• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dere som jublet for Stabæk!

Started by C@Bøe_79, May 21, 2006, 21:40:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Dere som jublet for Stabæk-scoring på overtid,da ler dere godt her:
http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/21/466789.html
Kan dette være begynnelsen på en sprekk for Lsk,i så fall bør dette utnyttes av Brann..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

De får vel dispensasjon fra NFF og henter en ny keeper. Verre er det vel ikke.
Men de to tapte poengene idag kan de ikke søke noen dispensasjon for:-)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Alexåsane

Som Semb sier på fotball ekstra, så får de nok ikke dispensasjon. De har satt seg selv i den sitvasjonen, samtidig som de har et 2. lag og junior lag. Så en keaper har de nok.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bataljonen

Tja med alle de poengene Lillestrøm har "fått" av NFF i de siste kampene skal man ikke se bort ifra at de også får dispensasjon...
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Men det beste er at han får 2 gule på under 2min...
DEt skal være fysisk umulig..

Brannmus

Om LSK får dispensasjon, så blir jeg kvalm! Hvorfor skal de få det? En keeper, om så en junior på 15 kan de få stablet på beina.

Når første keeperen oppfører seg som en idiot og blir utvist, så fortjener ikke laget å få en dispensasjon.

Og i dette tilfelle, så "har" ikke de keeper.. Var vel en keeper på benken i dag? Var vel en keeper som kom inn når det ble rødt kort?
Så de "har" vel en som de kan putte inn i mål, men kanskje de ikke vil? Og vil man ikke, så må man vel ikke?

Det er jo bare pinlig egentlig hele denne saken. Oser av desperasjon når man hører på Fjørtoft. Er vel virkelig klubbens ansvar å ha nok friske spillere i stallen. Om man bare kan hente inn spillere når man vil på grunn av utvisninger og karantener, så burde jo Brann få hente inn en spillere for å dekke opp for PVM neste kamp.. :0P

BrannFa(e)n

rannfasiten

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

C@Bøe_79

Quote from: "tormi"

Snarere TVERT IMOT!

BuG

Har lsk fått svar fra NFF?
ullet 2007! =)

enavgutta

Folkens ! Vi vet jo alle at NFF er en kameratgjeng stappfull av bunnløs korrupsjon ! De får nok dispensasjon ja..

C@Bøe_79

Quote from: "C@Bøe_79"Dere som jublet for Stabæk-scoring på overtid,da ler dere godt her:
http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/21/466789.html
Kan dette være begynnelsen på en sprekk for Lsk,i så fall bør dette utnyttes av Brann..

Og så har Lsk tapt sine to siste, en sprekk?

Xminator

Sprekk ja. Så får vi se om vi selv klarer å unngå slike. 1 poeng mot RBK kan knapt kalles en sprekk, men begynner vi med to tap etter ferien ...

BrannFa(e)n

Deilig å se at Brann har ganske mange kamper uten dommerhjelp (Selv om vi som Brannsupportere ikke helt er de rette til å bedømme at vi ikke har fått dommerhjelp ;) ) og har enda ikke tapt mens LSK sliter med en gang dommeren dømmer relativt nøytralt.
rannfasiten

Go Up