• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar Karadas

Started by Stoffi, May 13, 2006, 17:09:57 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on April 05, 2016, 15:23:14 PM
Blir det bare pumpa lange baller framover mot vår spiss?  Kor?  Når?


Enig. Skjønner ikke helt hvor folk har dette fra?
Vi angrep mer langs bakken sist enn vi slo langballer mot Hvilsom.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Brann har begynt å få et variert spill Litt enkelt av og til når vi er under press, men de kjører mye langs bakken sakt og sikkert samt kjører på når de får sjansen. Variert vil eg si
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Er det bare jeg som savner debatten om hvorvidt Karadas skal være stopper eller spiss? Den har jo pågått siden 1999! Er den omsider over?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Corran

Kanskje vi bør gjeninnføre den?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Kanskje.

Klaus_Brann

Quote from: Finfin respons on April 05, 2016, 22:23:45 PM


Det siste først; ja.

Karadas bør ikke brukes som stopper med mindre det er ytterst nødvendig. Han kunne sikkert gjort en ok jobb der, men han gjør seg mye bedre på topp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Finfin respons on April 05, 2016, 22:23:45 PM


Litt pussig, den der. Skjønner godt at du spør. Man skulle gjerne bli forledet til å tro at ordet "dobbel" gir unntak, men på den andre siden heter regelen forenkling av dobbel konsonant..... Hei, vent litt.....
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Nixon

BT melder at Karadas ikke får fornyet kontrakten.
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Sogndal neste? Skulle tro han hadde et år og to igjen i kroppen.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

haak

www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/karadas-ferdig-i-brann-etter-sesongen/s/5-8-427423

Litt unyansert av BA, da Huseklepp vitterlig fikk tilbud om 1 år.
Trist at Kardas også er ferdig men det er npk en riktig vurdering.

Nixon

Quote from: Spelaren on September 15, 2016, 20:27:30 PM
Sogndal neste? Skulle tro han hadde et år og to igjen i kroppen.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Azar-Karadas-er-ferdig-i-Brann-etter-sesongen-822849_1.snd

Saken fra BT. Om han har et år eller to igjen i kroppen kan godt være. Men jeg syns det er greit at det ikke skal skje i Brann. Her har han utspilt sin rolle etter min mening.

Men da er siste rest at gullaget borte fra Stadion. Eller nesten. Vi får jo tilbake Helge Haugen!;)
Rød makt på Hansa!

Endre

Azar har gitt Brann og supporterne utrolig mange store øyeblikk, så han vil bli husket som en legende!
Tiden går, selv for giganter som Azar. Beslutningen er nok korrekt, men det forutsetter jo at Azar erstattes av noen bedre. Jeg synes klubben er modig som tør å ta upopulære beslutninger, og det virker som de har en klar plan med det de gjør. Forbedring av spillerstallen er nok deres viktigste prioritering fremover.

krakra


Gulløl

September 15, 2016, 21:07:29 PM #313 Last Edit: September 15, 2016, 21:12:58 PM by Gulløl
Dette var som ventet. Karadas får ha lykke til videre, har vært en ressurs i stallen. Håper han benytter anledningen til å søke på en av trenerjobbene i de yngre klasser, om jeg ikke husker feil har han tatt noe trenerutdannelse.

Brann har 22 spillere i stallen pr. i dag i samsvar med målsetningen til klubben. Skal en få inn noen forsterkninger til neste år må noen ut, slik er det bare. Hittil er to ute med Huseklepp og Karadas. Kanskje Horwath og Demidov forsvinner også. Pallesen Knudsen kommer tilbake om ikke låneavtalen blir forlenget. Kanskje vi da til neste år har plass til to tre spillere som kan løfte laget ytterligere til neste år. Såpass ledige plasser må vi ha, fremdeles et stort steg opp til Rosenborg så laget må forsterkes.

Ellers er nei alternativet til BT i avstemningen ganske "konfliktfylt og negativt" mot klubben, noe det ikke burde vært i denne saken og sesongen som snart er slutt. Ellers med så mange nei kan en vel konkludere at følelser styrer avstemningen og ikke fornuft:

Nei, jeg kjenner snart ikke klubben igjen: 514
Brann trenger nye krefter: 367
Usikker: 152
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Joggi Bogga

Grei spiller som dessverre ikke valgte Brann da han var på sitt alle heteste. Har hatt sansen for ham i første og siste periode, men legende er å strekke det langt. Greit gjennomført er det og han kan gå med hevet hode i byen.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Brann_ruler86

Quote from: Gulløl on September 15, 2016, 21:07:29 PMEllers er nei alternativet til BT i avstemningen ganske "konfliktfylt og negativt" mot klubben, noe det ikke burde vært i denne saken og sesongen som snart er slutt. Ellers med så mange nei kan en vel konkludere at følelser styrer avstemningen og ikke fornuft:

Nei, jeg kjenner snart ikke klubben igjen: 514
Brann trenger nye krefter: 367
Usikker: 152



Ikke rart folk ikke kjenner igjen klubben, de har jo begynt å ta fornuftige beslutninger oppe på stadion... ;)

Jeg ønsker Azar lykke til etter sesongen, han har vært en flott fyr å ha i klubben, men med begrenset antall plasser tilgjengelig i stallen syns jeg det er helt greit å slippe til nye spillere som kan bidra på heltid.
Gå ta banen!

Corran

Latterlig måte å gjøre det på av BT
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on September 15, 2016, 21:07:29 PM
Brann har 22 spillere i stallen pr. i dag i samsvar med målsetningen til klubben. Skal en få inn noen forsterkninger til neste år må noen ut, slik er det bare. Hittil er to ute med Huseklepp og Karadas. Kanskje Horwath og Demidov forsvinner også.


Tegnet man ikke nettopp ny kontrakt med Horwath?

krakra

Var en sak i BT(?) im at Brsnn ønsker det, men det er ikke undertegnet noe og vet ikke om han har fått et konkret tilbud ennå.

OmOssSjølOgHansaøl

Azar er en legende i min bok. Men alle fotballkarrierer må ta slutt, og det er vanskelig å nekte for at Azars karriere nå er på hell. Han har vært nyttig i år og jeg håper på flere Azar-mål i de siste kampene, men jeg har full forståelse for at Soltvedt, i en stall på cirka 22 spillere, må rydde plass til mer langsiktige løsninger.

Jeg ønsker Azar lykke til med det han skal gjøre etter Brann-karrieren. Ingenting ville ha vært bedre enn om han fortsatt kan bidra til klubben på annen måte, f.eks. inn mot utviklingsavdelingen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Azar fremstår rimelig forbanna i BA

Lidenskapen

Jeg forstår Azar godt, han er en billig mann og forlenge med og tror han kan bidra med ett år til som suber sub.
Det er vanskelig og se hvem i norge som kan erstatte den spisskompetansen som Azar har som også tar til takke med samme lønn og spilletid.....

Jeg er litt forundret over Huse avgjørelsen også, men kanskje jeg bare en litt melankolsk av meg når profilene forsvinner og vi skal bygge lag ut av gråstein.... for meg så er fotball underholdning, lidenskap, profiler som tør og si det de mener og bygger god klubbkultur.
Ser fort av vi får mange bjellesauer som følger etter den sportslige ledelsen på alt.
Jeg vil at brann skal kjempe i toppen av norsk fotball, men vet ikke om det smaker helt det samme med heltne nilsen og jakob orlov, som Erik og Azar.. visst dere skjønner hva jeg mener....

Men akk, bare en mening.
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Christian

Litt av poenget her er vel at vi ikkje kan regne med å kjempe i toppen med spillere som Huseklepp og Karadas. Brann-helter begge to, men alt har en slutt. Både Azar og Huse kunne nok levert greit i et år til, men som Nilsen sier: det er tøffe prioriteringer som ligger bak her.

Ordstyrar

Selvsagt trist å miste helter og profiler, men vi får nye helter og nye profiler. Det har vi alltid fått og det vil vi alltid få.
Vurderingene Brann tar, må være hvor vi får mest for pengene og med det kan bygge et sterkest mulig lag fremover. I rød sone, må det ryddes plass på budsjettet og i stallen til forsterkninger. Det betyr at spillere på utgående kontrakter naturlig vil ha stor risiko for ikke å få kontrakten fornyet, med mindre deres bidrag er så stort at det ikke er sannsynlig at nye spillere til samme kostnad vil styrke laget.

Det er vel det Joacim Jonsson skriver på sin blogg:
Slike beslutninger gjør at Brann blir å regne med
Slike upopulære men 100% riktige beslutninger som nå klubben tar, der de kun ser på sak og ikke person, gjør at jeg tror laget kan ta ytterligere steg de kommende årene".

http://joacimjonsson.blogg.no/1474013172_slike_beslutninger_gj.html

krakra

Skal Brann ta seg råd til en 35-åring som ikke kan starte kamper fordi han kan være nyttig i en håndfull innhopp? Rimelig lønn sies det, men det er vel en lønn Karadas kan leve på så vi snakker neppe nede på 200k-tallet.

Behovet for Karadas har blitt mindre og mindre utover sesongen. Greit at man skillet lag nå.

Torvanger

Det jeg ikke skjønner, er dette maset om at karrieren er over når man har rundet 35. I andre europeiske toppligaer gir man blaffen i alder, så lenge man er god nok. Karadas har vært lite skadet og kunne garantert ha bidratt i 2-3 år til, både som stopper og spiss. Jeg skjønner Branns beslutning, om man utelukkende ser på Karadas som spiss, men Azar har også spilt stopper, det håper jeg Soltvedt & co har tatt med i vurderingen.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on September 16, 2016, 12:29:53 PM
Azar fremstår rimelig forbanna i BA


Synes du virkelig det etter å ha sett videointervjuet? Jeg synes ikke han virker forbannet i det hele tatt. Det virker som om han er skuffet og selv mener at han kunne ha bidratt lenger, og det synes jeg er veldig forståelig. Men en forbannet Azar Karadas har vi da sett på banen en del ganger, og det ser ganske annerledes ut enn i det intervjuet. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Torvanger on September 16, 2016, 12:56:12 PM
Det jeg ikke skjønner, er dette maset om at karrieren er over når man har rundet 35.


Enig i at det fint går an å fortsette karrieren når man er 35. Det teller nok mer at han totalt sett har liten spilletid i fjor og i år. Med romsligere økonomi hadde det sikkert vært plass til Karadas, men når vi er i rød sone, blir det vanskelig å forlenge med en innbytter - selv en superinnbytter. De siste par årene virker det som om de færreste får forlengelse hvis de primært har vært innbyttere, enten man er ung (Birkelund) eller eldre (Karadas).
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Synes dette er en riktigere avgjørelse enn hva tilfellet er med Huseklepp, selv om begge må sees i lys av våre behov og nødvendigheten av å tenke framover. Kjedelig at de siste gullguttene forsvinner samtidig.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio

Quote from: Lidenskapen on September 16, 2016, 12:38:35 PM
Jeg forstår Azar godt, han er en billig mann og forlenge med og tror han kan bidra med ett år til som suber sub.
Det er vanskelig og se hvem i norge som kan erstatte den spisskompetansen som Azar har som også tar til takke med samme lønn og spilletid.....

Jeg er litt forundret over Huse avgjørelsen også, men kanskje jeg bare en litt melankolsk av meg når profilene forsvinner og vi skal bygge lag ut av gråstein.... for meg så er fotball underholdning, lidenskap, profiler som tør og si det de mener og bygger god klubbkultur.
Ser fort av vi får mange bjellesauer som følger etter den sportslige ledelsen på alt.
Jeg vil at brann skal kjempe i toppen av norsk fotball, men vet ikke om det smaker helt det samme med heltne nilsen og jakob orlov, som Erik og Azar.. visst dere skjønner hva jeg mener....

Men akk, bare en mening.



Orlov er da ingen bjellesau, han har kommet med kritiske utsagn mot trener og til og med supportere tidligere.

Og Nilsen er langt i fra gråstein på banen.

Nixon

Alle spillere bør være skuffet over å ikke få fortsette i Brann. Jeg syns det hadde vært mer rart om han ikke hadde  sagt det han sier.
Rød makt på Hansa!


Finfin respons

Er det noen som kunne tenke seg å lage en post med en oversikt over karrieren til Azar?
Mener den fyren har en latterlig mengde samling med seriegull, sølv og bronser, cupgull, opprykk, samt dobbeltnedrykk på merittlisten. Han skal ikke ha på seg å ha hatt en kjedelig karriere i alle fall :-)
Kanskje.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Finfin respons on September 16, 2016, 16:05:29 PM
Er det noen som kunne tenke seg å lage en post med en oversikt over karrieren til Azar?
Mener den fyren har en latterlig mengde samling med seriegull, sølv og bronser, cupgull, opprykk, samt dobbeltnedrykk på merittlisten. Han skal ikke ha på seg å ha hatt en kjedelig karriere i alle fall :-)


Jeg vil tro Wikipedia har fått med det meste: Seriemester med Rosenborg i 2002, 2003 og 2004. Seriemester med Benfica i Portugal i 2004-2005. Norgesmester med Rosenborg i 2003. Seriemester med Brann i 2007.

De har dog ikke med ned- opp opprykk. Men hvis BTs artikkel 18 år med Azar-øyeblikk er komplett, har han rykket ned med Kasımpaşa i 2011 og opp igjen i 2012, i tillegg til å rykke ned med Brann i 2014 og opp igjen i 2015.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Fakta nr 1: Brann har 19 utespillere pluss fire på utlån. Skal Brann hente forsterkninger, må noen ut.

Fakta nr 2: Brann skal gå knallhardt inn for medalje neste år.

Er det da riktig å beholde Karadas? Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.

Huseklepp trenger vi ikke blande inn her, han har fått tilbud om forlengelse.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Jose Arrogantio

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 16, 2016, 16:29:08 PM
Quote from: Finfin respons on September 16, 2016, 16:05:29 PM
Er det noen som kunne tenke seg å lage en post med en oversikt over karrieren til Azar?
Mener den fyren har en latterlig mengde samling med seriegull, sølv og bronser, cupgull, opprykk, samt dobbeltnedrykk på merittlisten. Han skal ikke ha på seg å ha hatt en kjedelig karriere i alle fall :-)


Jeg vil tro Wikipedia har fått med det meste: Seriemester med Rosenborg i 2002, 2003 og 2004. Seriemester med Benfica i Portugal i 2004-2005. Norgesmester med Rosenborg i 2003. Seriemester med Brann i 2007.

De har dog ikke med ned- opp opprykk. Men hvis BTs artikkel 18 år med Azar-øyeblikk er komplett, har han rykket ned med Kasımpaşa i 2011 og opp igjen i 2012, i tillegg til å rykke ned med Brann i 2014 og opp igjen i 2015.


Rettelse: rykket ned med Brann OG Sogndal i 2014. Fantastisk karriere, fantastisk mann.

Husker Karadas som sniker seg opp bak Rekdal i garderoben under Rekdal-Bakke bråket. Igjen, fantastisk mann.

Spelaren

Vi som var der den høstkvelden i 2007 vil alltid ha noen utrolig sterke Karadas-minner. Når han ikkje bare setter én, men to gåller i kassen - så utløste det en euforisk følelse av uante dimensjoner. Tre kamper igjen, 9 poeng foran og kun krøvelsk pessimistisk teori som kunne ødelegge :) .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Quote from: Torvanger on September 16, 2016, 12:56:12 PM
Det jeg ikke skjønner, er dette maset om at karrieren er over når man har rundet 35. I andre europeiske toppligaer gir man blaffen i alder, så lenge man er god nok. Karadas har vært lite skadet og kunne garantert ha bidratt i 2-3 år til, både som stopper og spiss. Jeg skjønner Branns beslutning, om man utelukkende ser på Karadas som spiss, men Azar har også spilt stopper, det håper jeg Soltvedt & co har tatt med i vurderingen.

Isolert sett har ikke alder noe å si, men dette er 2 spillere som ikke er gode nok lengre. EN skal ikke ha en supersub på benken som ikke er i stand til 90 minutter. Da får en heller inn en som akn utfordre på plasser det trengs. Viktig å stadig styrke stallen.
Når det gjelder Karadaz som midstopper så ble vel det prøvd ut i fjor og de fant da ut at der er han ikke god nok lengre og ikke aktuell så derfor var han kun aktuell som spiss etter det.
Synd at de forsvinner men fult forståelig at de sier takk for følget nå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfan23

Har en følelse på at Azar kommer til å havne i Sogndal.

Jose Arrogantio

Best at Karadas forsvinner nå mens han ennå har hatt noe å bidra med enn å vente til han har dabbet helt av forresten. Sånn i forhold til ettermæle.

Lasaron

Faktisk viktigere å beholde Huseklepp enn Karadas. Huseklepp har vært mer verdifull i år, og jeg verdsetter også hans bidrag for Brann 2 høyt. Men så har jo også Huseklepp fått tilbud om forlengelse. La oss håpe han takker ja.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Kagain

Quote from: Brannfan23 on September 16, 2016, 21:34:45 PM
Har en følelse på at Azar kommer til å havne i Sogndal.


Om han gjør det kommer nok han til å gjøre det godt. Så kanskje Brann da kan kjøpe han igjen :)

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on September 15, 2016, 21:07:29 PM
Ellers med så mange nei kan en vel konkludere at følelser styrer avstemningen og ikke fornuft:

Nei, jeg kjenner snart ikke klubben igjen: 514
Brann trenger nye krefter: 367
Usikker: 152



Er det ikke det som er så deilig med fotball og laget sitt da? At man kan la følelsene ta overhånd inne i mellom;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on September 16, 2016, 17:05:30 PM
Fakta nr 1: Brann har 19 utespillere pluss fire på utlån. Skal Brann hente forsterkninger, må noen ut.

Fakta nr 2: Brann skal gå knallhardt inn for medalje neste år.

Er det da riktig å beholde Karadas? Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.


1. Hatakka er nok ferdig. Flere kan også være det.

Når han har skapt såpass mye uro og mål på så lite spilletid er jeg ikke i tvil om at han kan bli med videre.
Vi kan sende Orlov tilbake til Sverige, han må være den minst målfarlig spissen med klippekort på århundrer. Børven som spiss videre takk.
Johansen kan sikkert pakke sakene sine, han har ikke bidratt med noe særlig.
Skålevik er heller ikke uerstattelig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on September 16, 2016, 19:40:58 PM
Vi som var der den høstkvelden i 2007 vil alltid ha noen utrolig sterke Karadas-minner. Når han ikkje bare setter én, men to gåller i kassen - så utløste det en euforisk følelse av uante dimensjoner. Tre kamper igjen, 9 poeng foran og kun krøvelsk pessimistisk teori som kunne ødelegge :) .


Det var magi i sin reneste form.
Knallheadingen mot FFK og den deilige avslutningen mot Viking var også deilige Azar-moments.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 16:19:48 PM
Quote from: Lasaron on September 16, 2016, 17:05:30 PM
Fakta nr 1: Brann har 19 utespillere pluss fire på utlån. Skal Brann hente forsterkninger, må noen ut.

Fakta nr 2: Brann skal gå knallhardt inn for medalje neste år.

Er det da riktig å beholde Karadas? Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.


1. Hatakka er nok ferdig. Flere kan også være det.

Når han har skapt såpass mye uro og mål på så lite spilletid er jeg ikke i tvil om at han kan bli med videre.
Vi kan sende Orlov tilbake til Sverige, han må være den minst målfarlig spissen med klippekort på århundrer. Børven som spiss videre takk.
Johansen kan sikkert pakke sakene sine, han har ikke bidratt med noe særlig.
Skålevik er heller ikke uerstattelig.


Nå er jo Orlov, Skålevik og Johansen under kontrakt, men vi kan jo bare gi dem vekk slik at vi frigir lønnsmidler.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Finfin respons

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 16, 2016, 16:29:08 PM
Quote from: Finfin respons on September 16, 2016, 16:05:29 PM
Er det noen som kunne tenke seg å lage en post med en oversikt over karrieren til Azar?
Mener den fyren har en latterlig mengde samling med seriegull, sølv og bronser, cupgull, opprykk, samt dobbeltnedrykk på merittlisten. Han skal ikke ha på seg å ha hatt en kjedelig karriere i alle fall :-)


Jeg vil tro Wikipedia har fått med det meste: Seriemester med Rosenborg i 2002, 2003 og 2004. Seriemester med Benfica i Portugal i 2004-2005. Norgesmester med Rosenborg i 2003. Seriemester med Brann i 2007.

De har dog ikke med ned- opp opprykk. Men hvis BTs artikkel 18 år med Azar-øyeblikk er komplett, har han rykket ned med Kasımpaşa i 2011 og opp igjen i 2012, i tillegg til å rykke ned med Brann i 2014 og opp igjen i 2015.



Ja, der var den. 18 år med Azar-øyeblikk. (BT+). Det har knapt vært en sesong uten klubbdrama...
Kanskje.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on September 18, 2016, 19:40:37 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 16:19:48 PM
Quote from: Lasaron on September 16, 2016, 17:05:30 PM
Fakta nr 1: Brann har 19 utespillere pluss fire på utlån. Skal Brann hente forsterkninger, må noen ut.

Fakta nr 2: Brann skal gå knallhardt inn for medalje neste år.

Er det da riktig å beholde Karadas? Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.


1. Hatakka er nok ferdig. Flere kan også være det.

Når han har skapt såpass mye uro og mål på så lite spilletid er jeg ikke i tvil om at han kan bli med videre.
Vi kan sende Orlov tilbake til Sverige, han må være den minst målfarlig spissen med klippekort på århundrer. Børven som spiss videre takk.
Johansen kan sikkert pakke sakene sine, han har ikke bidratt med noe særlig.
Skålevik er heller ikke uerstattelig.


Nå er jo Orlov, Skålevik og Johansen under kontrakt, men vi kan jo bare gi dem vekk slik at vi frigir lønnsmidler.


Det var ikke det som var saken.
Du skrev; Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.

Jeg fulgte så oppfordringen din.
Vi kan godt ta den andre debatten igjen for den hundrede gangen, men det er vel ikke nødvendig?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 22:43:06 PM
Quote from: Lasaron on September 18, 2016, 19:40:37 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 18, 2016, 16:19:48 PM
Quote from: Lasaron on September 16, 2016, 17:05:30 PM
Fakta nr 1: Brann har 19 utespillere pluss fire på utlån. Skal Brann hente forsterkninger, må noen ut.

Fakta nr 2: Brann skal gå knallhardt inn for medalje neste år.

Er det da riktig å beholde Karadas? Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.


1. Hatakka er nok ferdig. Flere kan også være det.

Når han har skapt såpass mye uro og mål på så lite spilletid er jeg ikke i tvil om at han kan bli med videre.
Vi kan sende Orlov tilbake til Sverige, han må være den minst målfarlig spissen med klippekort på århundrer. Børven som spiss videre takk.
Johansen kan sikkert pakke sakene sine, han har ikke bidratt med noe særlig.
Skålevik er heller ikke uerstattelig.


Nå er jo Orlov, Skålevik og Johansen under kontrakt, men vi kan jo bare gi dem vekk slik at vi frigir lønnsmidler.


Det var ikke det som var saken.
Du skrev; Jeg vil utfordre de som vil beholde Karadas til å komme med forslag på hvilke spillere som bør ut for å hente forsterkninger.

Jeg fulgte så oppfordringen din.
Vi kan godt ta den andre debatten igjen for den hundrede gangen, men det er vel ikke nødvendig?


Men det er da relevant at de er under kontrakt. Dessuten så hjelper det med god planlegging. Vi ønsker forsterkninger, og da må noen ut. Vi ser da først på spillere som er på utgående kontrakt. Man kunne selvsagt forlenget med Karadas, og håpet på å få solgt Orlov (eller frigitt), men det er ikke bare i Branns hender. Da hadde man måttet utsatt å hente nye til man hadde visst at en av de under kontrakt forsvant.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Gulløl

September 19, 2016, 11:51:20 AM #349 Last Edit: September 19, 2016, 11:57:22 AM by Gulløl
Da kan vi trolig snart ønske Karadas lykke til i Sogndal.

Klipp:

- Azar ville vært hjertelig velkommen tilbake til Sogndal. Han er en fylkesspiller, har fysikk som en 18-åring og en holdning i garderoben som vi er ute etter. Han kan spille på toppnivå i Norge i flere sesonger til, sier Bakke til avisen.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Vil-ha-Karadas-til-Sogndal-824975_1.snd

VG artikkelen:
http://www.vg.no/sport/fotball/sogndal-fotball/bakke-floerter-med-brann-vrakede-karadas-og-huseklepp/a/23797308/
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up