• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Etter den søte kløe,kommer den sure svie!

Started by C@Bøe_79, May 18, 2006, 13:20:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Vi trenger hjelp til å rydde opp plakatene på stadion..
Dette vil starte kl.10.00 Fredag 19/5.
Vi trenger all den hjelp vi kan få.
Jeg kan nåes på 936 38 715,om du vil høre om vi er ferdig eller trenger hjelp..

Mvh
Christian
For Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Direkte latterlig av Brann at de ikke rydder dette selv!

her jobber folk frivillig fra 11:00-22:00 dagen før kampen, bruker mye penger på å underholde Brann og publikum og ikke minst, lager tifo show til mange kamper hver eneste kamp.

Hva er takken? "rydd opp etter dere"??? Brann betaler folk for å rydde og koste etter hver eneste kamp, kan ikke de bare koste 1 time ekstra hver då? kan jo ikke koste så mye for å ta med noen plakater.

Jeg er med på at vi kan ta plakatene ned fra stolene og kaste de i bosset, men de plakatene som ligger på bakken sammen med alt det andre bosset kan virkelig Brann ta seg utav.

ellers hyggelig at Brann fortsatt har alle stolene sine inne i BBB lokalet slik at stor flagg og annen ikke kan ligge der....

men stiller nok etter heldagsprøven, men jeg kaster ikke et eneste brusbeger som ligger sammen med plakatene, det får Brann gjøre selv.

BrannFa(e)n

Regner med det er mange plakater som fortsatt er festet til setene og er i god behold. Hvorfor ikke ta vare på disse og bruke de på nytt? Jeg, blandt annet, la mitt tilbake og festet det under stolen på grunn av dette.
rannfasiten

C@Bøe_79

Det var en del som hang de tilbake,og det letter jobben vår betraktelig.
Men så har du disse som river plakaten i 1 mill biter,hvorfor? Er det gøy?
Det er ikke snakk om mye arbeid som gjenstår med rydding,men det er kjedelig om jeg må gå og rydde alene..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up