• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar Karadas

Started by Stoffi, May 13, 2006, 17:09:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Enda-en-Brann-bauta-ut-med-skade-457807_1.snd

Skade på Karadas, usikker til kampen mot engen.
Noe galt med treningsfeltet vårt?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Helt sjokkerende hva som skjer med alle midtstoppere i Brann, hva FAEN er dette for noe ? Medisinsk apparat \ sportslig ledelse må få fingeren ut å finne ut av dette. Galskap.

Herman1


Slapp av, Markus Jonssen er snart klar...

blobby winters

Og etter 2 kamper før Markus blir skadet igjen bør Azar være klar igjen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jose Arrogantio

Typisk. Når vi endelig begynner å få ting på gang blir alle nøkkelspillerne skadet. Universet vil tydeligvis at Brann skal ned.

Klaus_Brann

Utrolig kjip situasjon, dette trengte vi ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Kagain


Koffert1

Noen som vet noe mer om situasjonen til Azar?

Tom C

Godt å høre at Azar er spilleklar mot Ulf. Trenger han i tilfelle dette blir en sånn drittkamp, der Ulf perkerer bussen, og vi sliter med å bryte igjennom.
Aldri mer Obos....

Nixon

Azar kan bli historisk ved å bli førstemann som rykker ned med to klubber i samme sesong...
Rød makt på Hansa!

Gulløl

December 10, 2015, 17:37:40 PM #261 Last Edit: December 10, 2015, 17:54:09 PM by Gulløl
Hva blir det til med Azar Karadas ? Såvidt jeg har fått med meg har han enda ikke forlenget med Brann for 2016 sesongen, selv om 2015 sesongen er avsluttet for snart seks uker siden. Han har en klausul i sin nåværende kontrakt som gir han opsjon på enda ett år i Brann dersom han spilte mer enn halvparten av kampene og det gjorde han. Er det uenighet om lønn og kontraktsmessige forhold som forsinker det ?? I år har han vel ikke hatt mer en enn middels lønn i Brann stallen. Selv om han har vært en nøkkelspiller som superinnbytter har han neppe noe potensiale til å starte så mange kamper neste år heller, siden han har hatt problemer med å holde 90 minutter i Obos ligaen. Så det er vel grenser for hva Brann kan tilby en innbytter i lønn. Han kommer neppe heller til å markere seg så mye i feltet på slutten av kamper mot eliteseriestopperne. Om han eventuelt ønsker å bringe med seg årets klausul til neste sesong som kan gi han rett til opsjon på 2017 sesongen ved spill i halvparten av kampene er det vel ikke så veldig interessant for Brann for en spiller som blir 36 år i den sesongen.
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/forstediv/Karadas-far-ny-kontrakt-602649_1.snd
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

karkarkar

Han venter sikkert og ser hva som kommer inn av spisskonkurrenter. Det er nok ikke aktuelt for ham å sitte ubrukt på benken, uansett om han har godt betalt. Både klubbfølelsen og hans ønske om å spille mest mulig taler i mot at han skal tvinge gjennom en forlengelse hvis han ikke er ønsket med videre.

aleksanderhjelleseth

Betingelsene i kontrakten er blir vell videreført og forblir uendret ved en slik klausul? Azar trenger sikkert inne å signere på nytt igjen.

karkarkar

Jeg regner med at kontrakten blir forlenget med et pennestrøk, uten endring i innhold. Kan ikke noe om slike kontrakter, men det virker ulogisk å skulle ha en klausul som sier at han har krav på å reforhandle kontrakten for et år til.

Nixon

Jeg tror også at dette er en formalitet som de tar etter ferien. Kontrakten går vel ut året, så det var neppe noen hast å ta det i minuttene etter at dommeren blåste av siste kamp. Så det er sannsynligvis null dramatikk i dette.
Rød makt på Hansa!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Gulløl

December 11, 2015, 13:09:11 PM #267 Last Edit: December 11, 2015, 13:12:03 PM by Gulløl
Kjekt at de leser hva jeg skriver og at det gir grunnlag for artikler i en Brann nyhetsfattig tid. Men noe nytt i artikkelen var det vel ikke. Får vente å se om de "finner en fornuftig løsning for alle parter" som Jack Karadas sier, de har vel sine krav og står vel ikke med luen i hånden. Men håper Brann og Soltvedt er forsiktig med en ny klausul for 2017 sesongen, er mer riktig at Azar viser at han er god nok for forlengelse gjennom spillet han viser i 2016. Håper han blir med videre og at vi ser en Azar med enda bedre kondis en i år og som også kan holde i 90 minutter.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Ingen kontrakt signert enda selv om det er over to måneder siden forrige sesong ble avsluttet. Vi får se om han stiller på trening på mandag.
BT satte en 100 % sikker konklusjon i overskriften i artikkelen fra 11 desember, det bør en seriøs avis vente med til signaturen er på plass.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Ingen grunn til at han ikke skulle signere, han får neppe spille TL-fotball andre steder.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Er det noko å signert då? Han hadde jo ein avtale som fornya kontrakten automatisk etter X-antall kampar. Var det ikkje slik?

Klaus_Brann

Azar hadde opsjon på et nytt år i klubben, men det er jo ikke gitt at han vil benytte seg av den opsjonen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Vandji

Får håpe kontrakten signeres snart.
Azar blir nok ikke like viktig på banen som i forrige sesong, men sannsynligvis den ALLER viktigste å ha med i garderoben.
Ved siden av Azar er det ikke mange jeg ser for meg at smeller med kjeften i garderoben. Noen er det nok, som Demidov, kanskje Jonas Grønner, SHN.

Vi trenger vinnerskallen Azar !
Champions League vi kommer. Brann, Brann, Brann så det monner.

Lasaron

Altså, denne mannen fortjener å få dratt frem spillertråden sin. Det viser seg at han kan bli en joker også i år, også i eliteserien.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Henki

Ballen skal fremover!

Hatleking

Han blir brukt heilt rett òg. Genialt av LAN.

Corran

Fantastisk av Azar med en rise sekk. Om han ikke hadde fått mål skulle det vært straffe (ikke at jeg tror vi hadde fått det men det suklle vært det)
Lan bruker ham rett det er på slutten mot trøtte forsvarere Azar kommer til sin rett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Et supert alternativ på slutten, og en som vet at den rollen passer ham perfekt.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Veldig spesielt hvor ivrig årst var på å presse både han og lan på å la azar starte kampene
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Var vel lite vellykket når Azar startet kamper i fjor. Nei la LAN forsette å bruke han på den geniale måten han har gjort.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on April 03, 2016, 20:01:46 PM
Han blir brukt heilt rett òg. Genialt av LAN.


Helt enig.
"Ekspertene" i tv2 vil ha han fra start fremover, men LAN sin vurdering er heldigvis hittil mye bedre.
Ikke umulig at han kan gjøre ting bra fra start også, men han er veldig stasjonær og passer bedre inn når motspillerne er mer slitne.
LAN liker spisser som jobber godt også defensivt, men der har ikke Karadas stor nok kapasitet, så jeg foretrekker han som superinnbytter.
Det hadde dog vært bra å ha han fra start på dødballer i begge ender av banen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

BT og vil ha han frå start.  Bare tull spør du meg!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Falkman

Inkompetanse fra Pamer. Enkelt og greit.

ostraume

Quote from: Ordstyrar on April 04, 2016, 08:00:08 AM
Det var ikke lange baller opp på Hvilsom som dominerte spillet. Det er dessuten feil at Hvilsom taper alle dueller. Han vinner en hel del og gir vekk mye juling.


Helt enig. Premissene til Pamer blir feil.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Latterlig at slike som Pamer skal kunne kalle seg fotballeksperter når de viser så mangel på forståelse
At Azar kan starte og gjøre det bra i enkelt kamper skal en jo ikke se bort i fra, men det er mot et litt slitent forsvar Azar kan komme inn og krige i senk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

karkarkar

Azar skal slippes løs når publikum blir lei av tullet og taktfast roper hans navn. Slik har det vært siden gladiatorkampene i Roma.

osoerli

BA -Fotballpreik, som for øvrig er dritkjedeleg å høyra på, meiner Azar eller helst Braaten skal spela spiss frå start, i staden for Hvilsom.
http://www.ba.no/fotballpreik/sport/fotball/hvilsom-ma-fa-hvile/s/5-8-318679
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra


Hatleking

Det som går an å gjere med angrepstrioen er å la dei flyte litt. Om Hvilsom spelar spiss og Braaten spelar kant, kan dei i periodar av kampen byte litt for å få endra litt på spelet.

Spelaren

De sår bare inn en sak som kanskje kan gro seg grønn og agurk-fin til sommeren, en Azar som krever startplass pga noen mål som superinnbytter.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Brann I Europa

Det er selvfølgelig fristende å hevde at superekspertene i TV2, BT og BA alle er helt på trynet når de vil ha Azar fra start, men slik er nok ikke virkeligheten. Azar skulle selvfølgelig aldri vært aktuell fra start denne sesongen, men det kan se ut som Brann har spisstrioen fra helvete med Hvilsom, Skålevik og Orlov. Jeg heller mot Braaten, men ingen av disse fem alternativene slår meg som rare målgarantistene så får vel bare håpe på at en av dem mirakuløst begynner å putte.
Unrestrained freedom with no moral boundaries is considered the ultimate evil, for humans hate freedom above everything else.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Ordstyrar

Enig i at Brann ikke klarer å spille spissene sine gode ennå. Uansett er Azar et dårligere alternativ på topp fra start, fordi han ikke har tempo eller løpskraft som passer. Det ser vi med en gang han kommer inn. Da blir førsteforsvarerjobben mindre intens, presset settes inn lavere etc.
Azar kan ikke "mørne" forsvaret og den som kommer inn som innbytter har ikke den x-faktoren mot slitne motstandere.

Jeg tror angrepsspillet kommer. Det er allerede ganske god fremgang. Det angripes mye mer langs flankene enn folk ser ut til å tro. Får vi tilgang på statistikkene fra Opta vil de helt sikkert vise at det ikke er riktig at Brann "bare slår langt", som det påstås. Tipper Brann slo omtrent like mye langt som Strømsgodset og Odd. Tipper at det vil vise omtrent det samme mot Aalesund.


Yngve

Heilt greitt at Azar manglar både tempo og løpskraft. Men som Pamerotti skreiv i sin kommentar, så lenge det berre vert poumpa, lange, uvinkla ballar opp mot vår spiss, er Azar mykje betre alternativ enn Hvilsom.

Skal me halda fram med å bruka Hvilsom feil, vert han ein gigaflopp.

osoerli

Blir det bare pumpa lange baller framover mot vår spiss?  Kor?  Når?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Det med "poleballar" og liknande har etter kvart blitt ein floskel. Brann varierar spelet bra. Hvilsom var rimeleg anonym i førre kamp, men det var ikkje slik at me berre slo høge, lange ballar sentralt.

Spelaren

Quote from: Xminator on May 13, 2006, 19:11:47 PM


En liten kuriositet at denne nesten ti år gamle posten igjen er aktuell, nå helst på motsatt måte - at vi ønsker å spisse ham som en superinnbytter :) .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Quote from: osoerli on April 05, 2016, 15:23:14 PM
Blir det bare pumpa lange baller framover mot vår spiss?  Kor?  Når?


Fordi den store guru Anders Pamer har skrevet det. Vi andre uvitende har ikke oppdaget dette.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up