• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Janez på landslaget

Started by Agent10, May 20, 2006, 16:07:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Agent10

Ser at ibergen har fått med seg at en av våre ynglinger er blant nasjonens beste spillere. Rått. Monsamjelden har jammen fått det til!



http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article641634.ece :lol:

KEA

Janez har jo flere opptredender på landslaget fra før, men ikke desto mindre hyggelig å lese at benketilværelse i Brann ikke setter ham utenfor. Gratulerer!

Og ekstra hyggelig var det å lese at "Han ble også tilbudt å være med i Slovenias kamp mot Elfenbenskysten fjerde juni, men takket nei grunnet at Brann har kamp mot Rosenborg på Lerkendal dagen etter."

Dette er rett innstilling!

Derabilo

At han er på landslaget bryr meg egentlig lite, utenom at det viser at vi har en klassespiller. Det at han derimot takker nei til landslaget pga spill for Brann er noe jeg setter stor pris på, det er imponerende, og sånt jeg som supporter håper alle Brann spillere gjør:)
 Bergen ut av Norge -

tormi

Quote from: "Derabilo"At han er på landslaget bryr meg egentlig lite, utenom at det viser at vi har en klassespiller. Det at han derimot takker nei til landslaget pga spill for Brann er noe jeg setter stor pris på, det er imponerende, og sånt jeg som supporter håper alle Brann spillere gjør:)


Enig med du Derabilo. Det synes jeg er jæla sterkt og stilig!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Blautibaken

Sterkt?
Hvem faen betaler lønna hannes?
Bare idioter som velger landslag og fødsler forran Brann.

abe78

Brann sender jo ut signaler til Zavrl når de sender hjem vår venn fra Sør-Amerika. Synes Zavrl har vist at hane er en mann for fremtiden som også kan bidra denne sesongen. Bra at han får kamptrening på landslaget.

Det jeg er veldig spent på er hvordan han fungerer på sentral midtbane. Det er mye som tyder på at han er tiltenkt en plass der (som reserve).
.og husk!

Snublefot

Quote from: "Blautibaken"Sterkt?
Hvem faen betaler lønna hannes?
Bare idioter som velger landslag og fødsler forran Brann.


takk til deg.  nå god natt, sov godt!!!

Go Up