• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Aktuellt

Started by Knut den mektige, May 26, 2006, 12:27:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Knut den mektige

Hei. Jeg har tenkt å smugle en stor-tromme inn på storestå. Er dette ok for alle? Stemmningen blir da så meget bedre når vi kan holde takten mens jeg hammrer løs på tromma. Hvis dette ikke faller i smak så skal jeg la den ligge igjen hjemme. Forventer noen reaksjoner. Håper på noen positive og. Kjør debatt.
i e best for vi e brann. EEEEYYYH kom igjen bRANN.
Eg ikje fra norge, men eg e fra bærgæn.

dudo

Regner med at dette er en spøk, men om det ikke er det, tror jeg jeg snakker for alle når jeg sier at du kommer til å bli lynsjet, kjølhalt og kjeppjaget fra Hansa/SS. Trommen til LSK er en av grunnene til at jeg prøver å unngå å se kampene deres. Det er rett og slett uutholdelig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

For å si det slik, selv jeg som sitter på motsatt side av Store stå skal personlig brette opp ermene og være med og kjeppjage, kjølhale og gjøre masse annet fælt med både deg og trommen!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Northside

Ta den med deg, er verd et forsøk!

Så lenge den brukes med måte så skal ikke det være noe som helst problem... Så får heller de på andre siden brette opp armene så mye de klarer, men stopp før dere kveler dere selv :wink:

Northside

Quote from: "dudo"Regner med at dette er en spøk, men om det ikke er det, tror jeg jeg snakker for alle når jeg sier at du kommer til å bli lynsjet, kjølhalt og kjeppjaget fra Hansa/SS. Trommen til LSK er en av grunnene til at jeg prøver å unngå å se kampene deres. Det er rett og slett uutholdelig.

og du, vær så snill og til helvete ikke se på LSK når noen nevner tromme! Se heller på andre europeiske lag som bruker trommen med måte, dvs når den kan brukes!

Skulle tro folk kun har hørt LSK bruke tromme!

dudo

Greit nok, mitt syn på trommer er utelukkende basert på LSKs bruk, så den tar jeg til meg. :-) Dog kan det om ikke annet brukes som et skrekkeksempel!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bjarte

Denne diskusjonen er tatt så mange ganger at den faktisk er gjennomdiskutert. I tillegg til det er denne personen som starter tråden utestengt flere ganger med annet nick, og han er kjent for å kverulere, så derfor stenger jeg denne tråden.

Go Up