• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Olofinjana tilbake for å trene i sommer?!

Started by ChrisBGG, May 10, 2006, 14:35:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Memelli

Hadde vært herlig å få Olofinjana tilbake. En skikkelig kriger, som kunne styrt den sentrale midtbanen sammen med Andresen!

Esskåbrann

Han skal jo bare drive med restutisjonstrening her i Bergen.
Ã¥ skal det skje!

Brann/Bergen

Det er jo lov å drømme seg vekk litt, men tror nok att sansynligheten for att olofinjana kommer til Brann er like liten som fotball forståelsen til mini. Olofinjana har vært skadet en del i tillegg, men vil jo tro at denne slags skade ikkje varer så altfor lenge, han spiller dårlig i wolves, men kanskje han hadde hatt godt av å komt seg vekk og spilt på ett annet lag? Han har jo kjæreste her i Bergen og har jo selv sagt att han elsker bergen, så sjangsen for att han kan komme tilbake er vel ikkje helt vekke. Men så var det dette med penger då!!!!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bruiser

Vi treng ihvertfall en bedre ballvinner og defensiv stabilisator på midtbana enn det Haugen er. Suazo kan muligens vere det, men da må han få speletid til å vise det.

Men å få Olof tilbake hadde vore knall.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

QuoteWolverhamptons fysioterapeut skrev på klubbens hjemmesiden for to dager siden at Olofinjana skal trene med Brann i sommer. Mjelde og Frenay avviser dette.

Høres uten tvil intressant ut. Det ligger vel litt i kortene at Suazo ikke får fornyet tillit når opsjonen skal løses inn om Olofinjana er noenlunde fit for fight. Det er tross alt en spiller vi vet fungerer i eliteserien, er målfarlig og kan matche de beste i luftspillet.

Nesten like intressant er det at Frenay også er agenten for Lange, og prøver å åpne døren for Brannspill. En spiller som passer bedre i den rollen Sæternes spiller i dagens Brannlag.

Karadas, Olofinjana, Lange og Helstad. Spillerene bytter klubber til sommeren, jeg sier som Ole Brum, Ja takk alle 4! :p

chris

ser i en artikkel på FXT.no at patrice bernier er høy aktuel men de avventer situasjonen. skal se om jeg får lagt opp en link..
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

chris

kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

dudo

Quote from: "chris"ser i en artikkel på FXT.no at patrice bernier er høy aktuel men de avventer situasjonen. skal se om jeg får lagt opp en link..

Hvordan du får dette til å bli "høyaktuell" er langt over min forstand:

Quote from: "FXT.no"Bernier ikke aktuell
Brann skal ha også ha Tromsø-spilleren Patrice Berner på ønskelisten, men ifølge Ludvigsen har de ingen planer om å legge inn et bud på den kanadiske landslagsspilleren med det første.

- Han er Tromsø-spiller og vi kommer ikke til å bruke mye krefter på ham. Skulle en tro på alle spekulasjonene ville omtrent halve Tippeligaen vært aktuelle for Brann, humrer Branns sportslige leder.

10.05.06 15:40
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up