• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Var det musikk jeg hørte på Stadion??

Started by Vidarvalium, May 23, 2006, 11:10:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Vidarvalium


tormi

Quote from: "Vidarvalium"


Du har visst tatt litt for mye valium Vidar, det er 1 uke siden denne kampen! Og du klager først nå?!?!?!?!

Forøvrig holdt jeg på å klikk jeg også over den der fitte bussen.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

bernu

Quote from: "Brannfrelst"Ja det var nok dessverre musikk du hørte. Vel og merke fra en russebil utenfor Hansasvingen da!


Faktisk sto bussen helt borte ved Haukelandshallen.... Relativt bra trøkk i anlegget der på den bussen. Jeg trodde en stund de sto rett utenfos stadion.
Men jævlig irriterende var det ihvertfall.
HANSA - Z

Candyman

Quote from: "tormi"fitte bussen

Skrives i ett ord. Hehe :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Snublefot

Quote from: "Candyman"
Quote from: "tormi"fitte bussen

Skrives i ett ord. Hehe :-)


Jeg tror det er blitt sakt ganske tydelig fra at det er slutt på skrivepoliti her inne candyman..  selv om du smiler etterpå og det er en spøk, så skal det helst bli helt slutt på dette med å rette hverandres skrivefeil..

så prøv å husk på dette, hvis ikke blir alle trådene ødelagt.

Regner med at ikke flere kommenterer hverken candyman eller min kommentar, ettersom det vil være totalt unødvendig!

enavgutta

Har dere ikke vært russ folkens? Synes Russebussen gav utrolig bra gass og liv etter kampen da de spilte Brann sanger ! Skjerp dokkar !

Snublefot

Quote from: "enavgutta"Har dere ikke vært russ folkens? Synes Russebussen gav utrolig bra gass og liv etter kampen da de spilte Brann sanger ! Skjerp dokkar !


er helt enig.. synes det var artig at de spilte sanger jeg..  ETTER kampen riktignok..  etter målene klarer jeg meg fint med stemningen på stadion=)

Ricky

Quote from: "Brannfrelst"



Tufsen satte faktisk på Den 12.Mann etter 3-1-målet mot VIF. Husker gleden over målet ble avbrutt av et lite øyeblikks frustrasjon over Hanøy.
Volumet var heldigvis ikke så høyt at det ljomet i veggene, men det var ihvertfall høyt nok til å høres.

Tom C

Jeg og min far skjønte ikke bæret da det dundret i mot oss når vi kom ut på nymarks-siden. Prøvde å se hvor disse høyttalerne var plassert, men kunne ikke se de. Ganske vittig når vi skjønte at bussen stod 150-60 meter unna stadion. Kan ikke være mye trommehinner igjen på de gutta som svinset rundt den bussen tror jeg. Kanskje noen kunne kuppet den busse til neste bortetur for Brann, og så overdøvet hele stadion, f.eks på Briskeby..? Hadde jo vært litt morsomt...
Aldri mer Obos....

grei

Det viser vel bare det vi allerede visste, russen har aldri vært godt for noe som helst og bør avskaffes. Ikke bare var musikk under spillets gang direkte pinlig (Moldetakter), all lyden tok jo luven fra hele stadion i nesten fem minutter. Mulig de var ute etter å spre glede, men resultatet ble en skikkelig gretten stemning som heldigvis ga seg så fort musikken stoppet.

Vicar in a Tutu

Når det gjelder speaker Hanøy burde han holdt kjeft under hele kampen, og da mener jeg virkelig holdt kjeft. Det er ikke nødvendig å opplyse om resultater i andre kamper, feilparkerte biler, mistete nøkkelringer, dato for neste hjemmekamp, for ikke å snakke om Brannbrødet som kan kjøpes på Rema1000 og Toyotaen som kan kjøpes hos Frydenbø.

Det eneste en speaker bør opplyse om er lagoppstilling før kampen, til nød navn på målscorer og kanskje dagens tilskuertall og tilleggstid. Utenom dette: Hold kjeft, Hanøy!
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Stoffi

Jeg liker å høre resultater, men resten kan han spare seg for.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lilleheil

Quote from: "enavgutta"Har dere ikke vært russ folkens? Synes Russebussen gav utrolig bra gass og liv etter kampen da de spilte Brann sanger ! Skjerp dokkar !


Ja eg har vært russ.. (ifjor) men spar oss for musikk under brannkamper.. det har ingen ting i nærheten av stadion og gjøre

Mr_Soma

Oppfordrer samtlige som klaget over denne russebussen som stod utenfor Stadion 16.mai å spilte musikk, til å ta en titt på

http://www.fxt.no

Hør etter scoringene til FFK... det høres ut som Kardemommeby-musikk.

Flaut! Selv om det også var håpløst av russen å stille seg utenfor Stadion å spille musikk.

Ferguson

Er bare Brann og VIF faktisk som ikke spiller musikk etter scoringene. Muligens Molde men de er jeg ikke sikker på. Til gjengjeld så sier speakeren på Ullevål noe rart etter de har scort. Sier navnet på spilleren som scorte(ikkje uvanlig) og den som hadde assisten(ikkje akkurat uvanlig det heller) men så begynner han å ramse opp noen tall også sier han "å kom igjen" noen ganger der klanen jubler. Noen som har tydet dette bedre enn meg?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Mr_Soma

Molde spiller "Her kommer Molde" etter hver Moldescoring... og det VIF-speakeren sier av tall er minutter,sekunder og hundredeler...  for mye spør du meg.

abe78

Fikk sjokk når jeg hørte musikken etter scoringer for Fredrikstad i dag. Det var akkurat som om jeg var liten gutt på et omreisende tivoli igjen. Holdt på å le meg i hjel.
.og husk!

BrannSupporter

Quote from: "Ferguson"Er bare Brann og VIF faktisk som ikke spiller musikk etter scoringene. Muligens Molde men de er jeg ikke sikker på. Til gjengjeld så sier speakeren på Ullevål noe rart etter de har scort. Sier navnet på spilleren som scorte(ikkje uvanlig) og den som hadde assisten(ikkje akkurat uvanlig det heller) men så begynner han å ramse opp noen tall også sier han "å kom igjen" noen ganger der klanen jubler. Noen som har tydet dette bedre enn meg?

HamKam spiller heller ikke musikk etter scoringer.

Når det gjelder speaker på VIF-kampene så tror jeg ikke han sier noe mer enn det du nevner, bortsett fra at han sier "kom igjen" veldig mange ganger før han sier "siste gang".

krøvel vellevold

Quote from: "Ferguson"Er bare Brann og VIF faktisk som ikke spiller musikk etter scoringene. Muligens Molde men de er jeg ikke sikker på. Til gjengjeld så sier speakeren på Ullevål noe rart etter de har scort. Sier navnet på spilleren som scorte(ikkje uvanlig) og den som hadde assisten(ikkje akkurat uvanlig det heller) men så begynner han å ramse opp noen tall også sier han "å kom igjen" noen ganger der klanen jubler. Noen som har tydet dette bedre enn meg?
Legg ned hele klubben!

Go Up