• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Korit åpner puben på 16?

Started by hairvik, May 15, 2006, 10:04:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hairvik

Siden eg ikkje klarte å få fingen ut og kjøpe billett får eg vel se kampen på puben, men må vel være der når den åpner for å få et vetig bord. Når åpner den egentlig?

Bataljonen

Tror den åpner i 10 -11 tiden ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

hairvik

ok, da blir det sånn ca 7- 8 timer fyring før kampen..dette bør jo bare bli bra :D

Bataljonen

Puben blir smikkfull så er nok lurt å være tidlig ute, ihvertfall om man skal sikre seg en sitteplass ute.
Bare du ikke drikker deg dritings og ikke får med deg kampen da, må jo ha litt krefter til å synge :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Benny Gullfot

Håper bare det er plass til meg i 1530tiden, da jeg ikke er ferdig på jobb før. Blir det busser fra puben til stadion?

Er det noen som vet om de har åpent for allmennheten på VIP'en under hansa, slik som de haddde på 16mai kampen ifjor.

Pulekenn

Noen som vet om andre utesteder som viser kampen?
Den som har begge beina i bakken, står stille

BRANN gutten fra Os!

Eg bare lure på om det blir tog fra byn i morgen eller om det skjer noe!?
RANN<3

Alexåsane

skulle nesten ønske kampen begynte klokken 8. Ferdig på jobb klokken 3.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Geddi

Om du ønsker å se kampen på puben med ett bord, så tror jeg det sikkert går bra siden puben fort blir tømt når det nærmer seg kampstart. Tror ikke det er noe grunn å stille på puben 7-8 timer før kampstart for å få sitteplass under kampen.
På den andre side, her er noen bedre grunner: fint vær, hansa øl og god stemning :-)
vh
Geir Tonning

hairvik

du sier noe der...jaja..kommer 1 eg dÃ¥ :D  dÃ¥ blir det vel en passe dose hansa før kampen.. fÃ¥r hope noen tar den opp sÃ¥ fÃ¥r sett den i edru tilstand ogsÃ¥..

Go Up