• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

heisann

Started by yvonne_89, May 24, 2006, 20:49:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

yvonne_89

heisann, jeg er da ett nytt medlem.  kan da si litt om meg siden dette er mitt første innlegg.
Jeg heter da Yvonne, er 17 år gammel jente ifra byen Bergen  :D . Har gått på mangen Brann kamper og synes at ingen ting er gøyere enn det.  Kommer ikke fra en fotball familie, men alle er litt "fan" av Brann. Mamma har vært noen få ganger på stadion, men pappa har aldri. Får ta han med en gang.

Har nå nettopp hatt brusdag og tenkte å ta med to av veninnene mine på Brann kampen ( enten på søndag eller neste kamp). De har da aldri vært på Brann kamp, så det er på tide å dra de med. synes ikke dere det?  :wink:

Men har lyst til å shoppe litt Brann utstyr til de før vi drar, lurte på om det er andre Brann butikker i Bergen enn den på stadion?

dudo

Er visst en paa Galleriet, men naa har jeg ikke vaert i Bergen siden jul, saa lover ikke noe! :p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kaptein

Singel? Hehe =P ;)
lt for Bergen
Alt for Brann

dudo

Ja. Men du hoeres ikke ut som noe for meg... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kaptein

Heheh, der var du frempå ;p
lt for Bergen
Alt for Brann

rhumbor

Er er ny Brann butikk i 5 etg. på galleriet. så vidt jeg vet folger den galleriets åpningssider

yvonne_89

Quote from: "rhumbor"Er er ny Brann butikk i 5 etg. på galleriet. så vidt jeg vet folger den galleriets åpningssider

ok, tusen takk :)

Snublefot

Quote from: "yvonne_89"
Quote from: "rhumbor"Er er ny Brann butikk i 5 etg. på galleriet. så vidt jeg vet folger den galleriets åpningssider

ok, tusen takk :)

hehe..

velkommen til bataljonen forumet=)

For innlegg om brann, skriv i denne del av forumet, for kamp og tifo etc har man egne avdelinger.

for innlegg anngående sjekking, flørting og ellers andre ugangheter, pmsg meg, så tar jeg hånd om alle henvendelser=)   (im so funny)

Kaptein

Snublefot har nådd storformen
lt for Bergen
Alt for Brann

Kaptein

Velkommen Yvonne! =)
lt for Bergen
Alt for Brann

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Kaptein"Singel? Hehe =P ;)

på hugget no!? hehe

men ser ikkje ut som ho e innteresert, ho svarer ikkje deg:P

ps. Velkommen Yvonne=)
RANN<3

yvonne_89

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"
Quote from: "Kaptein"Singel? Hehe =P ;)

på hugget no!? hehe

men ser ikkje ut som ho e innteresert, ho svarer ikkje deg:P

ps. Velkommen Yvonne

riktig det. er nok opptatt  ;)

BRANN gutten fra Os!

Yvonne, du er vel ikkje blond og bruker VELDIG mykje brunkrem vel??:P  :lol:  :wink:
RANN<3

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "yvonne_89"riktig det. er nok opptatt  ;)

ikkje gale tippa:P
RANN<3

Mr_Soma

Er det mulig.... er det ingen administratorer på nett i kveld eller?

yvonne_89

vel denne tråden begynne å bevege seg litt vekk fra emnet ;).

nope, er ikke den typen som har masse sminke på seg ;).

har fått svar på spørsmålet så Moderator  eller Administrator  kan bare slette innlegget hvis de vil.

Brann/Bergen

Eg e også jente då, folkens :)

Hehe..neida...Skal ikkje bevege meg utenfor tema her som alle andre, men tror Brann butikken på galleriet bare er midlertidig??
Ble sjeleglad når eg hørte at de skulle få Brann butikk i sentrum, hadde jo vært greit, både for oss supportere og Brann. Hadde nok tjent bedre på det, lettere å ta turen innom sentrum. Denne butikken er nokså liten då, så tror ikkje de har tenkt å være der fast? Men en Brann butikk i sentrum hadde vært på sin plass, fast!

Du kan jo gå inn på Brann.no og se då, der står det litt om butikken og når den har åpent!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bataljonen

Quote from: "Mr_Soma"Er det mulig.... er det ingen administratorer på nett i kveld eller?

Vi er på nett igjen, har hatt møte !

Da har vel alle fått svar på sine spørsmål så da stenger vi denne tråden før det blir en gedigen chattetråd.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up