker med i tifo-gruppen. Og det er Morten og Christian som tar avgjørelsene. Ikke noe vondt ment, dere gjør sikkert en kjempeinsats. Men i Robbie Winters diskusjonen sier Northsider at tifo-gruppen heller vil ha flagg som er laget, enn flagg som er kjøpt. Er det noe som er opplest og vedtatt, eller er det bare han som mener det?

Jeg ser jo helt klart at det er billigere med flagg som er laget. Men det er godt mulig mange foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.


Det er egentlig noe bare jeg mener, men vet jo også at andre personer som jobber med dugnader osv mener litt det samme. Men kunne kanskje formulert meg på en litt annen måte der.

Du sier det er litt rart at bare 3 stykker er med i tifo-gruppen, er ikke helt enig. Vi trenger egentlig ikke mer enn 2-3 stykker for å ta en siste avgjørelse på ting, det vi trenger er folk i bakhånd som kan stille opp å hjelpe når vi trenger hjelp, og det har vi. Hadde det bare vært oss 3 som styrte på med tifoen så ville vi vært litt for få, men slik det er no så har vi en del faste folk som alltid kommer på dugnader, kommer med ideer og hjelper til med stor-flagg. I tillegg har vi folk som er innom av og til men som ikke er super fanatikere av tifo (det vil ikke si de ikke liker tifo).

BigDipper

Quote from: "NorthsideFCDH"



Det er egentlig noe bare jeg mener, men vet jo også at andre personer som jobber med dugnader osv mener litt det samme. Men kunne kanskje formulert meg på en litt annen måte der.

Du sier det er litt rart at bare 3 stykker er med i tifo-gruppen, er ikke helt enig. Vi trenger egentlig ikke mer enn 2-3 stykker for å ta en siste avgjørelse på ting, det vi trenger er folk i bakhånd som kan stille opp å hjelpe når vi trenger hjelp, og det har vi. Hadde det bare vært oss 3 som styrte på med tifoen så ville vi vært litt for få, men slik det er no så har vi en del faste folk som alltid kommer på dugnader, kommer med ideer og hjelper til med stor-flagg. I tillegg har vi folk som er innom av og til men som ikke er super fanatikere av tifo (det vil ikke si de ikke liker tifo).[/quote]

JA, men det er det jeg mener. Er det tre stykker som tar avgjørelsen om man skal lage eller kjøpe tifo?
ar du sett min fetter styggen?

DJ_ADG

Om det é tre som tar avgjørelser er det vel en fast gjeng på rundt 10 som pleier å være på dugnader.

Tifo forslag sendes te; tifo@bataljonen.no

Bedre å få formange forslag enn å få ingen forslag.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

abe78

Angående lage selv eller kjøpe:

Det handler jo ikke bare om at det er billigere. Ting en lager selv har mer sjel i seg. Tifoen blir mer ekte på en måte. Slik er i hvert fall tankegangen.

Blir litt merkelig dette. Greit med kritiske spørsmål, men når bare to-tre stykker gidder å være med i tifo-gruppen er det ikke unaturlig at disse tar besluttningene også (angående det økonomiske).
.og husk!

BigDipper

Quote from: "abe78"

Blir litt merkelig dette. Greit med kritiske spørsmål, men når bare to-tre stykker gidder å være med i tifo-gruppen er det ikke unaturlig at disse tar besluttningene også (angående det økonomiske).


Jeg vet ikke om du leste det jeg skrev tidligere, med all ære til de som gjør jobben. De gjør sikkert en kjempejobb.

Det må være lov å stille spørsmål angående noe man lurer på når jeg ikke fant noe informasjon noe sted. Og kanskje man vurderer å bli med i tifo-gruppen, og da lurer på hva deres visjon og mål er.

Samtidig: De som stiller på dugnader, er det de samme hjernedøde idiotene som sto og sperret utsikten min i Vestlandshallen og nektet å flytte seg?
ar du sett min fetter styggen?

Northside

Quote from: "BigDipper"
Samtidig: De som stiller på dugnader, er det de samme hjernedøde idiotene som sto og sperret utsikten min i Vestlandshallen og nektet å flytte seg?


Var sikkert noen ja, men langt i fra alle.

Hvem som kommer å går på tifo-dugnader er ikke noe vi kan styre, der kommer det mange forskjellige personer og det vil alltid vært noen du ikke liker, men det vil sikkert også være noen du syntes er hyggelig :wink:

anbefaler deg å ta turen innom på neste dugnad, så kan du jo selv bedømme om dette er noe du vil vært med på eller ikke :wink:

DJ_ADG

Quote from: "BigDipper"Samtidig: De som stiller på dugnader, er det de samme hjernedøde idiotene som sto og sperret utsikten min i Vestlandshallen og nektet å flytte seg?


Vestlandshallen e faktisk stå tribunner og é godsjent te 4800.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

kongen_av_bergen

hvist dere trenger noen flere medlemmer eller hjelp på tifo dugnadene så er det bare å gi en lyd: espentj2@hotmail.com

C@Bøe_79

Quote from: "BigDipper"
Quote from: "abe78"

Blir litt merkelig dette. Greit med kritiske spørsmål, men når bare to-tre stykker gidder å være med i tifo-gruppen er det ikke unaturlig at disse tar besluttningene også (angående det økonomiske).


Jeg vet ikke om du leste det jeg skrev tidligere, med all ære til de som gjør jobben. De gjør sikkert en kjempejobb.

Det må være lov å stille spørsmål angående noe man lurer på når jeg ikke fant noe informasjon noe sted. Og kanskje man vurderer å bli med i tifo-gruppen, og da lurer på hva deres visjon og mål er.

Samtidig: De som stiller på dugnader, er det de samme hjernedøde idiotene som sto og sperret utsikten min i Vestlandshallen og nektet å flytte seg?


Det har du ll rett i!!!
I løpet av sommerpausen vil det mest sannsynlig bli en oppdatering på Tifo delen av BBB...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Pondan

Tifo-gruppen kunne vell ikke funne noen andre til og flagge en jenter på 14-15 år? De slet jo med og holde flaggene oppe.. Sett flere ganger at det er flaggere som ikke helt vet hvordan det skal gjøres..

C@Bøe_79

Disse var faktisk 18 år gamle,og de hadde lyst å prøve.
Det gikk fint når de prøvde før kampen,men noen glemte at regn gjør flagg vått og tung:p
Da slet de litt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Quote from: "C@Bøe_79"Disse var faktisk 18 år gamle,og de hadde lyst å prøve.
Det gikk fint når de prøvde før kampen,men noen glemte at regn gjør flagg vått og tung:p
Da slet de litt...


jeg la merke til dette.. og syntes nesten litt synd på den ene damen som sleit ganske heftig. Det kom heldigvis en hyggelig kar og tok over flagget hennes..

Jeg ser ingen grunn til at damene ikke skal få prøve...  hun ville gjerne, hvorfor skulle hun ikke få lov?  Regner dog med at hun ikke prøver igjen på en regntung aften=)

Go Up